۷۴۷۶۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هواوی آنر نوت ۱۰ با صفحه نمایش غول پیکر

نخستین عکس های هواوی آنر نوت ۱۰ در دنیای واقعی و در کنار کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد. huawei honor note ۱۰ با اندازه کمتر در مقایسه با کنسول نینتندو، نمایشگر بزرگتری دارد!

وب سایت گجت نیوز: نخستین عکس های هواوی آنر نوت ۱۰ در دنیای واقعی و در کنار کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد. huawei honor note ۱۰ با اندازه کمتر در مقایسه با کنسول نینتندو، نمایشگر بزرگتری دارد!

هواوی آنر نوت ۱۰ با صفحه نمایش غول پیکر

با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی آنر نوت 10، شایعات پیرامون این اسمارت فون هم با سرعت بالاتری منتشر می‌‌شوند. بعد از انتشار تصاویر منتسب به نسخه رولز رویس این گوشی، حالا "techtastic" عکس آن را در دنیای واقعی منتشر کرده است تا کاربران بیش از پیش با طراحی پرچمدار جدید آنر آشنا شوند. مطابق با تصاویر منتشرشده، آنر نوت 10 کوچکتر از نینتندو سوئیچ با نمایشگر 6.2 اینچی lcd است، اما به لطف حاشیه‌های پایین، از صفحه نمایش 6.9 اینچی آمولد بهره خواهد برد.

برای درک بهتر از اندازه این گجت ها، سوئیچ با ابعاد 238.7 در 101.6 در 14 میلی‌متر تولید شده است. هواوی آنر نوت 10 ارتفاعی مشابه خواهد داشت، ولی عرض و ضخامت آن به مراتب کمتر خواهد بود چرا که ما با یک گوشی هوشمند رو به رو هستیم، نه یک کنسول بازی دستی.

هواوی آنر نوت ۱۰ با صفحه نمایش غول پیکر

اگرچه این عکس‌ها فاقد اطلاعات سخت افزاری هستند، ولی با تکیه بر بنچمارک geekbench، ما به‌کارگیری تراشه کایرین ۹۷۰، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۸.۱ اوریو را برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنیم. پیش‌تر شایعه‌ای مبنی بر تجهیز آنر نوت ۱۰ به یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی منتشر شده بود که بعدها مشخص شد صحت ندارد. با این وجود، همانند آنر نوت ۸، کاربران باید خود را برای یک باتری بزرگ با حداقل ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت آماده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج