۷۴۸۳۴۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

احتمال وزش باد در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در نوار شمالی کشور از بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی و شرقی در روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در نوار شمالی کشور از بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی و شرقی در روز آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز (شنبه ۳۰ تیرماه) در سواحل شمالی کشور علاوه بر کاهش دما، بارش پراکنده دما رخ می‌دهد. همچنین در برخی نقاط جنوب فارس، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

احتمال وزش باد در تهران

وی ادامه داد: امروز وزش باد شدید در استان‌های خوزستان و ایلام احتمال وقوع گرد و خاک را در این استان‌ها بیشتر می‌کند. همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور نیز روی خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (یکشنبه ۳۱ تیرماه) بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی و شرقی رخ خواهد داد. افزون بر این در خراسان رضوی و برخی نقاط جنوب استان فارس در روز آینده رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

وزش باد شدید در نوار شرقی ایران

وظیفه با بیان این‌که وزش باد شدید در نوار شرقی کشور در روز آینده پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در روز دوشنبه (اول مردادماه) در استان‌های گلستان و خراسان شمالی و ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه نیمه شمالی خلیج فارس طی روز جاری مواج خواهد بود، گفت: این شرایط در روز آینده در شمال و مرکز خلیج فارس نیز رخ خواهد داد. همچنین در روز دوشنبه نیمه شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود و نیمه شرقی عمان نیز طی سه روز آینده مواجه خواهد بود.

احتمال وزش باد در تهران

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (یکشنبه 31 تیرماه) صاف، همراه با وزش باد، در بعدازظهر با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز دوشنبه اول مردادماه؛ صاف، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۹ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج