۷۴۸۲۱۴
۲۳ نظر
۵۰۰۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
پ

امیرآبادی فراهانی: دشمن می‌خواهد مردم را به انقلاب بدبین کند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد فاصله طبقاتی را افزایش دهد تا بعدها این شرایط موجب بدبین شدن مردم نسبت به انقلاب شود.

خبرگزاری مهر: احمد امیرآبادی فراهانی عصر جمعه در جلسه پرسش و پاسخ که در مصلی قدس برگزار شد در پاسخ به آخرین وضعیت پروژه فرودگاه قم گفت: پروژه فرودگاه قم در ابتدا بدون مجوز شروع شد و بعداً با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوزها صادر و اخذ شد و بخش خصوصی فعالیت‌ها را شروع کرد که البته توان انجام این کار را نداشت و تقریباً از دو هزار نفر پول برای سرمایه‌گذاری گرفته شد که دادگستری قم در این زمینه ورود پیدا کرد و استانداری قم نیز امروز دنبال سرمایه‌گذار جدید برای این امر است و قرار شد تکمیل این فرودگاه به منطقه ویژه سلفچگان واگذار شود هر چند که منطقه‌ای ویژه هم هنوز زیر بار این قضیه نرفته است.

وی افزود: از وزیر کشور در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاران فرودگاه قم سؤال کردم که این سؤال در هفته جاری در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود.

امیرآبادی فراهانی: دشمن می‌خواهد مردم را به انقلاب بدبین کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی داستان افزایش سکه و ارز پیش آمد در مجلس جلسه‌ای تشکیل و کمیته‌ای با مسئولیت هیئت رئیسه ایجاد شد و در طی پنج روز مسئولان دولتی، بخش خصوصی، بانک‌ها و حتی اقتصاددانانی خارج از دولت دعوت شدند که طرح ۲۴ ماده‌ای برای برون رفت از این مشکلات نوشته شد که در ابعاد مختلف تعریف شده بود که بعد به صحن مجلس آمد و مجلس گفت که این طرح به دولت واگذار شود و به صورت قانون درنیاید و خود دولت آن را اجرایی کند ولی متأسفانه دولت نیز دنبال نکرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امروز از دولت حمایت می‌کنند و به دنبال حل مشکل مردم هستند و ایشان حتی به نیروهای مسلح نیز دستور دادند تا توان خود را در اختیار دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند.

امیرآبادی فراهانی گفت: در جریان استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی وی در طرح ماجرای واگذاری مسکن به قضات از بنده شکایت کرد و به دلیل اینکه اسناد لازم در این زمینه وجود داشت بنده تبرئه شدم.

یکی از منتقدین رئیس بانک مرکزی هستم

وی اضافه کرد: ما به عنوان نماینده مجلس نمی‌توانیم هر حرفی را به زبان بیاوریم و سخنان ما باید بر اساس استدلال و منطق باشد؛ امروز یکسری از مسائل به عنوان امنیت ملی است که نمی‌توان آن را بیان کرد و برخی از مسائل هنوز به قوه قضاییه نرفته و برخی نیز در دست اطلاعات سپاه است که در حال انجام تحقیقات است اما باید بدانید از آنچه که دغدغه مردم در مجلس است از آن کوتاه نخواهیم آمد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من یکی از منتقدین رئیس بانک مرکزی هستم و یکی از دلایلی که امروز اقتصاد کشور به این وضع افتاده است شخص آقای سیف است اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که بانک مرکزی زیر نظر ما نیست.

وی اضافه کرد: چند نفر در اقتصاد حضور دارند که این افراد از سوی رئیس‌جمهور منصوب می‌شوند و مجلس در استیضاح و برکناری آن‌ها نقشی ندارد و امروز شخص آقای رئیس جمهور باید مسئول و پاسخگوی عملکرد آن‌ها باشند.

امیرآبادی فراهانی بیان داشت: برخی نمایندگان از رئیس جمهور سؤال می‌کنند و مدتی بعد همان نمایندگان امضاهای خود را پس می‌گیرند.

وی گفت: یک سال در هیئت رئیسه مقاومت کردیم که لایحه FATF به صحن نیاید و این در حالی بود که دولتی‌ها هر روز به ما فشار می‌آورند که این مسائل در مجلس مطرح شود و من به همراه آقای قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد یک سال تلاش کردیم تا این لایحه وارد صحن نشود و سرانجام آن‌قدر فشار آوردند که لایحه به مجلس آمد.

وحدت ۳ نماینده قم می‌تواند کارها را پیش ببرد

امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: ما امروز در قم باید وحدت داشته باشیم و وحدت ۳ نماینده می‌تواند کارها را پیش ببرد و ما نمی‌توانیم در قم با یکدیگر دعوا کنیم.

وی گفت: حضور ما در هیئت رئیسه به این معنا نیست که از طرح برخی از مسائل مهم اجتناب کنیم و در مجلس برای اولین بار موضوع FATF و مسئله حقوق‌های نجومی را ما مطرح کردیم و قرار نیست ما در هیئت رئیسه حرف‌های خود را نزنیم و من و حجت الاسلام ذوالنور از شهر قم پای اصول انقلاب ایستاده‌ایم و برای ما مهم نیست که دوره بعد رأی بیاوریم یا نه و تنها می‌خواهیم تکلیف خود را ادا کنیم.

نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: آقای لاریجانی می‌گوید ما نیز همانند آمریکا ابتدا این لایحه را می‌پذیریم و بعداً از آن خارج می‌شویم و ما می‌گوییم این پذیرفتنی و شدنی نیست.

وی بیان داشت: دشمن ورود کالاهای لوکس و لوازم آرایشی را تحریم نکرد و امروز اکثر همراهان وزرا در این واردات نقش دارند و دشمن می‌خواهد فاصله طبقاتی را افزایش دهد تا بعدها این شرایط موجب بدبین شدن مردم نسبت به انقلاب شود که چرا این تبعیض‌ها وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمن؟؟؟؟ خودیها روی دشمنو سفید کردند، فساد، اختلاس، بی کفایتی و ... همه از خودیها

    • بدون نام

      خدا آمریکا رو لعنت کنه که در این دشمنی و فساد تا حد زیادی موفق بوده و بسیاری از مردم، ایمان به خداوند، انسانیت و اینکه آخرتی هست و در آنجا به اعمال همه ی انسان ها در آنجا رسیدگی می‌شود از یاد بردن... امیدوارم خداوند عاقبت همگی ما رو بخیر کنه و از بدیهای این دنیای گذرا حفظ کنه... آمین

      پاسخ ها

      • گم نام

        امیییییین.

    • علیرضا

      کدوم دشمن کدوم بدبینی
      مدیرای عزیز بالاترین حقوق و امتیازات ویژه رو میگیرن بچه هاشون تو بهترین کشورها زندگی میکنن بعد شما میگی دشمن
      این حرفها دیگه تکراری شده یه چیز جدید بگید

      پاسخ ها

      • گم نام

        تفکرم ارزوست.

    • گم نام

      نه بابا ما اصلا بدبین نمیشویم راحت باش.

    • بدون نام

      نه بابا

    • شهرآشوب

      آقای فراهانی دشمن غلطی نمی تواند بکند مردم هوشیارند ولی از داخل انقلاب ضربه می‌خورد

    • بدون نام

      مسؤولین امانت دارخوشبین میکنندمردم را

    • نوری

      ایم مسعولین خجالت نمیکشن هراتفاقی میفته میندازن گردن دشمن..مردم به طورکامل ازدولت ناامید شدن.اگه گرانی وتورمه که بیداد میکنه۲سکه وطلا وارز که سربه فلک کشیده۳قطعی اب وبرق بصورت هرروز۴گرانی خودرو ۵اختلاس وفرار وهزاران بدبختی دیگه که گریبان این مردم شده .همگی اینها کار امریکا واسراییله .واقعا باید خجالت بکشی تاکی میخای ادامه بدی

    • بدون نام

      دشمن اصلی کشور و مردم اختلاس کننده گان هستند ...

    • سانی

      خیالت تخت. بدبین هستن...

    • bsaa

      شما ها از صد تا دشمن بدترین

    • علی جاده

      امیر آبادی مردم ناراضی هستن چون کار ندارن مردم ناراضی هستن چون اجناس هر روز یک قیمت است شما حقوق را ۱۰درصد اضافه کردین ولی مخارج خانه را ۲۰۰برابر حال اگر مردم شعار بدهند شما میگویید اخلال گر هستن مردم حقشان را دولت باید میداد که نداد.

    • بدون نام

      دشمن بد بین نکرد. خود تان ... بدبین کردید

    • بدون نام

      ... چرااینهمه مشکلاتیکه خودتان برای مردم بوجودآورده اید، به دشمن خودساخته ربط میدهید..

    • بدون نام

      دشمن بیجا کرده !چشم نداره رفاه و معیشت مارو ببینه .

    • بدون نام

      فساد مردم رو بدبین کرده

    • بدون نام

      تا مدیران بی لیاقت هست احتیاج به دشمن نیست

    • ح

      ... با کارایی که انجام میدین اونقدری که شماها مردم و بدبین کردین دشمن ۱ درصدش هم نکرده

    • بهمن

      فعل جمله رو اشتباه گفتی جناب فراهانی.....باید میگفتی :متاسفانه دشمن کاملا توانسته است مردم را از انقلاب ناامید کند ‌البته به کمک مدیران نالایق فاسد

    • بدون نام

      دشمن؟
      به نظر شما دشمن کیه؟

      پاسخ ها

      • گم نام

        جنگیلی امریکا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج