۷۴۸۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نگرانی برانکو ایوانکوویچ برای الماس‌ها

با جدایی قطعی وحید امیری و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس اکنون برانکو ایوانکوویچ باید برای دو پست وینگر چپ و راست خود تدبیری بیاندیشد.

ورزش سه: با جدایی قطعی وحید امیری و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس اکنون برانکو ایوانکوویچ باید برای دو پست وینگر چپ و راست خود تدبیری بیاندیشد.

وحید امیری که عنوان کرده بود در صورتی که موفق به دریافت پیشنهاد مناسب اروپایی نشود به تمدید قرارداد با پرسپولیس و ادامه همکاری با سرخپوشان خواهد پرداخت در نهایت پای میز مذاکره با ترابزون اسپور ترکیه نشست و با قراردادی دوساله به این تیم پیوست.

این مساله در سمت مقابل نیز وجود دارد و فرشاد احمدزاده نیز که در فصل گذشته نمایش موفقی را در ترکیب این تیم داشت، در نهایت به پیشنهاد اروپایی خود پاسخ مثبت داد و او نیز از جمع سرخپوشان جدا شد تا برانکو ایوانکوویچ دو بازیکن با کیفیت و تاثیرگذار خود در دو سمت تهاجمی تیمش را از دست بدهد. این در شرایطی است که برانکو در مقطع پایانی فصل نیز با خروج پست هافبک تهاجمی ( محسن مسلمان) بیشتر بر پایه حرکات دو وینگر خود به دنبال نتیجه مقابل رقبا بود و اکنون این مساله بیشتر در تیم او مشهود خواهد بود.

اکنون پرسپولیس که از نقل و انتقالات محروم است و چهار بازیکن اصلی خود را (وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی) را از دست داده باید به دنبال جانشینی برای پست وینگر چپ و راست که در طول دو فصل اخیر به یکی از نکات قوت این تیم تبدیل شده است، باشد.

در حال حاضر از جمع بازیکنانی که قابلیت حضور در این پست را دارا هستند می توان به نام‌هایی مثل احمد نوراللهی، شایان مصلح، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و بشار رسن اشاره کرد.با این حال مهمتر از قابلیت این بازیکنان برای حضور در این پست، خالی بودن لیست و نیمکت پرسپولیس است که دست برانکو ایوانکوویچ را برای انتخاب‌های بیشتر خالی خواهد گذاشت.

با توجه به نیمکت خالی پرسپولیس خصوصا در مقطع نیم فصل ابتدایی، هر کدام از این بازیکنان در پست تخصصی خود بیشتر مورد نیاز برانکو و پرسپولیس خواهند بود. نوراللهی به بازیکنی غیرقابل تغییر در سیستم این تیم در پست هافبک دفاعی و در کنار کمال کامیابی نیا خواهد بود. امید عالیشاه نیز در طول برنامه آماده سازی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم در پست مهاجم به کار گرفته شده است. با این شرایط تنها شایان مصلح به عنوان نفر رزرو این بازیکنان در پست هافبک چپ و در کنار سیامک نعمتی و بشار رسن شناخته می‌شود.

کامیابی نیا در فصل گذشته اما در مقطعی به عنوان بازیکن آزاد و در پست وینگر راست برای این تیم نمایش موفقی داشت و نوراللهی نیز در سمت چپ توانست نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد. با این حال همانطور که گفته شد نیمکت خالی پرسپولیس باعث خواهد شد تا برانکو ایوانکوویچ برای جابجایی نفرات با دردسر بزرگی همراه شود و نگرانی بزرگتر برای او محرومیت و مصدومیت‌های احتمالی در این مقطع باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الماس چه ...خوریا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج