۷۴۷۳۷۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

کلنیل ایران به عنوان نماینده انحصاری کلنیل آلمان خوشحال است که می‌تواند این برند باسابقه و باکیفیت را به دوستداران محصولات چرم و جیر در ایران ارائه کند. یکی از پر طرفدارترین محصولات این برند در ایران، محصول ضد آب کننده آن با نام «carbon pro» می‌باشد.

کلنیل در سال ۱۹۰۹ با تولید یک بطری روغن محافظ چرم در یک حیات خلوت کوچک در برلین آلمان متولد شد. امروز شرکت کلنیل نماینده یکصد سال تجربه و مهارت در تولید باکیفیت ترین محصولات مراقبت از کفش و سایر محصولات چرم و جیر در دنیا می باشد.

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

کلنیل در سال ۲۰۰۹، صد ساله شد که یک اتفاق بزرگ و دلیلی برای نگاه مطمئن و با افتخار به گذشته است. کلنیل در طی تاریخ صد ساله خود، دو جنگ جهانی، یک بحران اقتصادی جهانی و حتی دوره سلب مالکیت را پشت سر گذاشته است. در طی این مدت نام کلنیل همیشه مظهر نوآوری و رهبری تکنولوژیکی بوده که در صنعت مد و پوشاک یک افتخار است.

کلنیل ایران به عنوان نماینده انحصاری کلنیل آلمان خوشحال است که می تواند این برند باسابقه و باکیفیت را به دوستداران محصولات چرم و جیر در ایران ارائه کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

کلنیل چه خدماتی ارائه می دهد؟

کلنیل آلمان باکیفیت ترین و کامل ترین طیف محصولات مراقبت از انواع چرم و جیر، پارچه و ترکیبات آن ها و gore-tex را شامل انواع واکس ها، تمیز کننده ها و ضدآب کننده ها ارائه می کند. این برند همچنین طیف گسترده ای از ملحقات کفش مانند قالب، کفی، بند و غیره را نیز تولید می کند.

یکی از پر طرفدارترین محصولات این برند در ایران، محصول ضد آب کننده آن با نام «carbon pro» می باشد که ویدیویی از شیوه استفاده از آن را در اینجا برایتان آورده ایم.

چرا به محصولات مراقبتی چرم احتیاج داریم؟

چرم یک محصول طبیعی و قابل ارتجاع است، پاره نمی شود، ضد آب، تنفس پذیر و بالاخره یک عایق است. محافظتی که چرم احتیاج دارد قابل مقایسه با پوست انسان است که طبیعتا مشمول گذشت زمان و اثرات آن می باشد، بنابراین نیازمند همان درجه از وسواس و مراقبت است. همانطور که توقع ما از چرم و کیفیت آن بالا است، در نتیجه نیاز به کاربرد مناسب محصولات باکیفیت مراقبت از چرم نیز بیش از پیش وجود دارد.

محافظت کننده:

چرم و سطوح بی بافت نیاز به محافظت دارند. پیشنهاد کلنیل این است قبل از اینکه برای اولین بار کفش و کیف خود را استفاده کنید، آن را به وسیله اسپری های ضد آب محافظت کنید. این عمل باعث می شود تا از همان ابتدا هیچ آلودگی احتمالی نتواند به داخل سطح نفوذ کند و تمیز کردن های بعدی با بالاترین کیفیت انجام شود.

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

تمیز کننده:

تمیز کردن خشک با استفاده از دستمال و برس همواره به عنوان اولین مرحله توصیه می شود. محصولات پاک کننده کلنیل به صورت فوم یا مایع را می توانید در حالتی که کثیفی یا آلودگی زیاد است، استفاده نمایید و سپس با دستمال روی آن را تمیز کنید.

مراقبت کننده:

مراقبت کردن برای حفظ ارزش محصولات چرمی و پارچه ای و افزایش عمر مفید آنها ضروری است. کلنیل محصولات مراقبت کننده متنوعی شامل انواع کرم، واکس و اسپری های مراقبت کننده را ارائه می دهد.

چند نکته مفید در رابطه با چرم:

  • چرم و جیر محصولی از پوست طبیعی است که تنفس پذیری، سایه روشنی رنگ و چروک های طبیعی وجه تمایز آن از محصولات مصنوعی می باشد.
  • از زدن عطر و اسپری به صورت مستقیم بر روی کالای چرمی جدا خودداری کنید.
  • محصولات چرمی ممکن است پس از مدتی بعلت خشکی هوا یا پس از خشکشویی کمی خشک شوند، برای جلوگیری از خشک شدن و حفظ نرمی و لطافت آن از محصولات مراقبت کننده مناسب کلنیل مانندBamboo lotion و Crème de luxe استفاده کنید.
  • حتی الامکان از استفاده لباس های چرمی در زیر باران خودداری فرمایید، در غیر این صورت بهتر است قبل از پوشیدن آن را با اسپری های ضد آب کننده برند کلنیل (Nano Pro یا Carbon Pro) ضد آب و ضد لک نمایید.
  • محصولات چرمی در مقابل نفوذ آب تا حدودی مقاوم هستند (مانند لباس های پارچه ای به سرعت خیس نمی شوند) ولی ضد آب نیستند، لذا از خیس شدن چرم جلوگیری کنید. چرم در صورت خیس شدن ممکن است تغییر رنگ دهد که در این صورت پیش از هر گونه اقدامی برای تغییرات ایجاد شده، ابتدا آب اضافه را با استفاده از پارچه نرم نخی گرفته، سپس اجازه دهید در هوای آزاد دور از نور مستقیم خورشید یا حرارت خشک شود تا به حالت اولیه برگردد، پس از آن اندکی نرم کننده روی سطح چرم استفاده کنید تا انعطاف پذیری آن مجددا ایجاد شود. در مورد دستکش چرمی، قبل از خشک شدن کامل، آن را بدست کنید تا فرم دست پیدا کند.

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

  • ضد آب کننده های چرم، نه تنها لباس شما را از خیس شدن در امان نگه می دارد، بلکه از کثیف شدن آن نیز جلوگیری می کند. به علاوه، تمییز کردن کفش را نیز برای شما آسان تر خواهد ساخت.
  • قالب های کفش، فرم کلی کفش را حفظ می کنند و در نتیجه عمر مفید و ماندگاری فرم آن را افزایش می دهند.
  • تمیز کردن و مراقبت کردن باعث افزایش عمر چرم می شود. بهتر است که قبل از به کار بردن هر محصول مراقبت کننده برای اولین بار، کفش های نو را ضد آب کرد.
  • خشک شدن کفش زمان می خواهد بنابراین آنها را کنار بخاری قرار ندهید. خشک کردن سریع باعث شکنندگی چرم می شود.
  • کفش های چرمی رطوبت را جذب و ذخیره می کنند بنابراین پس از یک روز پوشیدن، چرم نیاز به حدود ۲۴ ساعت زمان برای استراحت دارد، در این صورت می تواند قبل از پوشیدن مجدد رطوبت جذب شده در طی استفاده را به طور کامل دفع کند.
  • در نهایت، ترتیب مراقبت از چرم بطور کلی به صورت : تمیز کردن -> محافظت کردن -> مراقبت کردن است.

شما می توانید محصولات کلنیل را از این مراکز فروش تهیه کنید:

  • دبنهامز(تهران و اصفهان)، روشا سنتر، go sport و سایر فروشگاه های ورزشی معتبر، فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  • نمایندگی های چرم مشهد در سراسر کشور
  • فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا، دیجی استایل و مدیسه

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

۰۲۱-۲۶۲۰۴۷۳۵-۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کلنیل، بهترین مراقب چرم و جیر شما

برای خرید محصولات کلیک کنید.

اطلاعات تماس:

دفتر مرکزی: 6- ۲۶۲۰۴۷۳۵-۰۲۱

فکس: ۲۲۰۲۷۷۸۰-۰۲۱

info@colloniliran.com

www.collonil.ir

www.collonil.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج