۷۴۷۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ستاره ثابت استقلال؛ منجیِ شماره هشت

 ستاره این روزهای استقلال در بازی‌های تدارکاتی شماره ۸ جدید آبی‌هاست، بازیکنی که در سال‌های حضورش در استقلال نقش ویژه‌ای برای این تیم داشته است.

وب‌سایت نود: شماره ۸ همیشه شماره ویژه‌ای است. به‌خصوص در جمع سرخابی‌ها که بازیکنان صاحب شماره ۸ حتما یک خصوصیت ویژه‌ای داشته‌اند. شماره‌ای که بعد از جدایی جباری از استقلال به نظر می‌رسید کارکردش را از دست داده اما حالا این پیراهن یک وارث شایسته در استقلال دارد. فرشید اسماعیلی شاید بازیکن پر سر و صدایی نباشد اما عملکرد خوبی در این سال‌ها در استقلال داشته است. بازیکنی که در ابتدای حضورش شماره ۸۸ را برتن می‌کرد و بعد از رفتن جباری صاحب شماره محبوبش شد.

او برای اولین بار در زمان مظلومی پیراهن استقلال را پوشید. بازیکنی که با نظر صالح به عنوان یک خرید جوان به جمع‌ آبی‌ها آمد. تیم مظلومی آنقدر بازیکن بزرگ داشت که درخشش اسماعیلی کاری تقریبا بعید بود. با این حال او توانست در میان تمام آن بازیکنان به ترکیب اصلی راه پیدا کرده و آنقدر خوب باشد که پرویز مظلومی در پایان فصل از او به خاطر بازی خوبش تشکر کند. او در این فصل فقط یک گل به سپاهان زد اما عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آبی‌ها داشت.

ستاره ثابت استقلال؛ منجیِ شماره هشت

در زمان منصوریان او یک خط در میان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت تا دربی. دربی و السد آخرین فرصت منصوریان برای ابقا بود. خریدهای نجومی و میلیاردی منصوریان او را به سمت درب خروج هدایت کرده بودند و کسی که او را در استقلال نگه داشت هیچ کدام از آن لیست پرسروصدا نبود. فرشید اسماعیلی در نقش یک منجی ظاهر شد و با یک گل و یک پاس گل در دربی هم نامش را در تاریخ ثبت کرد و هم منصوریان در تیم ماند. او در بازی بعدی مقابل ذوب‌آهن هم همین عملکرد را تکرار کرد و در بازی بعد هم مقابل سیاه‌جامگان یک پاس گل داد تا جا پای سرمربی استقلال حسابی سفت شود و دیگر خبری از اخراج و استعفا نباشد. او در آسیا هم یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

منصوریان در فصل بعد اما قدر منجی را ندانست. او، اسماعیلی را در چهار بازی اول بیرون گذاشت و فقط سه بازی به او فرصت داد. حضور او در ترکیب با آمدن شفر هم ادامه داشت. نتیجه اعتماد شفر به اسماعیلی ۵ گل و ۵ پاس گل بود و البته درخشش او در آسیا و بهترین پاسور استقلال شدن در این رقابت‌ها با ۵ پاس گل.

این فصل هم انگار داستان فرشید اسماعیلی مانند سال‌های گذشته ادامه دارد. کادرفنی و مدیریتی استقلال تمام تلاششان را گذاشته‌اند برای حفظ تیام و جپاروف و جذب ستاره‌ها. اما بازیکنی که در بازی‌های دوستانه برای استقلال درخشید شماره ۸ بود، بازیکنی که در بازی آخر دو گل زد و این پیام را برای کادرفنی فرستاد که این فصل هم ویژه‌ترین بازیکن آبی‌ها شماره ۸ خواهد بود. نه هیچ کدام از گزینه‌های میلیاردی و نام‌های دهان پرکن.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امسال فرشیداسماعیلی قراردادش تمام میشه وباقری حالاببینیم این همه بدبختی تجربه شده که قبل ازنیم فصل قراردادستاره هامون تمدیدمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج