۷۴۷۷۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شریفی در چالش اثبات توانایی به هواداران

پوشیدن شماره ۱۰ تیم بزرگی چون پرسپولیس وظایف یک بازیکن را بسیار سخت تر از قبل می کند و حالا شریفی در نیم فصل دوم باید خود را به هواداران پرسپولیس اثبات کند.

ورزش سه: مهدی شریفی یکی از اولین خریدهای تابستانی پرسپولیس بود که البته به خاطر محرومیت نمی تواند تا زمستان برای تیم جدیدش بازی کند. اما او برخلاف ترابی، رفیعی و شیری نیم فصل نخست را در تیم دیگری نخواهد بود و در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت. برانکو باتوجه به عدم آمادگی این بازیکن، چنین تصمیمی گرفت تا شریفی در نیم فصل نخست با تیم هماهنگ شود و به شرایط لازم برسد.

شریفی در چالش اثبات توانایی به هواداران

نکته جالب درباره این بازیکن پوشیدن شماره 10 پرسپولیس است. پیراهنی که در گذشته های دور در تن همایون بهزادی، علی دایی و... بود و در سه فصل گذشته نیز فرشاد احمدزاده آن را بر تن می کرد.

شماره 10 معمولا در هر باشگاهی بسیار ویژه است و به بازیکنان بزرگی تعلق می گیرد. همچنین صاحب این پیراهن وظایف سنگین تری هم دارد و بایستی عملکرد بهتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشد.

شریفی در چالش اثبات توانایی به هواداران

حالا باید دید مهاجم سابق تیم سپاهان که در پیراهن این تیم درخشش قابل توجهی داشت و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، آیا می تواند نظر مثبت هواداران را جلب کند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      اگه مهدی عزیز قلبت پرسپولیسی باشه و ثابت بکنی بخاطر منافع شخصی به این تیم نیامدی حتما موفق خواهی شد و روزی به دنیا معرفی خواهی شد .همین اول تصمیمتو بگیر تا دیر نشده تکلیف دلتو روشن کن چون کسایی تو این تیم موفق ماندگار خواهد شد که قلبش برای تیم و هواداراش باشه مثل اونایی که قبلا" شماره ۱۰ پوشیدن،دائی و..........نه مثل احمدزاده که پرسپولیسیا فراموشش کردن و اونهم فوتبالش چند روز دیگه تموم خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج