جاباما
۷۴۸۲۶۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرلک، خواننده تیتراژ «بانوی سردار»

تهیه‌کننده سریال «بانوی سردار» گفت: به‌تازگی سینا سرلک به‌عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است.

فارس: «سعید مرادی» تهیه‌کننده سریال «بانوی سردار» گفت: به‌تازگی سینا سرلک به‌عنوان خواننده تیتراژ سریال «بانوی سردار» انتخاب شده است و قرار بر این است که سریال در نیمه دوم امسال پخش شود.

سرلک، خواننده تیتراژ «بانوی سردار»

وی با اشاره به مراحل فنی این سریال افزود: تدوین این سریال به قسمت ۷ رسیده است و مراحل فنی همچنان ادامه دارد. فصل دوم سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی در دست نگارش است. فصل اول این سریال به زندگی «بی‌بی مریم سردار بختیاری» می‌پرداخت و فصل دوم آن به زندگی «علیمردان خان بختیاری» خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد.

پیش از این بنا بود تا این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود، اما به‌دلایلی به پرویز شیخ طادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی هنوز مشخص نیست که در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه. تصویربرداری فاز اول این سریال چندی پیش به پایان رسید و آخرین سکانس‌ها در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران مقابل دوربین رفت.

پانته‌آ سیروس (بی‌بی مریم)، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و... از بازیگران فصل اول «بانوی سردار» بودند. پانته‌آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش «بی‌بی مریم» را ایفا می‌کند که به‌دلیل توانمندی‌هایی که در سوار کاری و شمشیر بازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» نیز از دیگر لوکیشن‌های این سریال بودند. عوامل اصلی این مجموعه عبارتنداز: نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، تهیه‌کننده و مجری طرح: سعید مرادی، مدیر تصویربرداری: فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست و...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج