۷۴۷۳۴۲
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شاه حسینی: اعلام قهرمانی پرسپولیس عجولانه بود

رئیس پیشین کمیته انضباطی می‌گوید برنده یک مسابقه در صورت حاضر نشدن یکی از تیم‌ها سازمان لیگ نیست و در این زمینه کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است.

ایسنا: طبق اعلام سازمان لیگ به دلیل اینکه استقلالی‌ها خواستار تعویق تاریخ بازی سوپرجام لیگ با پرسپولیس بوده‌اند، این سازمان تیم پرسپولیس را برنده این دیدار اعلام کرد.

عبدالرحمن شاه حسینی رییس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران درباره این ماجرا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این بحث عدم حضور تیم در یک مسابقه است. اگر تیمی در روز بازی به میدان نرفت، پرونده بازی به کمیته انضباطی می‌رود تا در مورد آن تصمیم گیری شود. علاوه بر تعیین نتیجه، کمیته انضباطی می‌تواند جریمه‌های نقدی هم برای تیمی که در مسابقه حاضر نشده است را در نظر بگیرد. تعیین کننده برنده مسابقه در صورت شرکت نکردن یک تیم، کمیته انضباطی است نه سازمان لیگ. شاید تیمی اعلام کند ما در یک مسابقه شرکت نمی‌کنیم اما روز بازی به زمین بیایند.

شاه حسینی در مورد سرنوشت این بازی هم بیان کرد: استقلالی‌ها می‌توانند در ارکان قضایی به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض کنند.

رییس پیشین کمیته انضباطی با اشاره به اینکه نامه‌های باشگاه استقلال به سازمان لیگ را ندیده است، تصریح کرد: حتی اگر استقلال به صورت رسمی از این مسابقه انصراف می‌داد، باید بلافاصله پرونده مسابقه را به کمیته انضباطی ارسال می‌کردند تا در باره آن تصمیم‌گیری شود. من در زمان ریاستم بسیاری از این پرونده را بررسی کرده بودم. در کل این تصمیم با عجله گرفته شده است و کار سازمان لیگ در این مورد درست نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      میزاشتن کی اعلام کنن ؟ وقتی آزادی پر از تماشاگر میشد و سوگلی نمیومد توی زمین از تناشاگر گرفته تا صداسیما و اسپانسر و شرکتهای تبلیغاتی و ووو کی جوابگوشون بود ؟ سوگل یا وزیر کار راه بندازش؟ یا جنابعالی؟ کیسه فردا بازی داره توی پناهگاهش کی میخواستن برگردن که بازی کنن ؟ یک مملکت که نمیتونه لنگ یه تیم بی در و پیکر بشه ، خودتونو مسخره کردید

    • حمید سلیمی

      شاه حسینی هرداروخانه ای که نزدیکتونه پماد سوختگی و قرص اعصاب بگیر لطفا نیستی پرسپولیس نقره داغ کنی قرنتون سر رفت شکر خدا

    • حمید سلیمی

      با این مصاحبه هايتان حالا هواداران پرسپولیس می فهمند که موقعی که سمتی داشتی واقعا همیشه در حق پرسپولیس خیلی به نا حق رای صادر می کردی ولی من شما را می شناختم چون طرفدار قدیمی پرسپولیس هستم

    • علی ش

      بابا تو کجا بودی نون و بنرخ روز خور هر جائی

    • بدون نام

      شاه حسین یاد ت هست در قهرمانی استقلال دست در کردن منصوریان مثل بازیکنان تیم شادی میگردی پس لطفا نظرتان را برای خودتان نگه دارید .

    • رادین

      آره باید بزارن تماشاگرا از راه دور و نزدیک برن ورزشگاه بعد ببینن بازی برگزار نمیشه برگردن خونه
      خدایی کارت درسته تو شاه حسینی

    • بی نام

      تو هم کیسه کش بودی و تو دوران ریاستت نوکری کیسه کشا میکردی کیسه کش

    • کریمی

      خوب معلومه عجولانه بود وقتی فتاحی و تاج وزیر ورزش از فوتبال چیزی نمی فهمند نتیجه اش میشه این

    • بدون نام

      فقط باید به حال این فوتبال متأسف شد که بلد نیستند یک سوپر جام برگزار کنند! و حتی چیزهای دیگری از این فوتبال هم بلد نیستند، برگزار بکنند و این اشخاص فوتبالی نیستند! شخصی مثل فتاحی که فوتبالی نیست اگر میخواد بیاد در فوتبال کار کنه باید خبره ی فوتبال باشه و درس فوتبال و مدیریت فوتبال بلد باشه! بیخودی که نمیشه، شخصی بیاد به فوتبال و هیچی از فوتبال ندونه! معلوم نیست که کمیته ی انضباطی کجاست؟! باید رییس فدراسبون فوتبال رو عوض بکنند‌و یک شخص فوتبالی و یا یک شخص بسیار وارد در امور فوتبال، رییس فدراسیون فوتبال بشود!

      پاسخ ها

      • علی ش

        اره مثل فتح الله . زمانی . افتخاری .جویباری . که همه دکترای مدیریت داشتند شما راست میگی استفراغی شما که مکتب بی سوادان فوتبال را از قدیم تا به الان را دور هم جمع کردید و کم کاریهای خود را گردن این ان نیندازید و سر طرفداران زود باورتان را شیره نمالید

    • بدون نام

      در است میگه باید به فیفا شکایت کنن چرا ۴ روز مانده پرس گولیس روقهرمان میکنن قبل از ۲۴ ساعت قیر قانونی است

    • بدون نام

      دوکلمه هم ازننه عروس بشنوید ..

    • بدون نام

      لنگی بی شخصیت عادت کردین به مفتخوری سوگلی دولت شما لنگیهای بی ارزش هستین همه چیزتون قلابی ستاره جام سوپرجام و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج