۷۴۷۷۸۹
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

وزیر کار: ۶۰ شرکت شستا امسال واگذار می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال ‌جاری خبر داد و گفت: ٦٠ شرکت دیگر شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال ‌جاری خبر داد و گفت: ٦٠ شرکت دیگر شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود.

دکتر علی ربیعی در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هریس، اظهار کرد: اینکه شهرستان‌ها و استان‌ها انتظار داشته باشند تا شستا و یا هر شرکت سرمایه‌گذاری اقدام به سرمایه‌گذاری کند، امکان‌پذیر نیست، چون دولت به‌هیچ ‌عنوان بر اساس قانون نمی‌تواند سرمایه‌گذاری و یا بنگاه‌داری کند.

وی در پاسخ به مطالبات مردم هریس در خصوص ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی، گفت: بودجه سال ١٣٩٧ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی نهایی شده ولی تعهد می‌دهم سال آینده بودجه لازم برای ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان تخصیص یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین چهارشنبه شب در آیین کلنگ زنی خانه امید از ارتقاء خدمات درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

دکتر ربیعی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: با عنایت به پیگیری های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اهر از خواسته‌های به حق اهری ها می‌باشد، به طور قطع وضع موجود از لحاظ تجهیزات و امکانات بهبود خواهد یافت.

وی مردم اهر را مردمی خونگرم و ولایت مدار توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به محدودیت در ایجاد بیمارستان‌های تامین اجتماعی حتما وضع موجود درمانگاه اهر ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی با قدردانی از همکاری‌ها و همدلی مسوولان شهرستان در حمایت از فرصت‌های اشتغال برای جویندگان کار تشریح کرد: از همه طرح های خوب و دارای توجیه اقتصادی استقبال کرده و قول اختصاص سهمیه تسهیلاتی بیشتر از سهمیه خودمان را نیز به جوانان منطقه می دهم.

ربیعی در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش‌های قشر زحمتکش قالیباف، قول افزایش سهم بیمه قالیبافی را برای قالیبافان منطقه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر شرکتی هم مانده

    • علیرضا

      اموالی که از پرداختی های کارگرهای بدبخت به دست اومده به کی میفروشید
      مسخره بازی دیگه تمومی نداره

    • بدون نام

      اقای ربیعی چقدر دروغ مگر بازنشسته. کشوری با تامین اجتماعی فرق دارند که هنوز تفاوت حقوق طلب دارند خجالت بکشید

    • بدون نام

      به قول وزیرکاراگه افغانیابرن مشکلات بزرگ بیکاری ومنشاهمه بدبختیهاس حل میش پس زودترانجام بدین بفرستین برن یه کم نفس بکشیم واین تعدادافغانی به هرایرانی سالی بالای۳۰۰ملیونصرروزیان میزنن اینم ازخوبیشون

    • حسین

      ظاهرا"ماموریت اصلی وزیر محترم کار ورفاه اجتماعی از بین بردن سرمایه های مالی کارگران مثل شستا می باشد
      نبود انظباط مالی وفقدان مدیران توانا وکار آمد کافی نبود که واگذاری شرکتهای شستا هم در دستور کار ایشان قرارگرفت ساز وکار این واگذاری چگونه است خدا داند

    • بدون نام

      این کارخانه ها مال کارگران است باید قبل از معامله قیمت ونحوه واگذاری را اعلام کنید تا مثل دفعات قبل وواگذاری های اقای نعمت زاده که انگار از کیسه خلیفه میبخشیده کارخانه ها را مفت به دوستان واگذار نگنند

    • بدون نام

      کندی که به تمام شرکت ها که به بخش خصوصی واگذار کرده اید این دفعه به شستا نزنید مگر شستا مال دولته شستا مال تامین اجتماعی است به دولت ربطی نداره دولت بره گند کاری های خودش حل کنه به کاری که به شما ربط نداره وارد نشوید این شر کتها با جان وخون کار گرا اغوشته وبه ثمر نشستند چوب هراج برای خودتان بهشان نزنید اقای وزیر،،،،،،

    • اا

      فعلا که دولت چارچنگونی خودشو داره چاق میکنه ! دولت بجای اینکه فرصت ها رو عادلانه تقسیک کنه خودش اولین و قدرتمندترین متقاضیه !!!!

    • شهین سیفی

      شستا یعنی چی

    • بدون نام

      کاش وزیر محترم به عوض ارائه گزارشهای آماری کمی به فکر اشتغال بیکاران باشند

    • بدون نام

      به‌توچه‌آقای کارگرزاده توبروبعداز۴ماه معوقه بازنشستهارابده تروسننه

    • بدون نام

      به چه حقی اموال متعلق به میلیون ها نفر را به سلیقه خودتان می فروشید .

    • بدون نام

      به چه حقی اموال متعلق به میلیون ها نفر را به سلیقه خودتان می فروشید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج