جاباما
۷۴۶۹۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوشی اقتصادی آلکاتل ۵ معرفی شد

گوشی اندرویدی آلکاتل ۵ وی (Alcatel ۵V) مجهز به نمایشگر بزرگ دارای ناچ، طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد.

گجت نیوز: گوشی اندرویدی آلکاتل ۵ وی (Alcatel ۵V) مجهز به نمایشگر بزرگ دارای ناچ، طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آلکاتل ۵V آشنا شوید.

گوشی اقتصادی آلکاتل ۵ معرفی شد

آلکاتل، شرکت متعلق به TCL از جدیدترین پرچمدار خود با نام آلکاتل 5 وی پرده برداری کرد. این گوشی با یک نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت 19:9، وضوح 720 در 1500 پیکسلی و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 88 درصدی همراه است که بر روی آن یک شیشه‌ی 2.5D قرار گرفته است.

آلکاتل 5 وی به دوربین دوگانه ای متشکل از سنسورهای 12 + 2 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED تجهیز شده است. سنسور ثانویه این دوربین تنها برای ثبت اطلاعات عمق میدان و اعمال افکت بوکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور اصلی از پیکسل‌هایی با اندازه‌ی 1.25μm و سنسور 1/2.8 اینچی برخوردار است و سیستم نرم افزاری آن قادر به ارائه مواردی نظیر تشخیص صحنه هوش مصنوعی، حالت Burst، اچ دی آر و بوکه در لحظه بوده و شامل تثبیت کننده الکترونیکی عکس و گوگل لنز است.

گوشی اقتصادی آلکاتل ۵ معرفی شد

دوربین سلفی این گوشی شامل یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ۱.۱۲μm و سنسور ۱/۴ اینچی است. بدیهی است که شما می‌توانید قابلیت‌هایی نظیر زیباسازی چهره، فیلترهای عکاسی و فیلمبرداری در لحظه و قابلیت ویژه‌ای به نام Social Mode (همراه Instant Collage، Photo Booth و Easy Share) را در اختیار داشته باشید.

قلب تپنده‌ی آلکاتل ۵ وی یک تراشه به نام MediaTek Helio P۲۲ است که با نام MT۶۷۶۲ نیز شناخته می‌شود. این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی با هسته مرکزی Cortex-A۵۳ بهره می‌برد که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایتی حافظه داخلی همراه شده است. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن صفحه نمایش گوشی Alcatel ۵V را بر عهده دارد. ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۳.۷ در ۷۴.۵۵ در ۸.۵ میلی‌متر، وزن آن ۱۵۸ گرم و رابط کاربری آن مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو است.

قیمت آلکاتل 5 وی

گوشی جدید آلکاتل با قیمت پایه ۲۰۰ دلاری و در رنگ‌های آبی و مشکی، از اواخر ماه جاری میلادی روانه‌ی برخی از بازارها خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج