جاباما
۷۴۸۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقیب پرسپولیس، جانشین مساکنی را پیدا کرد

سرمربی جدید الورود تیم الدحیل قطر به دنبال جانشین مهاجم مصدوم تیم خود می گردد و به همین دلیل به دنبال اضافه کردن مهاجم تیم ملی تونس است.

ورزش سه: نبیل معلول یکی از ۳۲ مربی حاضر در جام جهانی است که با نشستن روی نیمکت تونس در این رقابت ها حضور یافت. این مربی باسابقه پس از این بازی ها سکان رهبری تیم الدحیل قطر را در دست گرفت. این اتفاق در حالی افتاد که جمال بلماضی مربی مطرح سرخ پوشان قرار است راهی تیم ملی الجزایر شود.

چند روزنامه قطری امروز نوشتند که اکنون معلول در اولین اقدام خود برای قوی تر کردن تیمش به دنبال پر کردن جای خالی مهاجم گلزن خود است. او می خواهد از بازیکنی نام آشنا(برای خود) برای جانشینی یوسف المساکنی مصدوم استفاده کند و به همین دلیل احمد خلیل، وینگر و مهاجم تیم ملی تونس را زیر نظر گرفت تا وی را در نهایت به جمع الدحیلی ها برساند. خلیل ۲۳ ساله در جام جهانی نیز یکی از بازیکنان تیم ملی تونس بود که زیر نظر معلول به فعالیت پرداخت و که در دیدار برابر پاناما نیز به میدان رفت.

رقیب پرسپولیس، جانشین مساکنی را پیدا کرد

الدحیل قطر که باید تا چندی دیگر در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران به میدان برود این روزها در اردوی تداکاتی حضور دارد و در این میان دو دیدار تدارکاتی نیز برابر تیم های اتریشی و روسی به انجام رسانده و البته دو پیروزی نیز به دست آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج