۷۴۸۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دلایل کاهش عرضه لوازم خانگی به بازار

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه میانگین قیمت مواد اولیه ۴۰ درصد افزایش یافته است، گفت: سازمان حمایت تمرکز بر قیمت نهایی کالا دارد اما، هیچ توجهی به قیمت مواد اولیه ندارد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه میانگین قیمت مواد اولیه ۴۰ درصد افزایش یافته است، گفت: سازمان حمایت تمرکز بر قیمت نهایی کالا دارد اما، هیچ توجهی به قیمت مواد اولیه ندارد.

حمیدرضا غزنوی درباره تامین ارز صنعت لوازم خانگی اظهار کرد: کالا‌های مشمول اولویت اول ارز آن‌ها به طور کامل دریافت پرداخت می‌شود اما، اولویت دوم برای تامین ارز به مشکل خورده است که باید این روند تغییر کند به دلیل اینکه صدمات زیادی وارد کرده است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه واحد‌های تولیدی برای تامین مواد اولیه به مشکل خورده اند، گفت: نمی‌شود ارز بخشی از مواد اولیه که در یک گروه قرار دارد تامین شود و بخش دیگر گه در گروه دیگر قرار دارد تامین نشود با این روند تولید به مشکل خواهد خورد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مواد اولیه عرصه را بر واحد‌های تولیدی سخت کرده است، افزود: میانگین قیمت مواد اولیه ۴۰ درصد افزایش یافته که تولید را با مشکل مواجه کرده است.

غزنوی با بیان اینکه وزارت صنعت راهکاری در این زمینه ارائه نداده است خاطرنشان کرد: سازمان حمایت تمرکز بر قیمت نهایی کالا دارد اما، هیچ توجهی به قیمت مواد اولیه ندارد.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی درباره دلیل کمبود لوازم خانگی در بازار تصریح کرد: این موضوع به خاطر کمبود مواد اولیه، قیمت ارز و عدم افزایش قیمت‌ها است که موجب شده کالا به بازار کمتر عرضه شود.

وی یکی از مشکلات بزرگ واحد‌های تولیدی را سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: اگر فکری به حال این موضوع نشود شرایط بازار به همین منوال ادامه خواهد داشت.

غزنوی درباره تاثیر ممنوعیت واردات بر صنایع لوازم خانگی، اظهار کرد: با یک تصمیم نمی‌توان یک فرایند را اصلاح کرد، نمی‌توان واردات را ممنوع کرد اما، برای تولید فکری نکرد، اگر ممنوعیت ایجاد می‌شود باید از تولید داخل حمایت و برای آن جذابیت ایجاد کرد در غیراین صورت این سیاست شکست خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در خبری موثق خواندم . نقدینگی ۳۰۰ درصد نسبت به سال گذشته شده . یعنی ارزش پول یک سوم شده . خوب آیا حقوق سه برابر شده ؟ خیر پس این پولها کجا می‌ره ؟ به این میگن تبعیض . و فاصله طبقاتی . .... همانطور که نشسته اید . دارن برامون فشار را تحمیل می کنند . خدایا ضالمین را نابود بگردان .

    • بی نام

      این بخاطر وارد نکردن از خارج میباشد .مردم ایران از قدیم زاتشون اینطوری بوده که جنسشون را کران بفروشند جلوی اجناس رو نگیرید تا به این شکل بیافتد کالا وارد کنید.

    • بدون نام

      آنهائیکه ازکالای ایرانی حمایت کردند، پاسخ دهند، مگرباتف هم میشه لوازم منزل ساخت، صنعتی که 85%وابسته به مواداولیه خارجی است، چگونه میشود اسمش راکالای تولیدداخل نامید،....

    • بدون نام

      من هم تولید کننده هستم.....ولی بخدا قسم فقط یاد گرفته ایم از آب گل آلود ماهی صید کنیم.......قطعاتی که عمدتآ در داخل تولید میشود ...خیلی هم محتاج ارز نیست...کمی وجدان..کمی انسانیت....رضا شاهی میخواهید که همتونو به تنور بیاندازد....

    • حسین

      کاری به جایی رسیده که برای حفظ وتداوم عرضه نکردن لوازم خانگی اصرار دارند واز طرف دیگر برای دولت وسیاستگذاران خط و نشان می کشند

    • بدون نام

      سلام ،من موندم چرا هیچ کی نمیگه که تولیدکنندگان دارن نقدی کار میکنن و ازاول سال تاحالا نزدیک 60درصد افزایش قیمت داشتن شایدم بیشتر دارن کالاهای خودشون نقدا میفروشن و پولشم پیش پیش میگیرن،و شاهکار جدیدشونم این ک به قیمت مصرف کننده اجناسشون عرضه میکنن و قراره که از شنبه 100هزارتومن بازم افزایش قیمت داشته باشن این به عنوان یه فروشنده لوازم خانگی بهتون قول میدم که تولیدکنندگان لوازم خانگی به هیچ عنوان ضرر نمیکنن

    • بدون نام

      خودت رااذیت نکن پولدارهاباهرقیمتی می خرندمابی پولهاکه حدودهفتاددرصدجامعه هستیم کاش زورمان به گوجه برسه لوازم نخواستیم اب می ریزیم توکوزه تاخنک بشه لباس اگرداشتیم بادست می شوییم اتش روشن میکنیم گوجه می پزیم خلاصه بقول شماساده. زیست هم خواهبم بودیعنی جورشماراهم میکشیم. ر شماخوش بگذرانید

    • بدون نام

      بابا حضرات که میگن تحریم ها تاثیری نداره این ۴۰درصد افزایش رو بکنید تو چشماشون

    • کامبیر

      اینهاهم مثل خودردو سازان سوراخ دعا راپیدا کرده اندوچون برخورد ارطرف دولت وقوه قضائیه باهاشون نمی شودورانتی وابستگی آقازادگی و...داره اجرامی شود وبعد ازخودرو ولوازم خانگی شاهدش توهمه بخش هاخواهیم بود!؟

    • میثم

      هیچ هدفی به غیر از گران شدن نیست
      دعا کنید به مقامی برسم خودم مشکلات را حل میکنم

    • بدون نام

      خیلی خوبه

    • بدون نام

      انگاه که رییس شعبات بانکی با دریافت رشوه وامها را چند هزار میلیاردی بخودی ها میدادند باید پیش بینی امروز رو میکردید

    • بدون نام

      آقا جان مسئولین قبلی گند زدند و مسئولین حالا هم نمیتوانند این گندها رو جمع کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج