جاباما
۷۴۷۰۹۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دفاع ناشیانه ترامپ از دیدارش با پوتین

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه با دفاع از جلسه دیدار جنجالی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در هلسینکی فنلاند، گفت که آن نشست حتی بهتر از مذاکراتش با متحدان واشنگتن در سازمان ناتو بود.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه با دفاع از جلسه دیدار جنجالی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در هلسینکی فنلاند، گفت که آن نشست حتی بهتر از مذاکراتش با متحدان واشنگتن در سازمان ناتو بود.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: هرچند نشست خوبی با ناتو داشتم و مقادیر زیادی پول جمع آوری شد، دیدارم با پوتین از آن هم بهتر بود. متاسفانه خبر مربوط به این موضوع، به نحو مناسب منتشر نشد.

منتقدان دمکرات و جمهوریخواه آمریکا، ترامپ را پس از نشست هلسینکی به شکست در به چالش کشیدن پوتین در زمینه مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و تضعیف اعتبار مقام های اطلاعاتی واشنگتن متهم کردند.

دفاع ناشیانه ترامپ از دیدارش با پوتین

با این حال ترامپ در مقام دفاع از خود برآمد و قبل از ترک فنلاند گفت که به رغم اعتماد به جامعه اطلاعاتی آمریکا، قصد ندارد منحصرا بر گذشته متمرکز شود.

وی در هلسینکی، تمام یافته های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه روسیه انتخابات ایالات متحده را هک کرده، مردود شمرد و سرور متعلق به هیلاری کلینتون را در هاله ای از ابهام فرو برد تا مغلطه کند و نگوید که خود چه کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین امروز در توئیت دیگری، نوشت: دیدار خوبی با ناتو داشتم و این سازمان 33 میلیارد دلار بیشتر پرداخت کرده است و صدها میلیارد دلار دیگر، فقط به خاطر من پرداخت خواهد کرد. ناتو، ضعیف بود، اما اکنون بار دیگر قوی است که این مساله برای روسیه، بد است. رسانه ها فقط می گویند که من نسبت به رهبران (ناتو) گستاخ بودم، اما اشاره ای به پول نمی کنند.

نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 تیر ماه در بروکسل برگزار شد.

ترامپ در این اجلاس درخواست پیشین خود مبنی بر افزایش بودجه دفاعی کشورهای عضو به میزان دو درصد تولید ناخالص داخلی را مطرح کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      از اقدامات ناشیانه و نابه خردانه عزیزان خودمون بگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا اینقدر از ترامپ میسوزین ...بابا واقعیت را قبوال .کنید حریف ترامپ نمیشین چون طرف مردمه

    • بدون نام

      کاش مام به خودمون بیایم که شاید این سیستم بازی ما در جهان اشتباه بوده و بایستی با یک ارنج دیگه و سیستم دیگه با تیم جهان بازی کنیم چون چهل ساله که نتیجه ای نگرفتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج