جاباما
۷۴۷۴۸۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال در ترکیه؛ بی‌خاصیت‌ترین اردوی تاریخ!

استقلالی‌‎ها از چند روز پیش به ترکیه رفته‌اند تا تمرینات آماده سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

آی اسپورت: استقلالی‌‎ها از چند روز پیش به ترکیه رفته‌اند تا تمرینات آماده سازی خود را در این کشور ادامه دهند. معمولا در چنین اردوهایی مهم‌ترین، سخت‌ترین و کلیدی‌ترین برنامه‌های تمرینی توسط کادر فنی تیم اجرا می‌شود تا تیم به بهترین شکل ممکن آماده یک دوره مسابقات طاقت‌فرسا شود اما با اتفاقاتی که در اردوی استقلال در ترکیه رخ داده است به نظر می‌رسد بی‌خاصیت‌ترین اردوی آماده سازی در تاریخ فوتبال ایران در حال برگزاری است! فقط به تعدادی از مشکلات استقلال در این اردو توجه کنید:

قبل از عزیمت به ترکیه بود که استقلالی‌ها مدعی شدند به محض رسیدن به این کشور، مامه تیام و سرور جپاروف هم راهی این کشور خواهند شد تا مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شود. اما پس از چند روز تاخیر، این دو بازیکن تازه دیروز به ترکیه رسیده‌اند و درست در همین روز خبر فوت پدر افتخاری مدیرعامل استقلال هم منتشر می شود تا او به ایران بازگردد و مذاکره با تیام و جپاروف را وینفرد شفر بر عهده بگیرد! به این ترتیب حتی اگر این دو نفر امروز به توافق برسند و قرارداد خود را تمدید کنند، بیش از نیمی از تمرینات سخت بدنسازی را از دست داده‌اند و از سایر بازیکنان عقب خواهند بود.

در همان روزها گفته شده بود که استقلال به هیچ وجه اجازه جدایی را به سیدمجید حسینی نخواهد داد و او به زودی به ترکیه خواهد رفت تا به اردوی استقلال ملحق شود اما حسینی با گاف بزرگ مدیران استقلال در متن قرارداد، هیچ مشکلی برای جدایی از این تیم ندارد و به زودی به ترابوزان اسپور ترکیه ملحق خواهد شد.

استقلال در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات چند بازیکن جدید به خدمت گرفت اما بعدها که مشخص شد بیشتر آنها مصدوم هستند، اعلام شد که فقط محمد دانشگر با تایید مدیرعامل به استقلال پیوسته و سایرین قراردادی امضا نکرده‌اند! این به این معناست که استقلال مهره های مهمی را از دست داده و جانشینان آنها را جذب نکرده است و با چند بازیکن که مشخص نیست به این تیم خواهند پیوست یا نه به ترکیه رفته است! ضمن این که بیشتر آنها مثل مرتضی آقاخان، علی کریمی و میثم تیموری مصدومند و فعلا شرایط بازی ندارند! البته گفته می‌شود روزبه چشمی هم به زودی دوباره راهی قطر خواهد شد تا مثل امید ابراهیمی به یک تیم قطری بپیوندد!

حالا جو امروز اردوی استقلال را مجسم کنید: پدر مدیرعامل فوت کرده و او بعد از بازگشت به ایران استعفا داده است. از دیگر مدیران باشگاه هم خبری نیست جز مصاحبه‌های پرتعداد و اعتراض‌‎های کلامی بیهوده به ۳-۰ شدن سوپرجام! وینفرد شفر را مجسم کنید که به بازیکنان بی‌روحیه حاضر در اردو نگاه می‌کند و البته در غیاب مدیران، به فکر تمدید قرارداد و مذاکره با تیام و جپاروف هم هست. او شاهد لغو شدن بازی تدارکاتی امروز تیمش هم هست و می‌داند که اردوی آلمان و بازی تدارکاتی با کالسروهه هم به احتمال زیاد لغو خواهد شد!

در چنین شرایطی، استقلال با کلی بازیکن مصدوم و غایب و جدایی‌طلب به اردوی ترکیه رفته است و در حالی که باید سخت‌ترین و مهم‌‎ترین تمرینات فصل در همین مقطع برگزار شود، از دو بازیکن باتجربه این تیم می‌شنویم که هیچکس روی تمرینات تمرکز ندارد و بازیکنان اصلا روحیه خوبی ندارند! مقایسه کنید با اردوی تدارکاتی پرسپولیس با حضور تقریبا تمام بازیکنان و تمرینات طاقت‌فرسایی که صدای بازیکنان این تیم را درآورد و البته آنها را حسابی آماده بازی‌های لیگ کرد.

به این ترتیب باید به این اردوی استقلال در ترکیه، لقب بی‌خاصیت ترین اردوی خارجی تاریخ فوتبال ایران را داد. اردویی با چند بازیکن معمولی، چند بازیکن دیگر که مشخص نیست به این تیم خواهند پیوست یا نه و البته در غیاب مدیران! اردویی که در آن مربی تیم به جای برگزاری و طراحی تمرینات، دغدغه مذاکره و تمدید قرارداد با ستاره‌های فصل تیمش را دارد! طبعا نتیجه چنین اردویی هم مشخص است و با این شرایط هواداران استقلال نباید امید زیادی به این تیم در فصل جاری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《***پاسارگاد ***》

      آقا در یک کلام ... تموم کنیم

      خدا( ا س ت ق ل ا ل ) این فصل و بیامرززه‌ه‌ه ه‌ه

      چونکه متاسفانه کل تیم و تشکیلاتش آواره اند ...
      .....!!!!

    • استقلال افتخارایران

      بی خاصیت تویی نویسنده ی بی ارزش بی توهیچ ربطی نداره که بخوای درمورداستقلال حرفی بزنی یاچیزی بنویسی بااین تیم نصف ونیمه هم کل ازش می ترسن.چون ماغیرت دارم ن پولکیم ن اینکه بافسادی یاحکومتی مقامی بیاریم فهمیدی ...

    • مرتضی60

      استقلال با اردو یا بی اردو امیدی بهش هیچ وقت نیست.
      زنده باد پرسپولیس

    • بدون نام

      شماها هیچ خبری ندارین بنویسین فقط وفقط مطالب دروغ به خور مردم میدن از صدتا مطالب شماها نود درصدش دروغه

    • علی

      وقتی یه جایی برای احقاق حق نباشه قورباغه هفتیرکش میشه....وقتی یه دو باشگاه ییه مالک داشته باشه...وقتی هزینه ها برا یه باشگاه بشه....وقتی یه تیم محروم از جذب بازیکن ِِخیلی راحت بازیکن میگیره..وقتی اردو پیش فصل میرن کمپ خود مربی تیم...وقتی بدون بازی تو یه جام اون یکی برنده است...وقتی مدیران اون باشگاه همه طرفدار اون یکی تیم باشن...وقتی وزیر و خادانش همه طرفدار اون یکی باشن...وقتی همین سایت تمام اخبار کذب اطراف اون باشگاه مظلوم رو به طور واقعیت نمایش میده....و....... ولی استقلال پرچمش برای همیشه بالاست..

    • بدون نام

      به عنوان یک استقلالی وفادار واقعا نمیدونم چطور این تیم را هواداری کنم. بابا ما هواداران به یه امیدی سرما و گرما و گرونی بلیط و هزار بدبختی را تحمل میکنیم. چرا با دل ما اینکارو میکنید. تا کی باید زجر بکشیم. هر فصل میگن انشالله فصل بعد....

    • بدون نام

      تیم کیسه بهتر از این مگه میشه بابا بربن کیستونو بکشین کیسه کشااااااااا

    • بدون نام

      بله باید هم مقایسه گنید با تیم لنگ که همه جوره براش کم نزاشتن وساپورتش کردن

    • رضا

      پرسپولیس اون سالی که باتفاضل گل قهرمان نشدهمه هواداراشون ایستاده تشویقشون کردندولی متاسفانه نقش هواداران استقلال فقط تخریب تیم وبالابردن قیمت بازیکنانی که هیچ جامشتری ندارندوهیاهو وبلوا وشلوغکاری است .

    • علی

      اونش ب خودمون ربط داره بی خاصیت بود یا نبود رفتن خوش بگذرونن ب شما مربوط نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج