جاباما
۷۴۷۴۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درویش: شکایت‌مان از صیادمنش را اصلاح کردیم

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره شکایت این باشگاه از بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: در این زمینه شکایت‌مان را اصلاح کردیم و نامه جدیدی را به فدراسیون ارسال می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه سایپا از صیادمنش گفت: شکایت باشگاه سایپا از صیادمنش به دست ما رسید، اما مشخص نبود که دقیقاً چه خواسته‌ای دارند، به همین دلیل پاسخ دادیم که درخواست‌تان ناقص است و دوباره باید ادعای شکایت کنید.

رضا درویش، مدیر عامل سایپا در این خصوص اظهار داشت: بله، ما در این زمینه پیگیری و شکایت‌مان را اصلاح کردیم. قرار شد نامه‌ای جدید در خصوص شکایت از صیادمنش به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بفرستیم و در این نامه تمام موارد و خواسته‌های‌مان را ذکر کنیم. خواسته ما این است که چطور صیادمنش که با ما قرارداد داشت توانسته با باشگاه استقلال قراردادی جدید ببندد.

وی در خصوص شرایط حال حاضر تیم سایپا تصریح کرد: خداراشکر اردوهای خوبی در اردبیل و رامسر برگزار کردیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند. در ادامه روند آماده‌سازی‌‌مان دو دیدار تدارکاتی با مس رفسنجان (عصر امروز) و پارس جنوبی (فردا بعدازظهر) برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا ادامه داد: باشگاه سایپا در تمام رده‌های ملی ۲۵ بازیکن ملی‌پوش دارد. سایپا با جوانانش خدمات زیادی به فوتبال ایران کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج