۷۴۶۹۷۸
۲۳ نظر
۵۰۰۳
۲۳ نظر
۵۰۰۳
پ

فتاحی: افتخاری نامه انصراف را فرستاده بود

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید راهی برای تعویق دیدار سوپرجام وجود نداشت و این سازمان بر اساس نامه انصرافی که آبی‌پوشان به سازمان لیگ ارسال کرده بودند، رای به پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس داد.

ایسنا: سازمان لیگ امروز (سه‌شنبه) بالاخره درباره دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۹ تیر تصمیم‌ گرفت و پرسپولیس را قهرمان سوپرجام ایران اعلام کرد. طبق اعلام سازمان لیگ، قهرمانی سرخ‌پوشان با توجه به انصراف استقلال از حضور در دیدار سوپرجام، اتفاق افتاده است. با این حال استقلالی‌ها مدعی هستند که در جلسه امروز سازمان لیگ نماینده‌ای از استقلال حضور نداشته است.

سعید فتاحی درباره جلسه‌ای که در نهایت منجر به اعلام رای سازمان لیگ مبنی بر قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: ما در این جلسه به طور کلی درباره مسابقه‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود، صحبت کردیم که سوپرجام هم بخشی از آن بود. در نهایت بر اساس انصراف استقلال از این دیدار، تصمیم گرفته شد پرسپولیس به عنوان برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام اعلام شود.

رییس کمیه مسابقه‌های سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به خاطر انصراف از سوپرجام جریمه می‌شود، گفت: پرونده استقلال را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم تا درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

او درباره ادعای استقلالی‌ها مبنی بر این که نامه‌ای درباره انصراف از سوپرجام به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند، اظهار کرد: در جلسه امروز (سه‌شنبه) آقای ملکی از استقلال حضور داشت و ما هم بر اساس نامه‌ای که افتخاری به سازمان لیگ ارسال کرده بود درباره سوپرجام تصمیم‌گیری کردیم. افتخاری در آن نامه اعلام کرده بود که اگر تاریخ بازی تغییر نکند، در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند. ما در این جلسه موضوع تعویق سوپرجام را بررسی کردیم اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدیم. اگر این دو تیم خواهان برگزاری این دیدار در تاریخ دیگری بودند، باید بدون حضور ملی‌پوشان‌شان به میدان می‌رفتند.

فتاحی درباره موارد دیگری که در جلسه امروز بررسی شد گفت: با توجه به این که رقابت‌های لیگ در مرداد و شهریور آغاز می‌شود و فصل گرماست، در تهران هم همانند استان‌های دیگر بازی‌ها پس از اذان مغرب برگزار خواهد شد.

او درباره ورزشگاه‌هایی که برای برگزاری دیدارهای لیگ‌ برتر هنوز آماده نیستند توضیح داد: هفته پیش از ورزشگاه نفت مسجد سلیمان بازدید کردیم. مشکلاتی داشت که ان‌شاءالله حل می‌شود و بازی‌های این تیم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. ورزشگاه غدیر هم مشکلاتی داشت که مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان قول مساعد داد که حل می‌شوند. همچنین ورزشگاه فولادآره‌نا آماده است که اگر مشکل پارکینگ آن حل شود، فولاد می‌تواند در این ورزشگاه به میدان برود. ورزشگاه بنیان دیزل هم مشکل نور داشت که قول دادند تا هفته آینده حل می‌شود. اگر این مشکل حل نشود آن‌ها در ورزشگاه یادگار امام به میدان خواهند رفت. ورزشگاه یادگار امام هم رختکن‌هایش مشکل داشت که قول دادند تا نیم فصل حل شود.

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ افزود: فردا هم قرار است با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران جلسه داشته باشیم و از ورزشگاه نساجی بازدید کنیم. اگر شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه وجود داشته باشد آن‌ها در ورزشگاه وطنی به میدان خواهند رفت وگرنه باید درباره برگزاری بازی‌های خانگی نساجی تصمیم‌گیری کنیم.

فتاحی درباره برنامه‌های لیگ برتر و تیم ملی بیان کرد: کی‌روش در سال‌های ابتدایی که به ایران آمده بود، ۱۵ روز بعد از روزهای فیفا دی را هم برای اردو در اختیار می‌گرفت اما الان به لیگ برتر اعتماد کرده و تنها دو روز بعد از فیفا دی را در اختیار دارد تا لیگ هم تعطیل نشود. امسال هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که بعد از هر بازی لیگ بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا در پک، ریکاوری‌شان را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      لنگی ذاتا این توهین نیست یه واقعیته

    • بدون نام

      از خدا تون بود انگار مشکلات خودتون بیشتر بود تا استقلال راحت شدید استقلال انصراف داد افتخاری دین خودش رو به لنگ کثیف نشون داد

    • پیمان

      سوپر جام مال خودتون اونموقع که ما رفتیم فینال آسیا تلافیشو سر ننتون در میاریم

    • بدون نام

      فتاحی زیادی خورده که همچین تصمیمی گرفته

    • لنگپلیس

      یکی این مرتیکه لنگی (فتاحی) را از برق بکشه

    • علی

      کاش مسئولین فدراسیون فوتبال بویی از شرافت داشتند.
      واقعا با تصمیمات جانبدارانه توهین به شعور میلیونها هوادار کردند.
      مگر تا حالا چه گلی بر سر این فوتبال داغان و خراب این مملکت زدند که اصرار بر برگزاری در زنان خاص خودشان دارند.
      به قول خودشان قانونمند و منضبط هستند!!!!

    • بدون نام

      باشگاه استقلال اعلام كرده ما فقط پيشنهاد تعويق تاريخ برگزاري سوپرجام را داده ايم و منظور ما انصراف نبوده، برابر آيين نامه رابطه باشگاهها با ليگ، امكان تعويق وجود ندارد و چنين درخواستي اساسا اشتباه است. به همين دليل بازي سه بر صفر اعلام شده است.

      حالا اگر استقلال قصد داشت و دارد در اين بازي حاضر شود چرا رسما حضورش را اعلام نكرده و نمي كند؟

    • بدون نام

      با با این کیسه کش ها چقدر نفهم هستن
      نامه زدن اگه زمان دربی عوض نشه ما بازی نمی کنیم
      خوب کیسه دلبندم (مجید دلبندم )این یعنی انصراف
      اخه مگه طویله اس هرکی بیاد و زمان مسابقه رو بخواد عوض کنه خوب اون شوفر احمق دلقکتون یه کمی از تفریحاتش میزد و تیم پوکیده استفراغ تمرین میداد که نخوان از ترسشون پناهنده شن ترکیه و مثل ترسوها تو مسابقه حاضر نشن اونم مقابل تیمی که نصف بازیکناش رفتن و محرومه

      پاسخ ها

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم. دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        سلام ادب چیز خوبی است که شماپیروزی ها آن را از بزرگترهای خودتان یاد نگرفته اید .هر وقتی افت کلام شماها خوب شد و خودتان را از واقعیت های فوتبال دور نگرفته اید .بگو خدایا ،خدایا ما را شرمنده ۷تای های دور نگه ندار .

    • بدون نام

      تاریخ فراموش نخواهد کرد استفراغ از ترسش برای بازی پرسپولیس پناهنده شده ترکیه خخخخخخخخخخخخخخخ
      از اون موقع تا حالا دارم می خندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب بی نزاکت ......

    • کیسع ترسو

      استفراغ فراری شده سوار گاری شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بی ادبی....

    • بدون نام

      لنگی جام ندیده...!!!

    • کیسه سوز

      استفراغ ترسو تر از ترسوها

    • بدون نام

      چقدر زود حکم دادن این اقا را بزارن قاضی حتما از این به بعد ‌کشور میشه مدینیه فاضله برید بابا بخدا به تنها چیزی که فکر نمیکند احساس مردمه حیف وصد حیف

    • من لنگی کثیفممم

      ریس سازمان لیگ غلط کرده ایشونم یه لنگی کثیفن

    • بدون نام

      چقد این کیسه ها پرو تشریف دارن ،یه ذره منطق ک داشته باشید لااقل

    • بدون نام

      فدراسیون و وزرات ورزش نیست طویله خونه است

    • @cocain.m1368

      دبل قهرمانی بدجور میسوزونه چیطوری کیسه کش چیطوری ترسوووو

    • بدون نام

      ترس پرسپوليس از رويارويي با استقلال

      فتاحى گفته كه پرسپوليس بايد با تغيير تاريخ بازى موافقت كند. ، حالا بايد ديد مديران تيم سوم پايتخت با تاريخ جديد موافقت ميكنند يا از ترس رويارويي با استقلال دنبال سه هيچ شدن و بردن جام مفت به خانه هستند

      @esteghlal4taj
      @esteghlal4taj

    • مهرداد

      ماه پشت ابر نمی مونه . دزدی شما هم ثابت میشه و همه این کثافت کاری که میکنید یک روزی به همه ثابت میشه . ..

    • بدون نام

      فتاحی .....منتظر روزی هستیم جبران کنیم در ورزشگاه هو شدی اونوقت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج