۷۴۸۶۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کولاکوویچ: فشار زیاد روی بازیکنان خوب نیست

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: باید توجه داشته باشیم که رقبای ما از جمله ژاپن، چین و کره دارند کار می کنند و می جنگند.

ایسنا: ایگور کولاکوویچ سرمربی نیم‌ملی والیبال ایران در پایان تمرین ملی پوشان برای اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۲۱ روز استراحت به بازیکنان این سومین روزی است که تمریناتمان را شروع کرده ایم و نمی توانم چیز خاصی بگویم. در حال حاضر در نقطه صفر نیستیم و کمی جلوتر از آن شروع کرده ایم. از نظر فیزیکی کار را جلو می بریم و به جایی که می خواهیم می رسیم.

او در خصوص مصدومیت سعید معروف در تمرین امروز و آسیب دیدگی علی اصغر مجرد اظهار کرد: در خصوص مجرد باید بگویم به خاطر حرکتی که به دستش داد مصدوم شد و هفت روز غایب است. معروف هم امروز همین اتفاق برایش افتاد و او را برای گرفتن عکس MRI فرستادیم تا تکلیفش مشخص شود.

کولاکوویچ: فشار زیاد روی بازیکنان خوب نیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اضافه شدن دیرهنگام بازیکنان جوان به تیم و اینکه آیا از این بابت نگران نیست؟ گفت: نگرانی شما از چه نظر است؟ از آنجایی که مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حکم انتخابی برای مسابقات قهرمانی جهان را دارد، ما این اجازه را دادیم سه بازیکن به تیم جوانان بروند. بعد از ۱۰ روز غیبت در اردوی تیم ملی والیبال، می توانند خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

کولاکویچ درباره اینکه مسئولان ورزش از تیم ملی والیبال برای بازی های آسیایی انتظار مدال طلا دارند، گفت: چون در دوره قبلی بازی ها ایران به مدال طلا رسید، این یک فشار سنگینی به ما آورده است. ما این فشار را تحمل می کنیم و تلاش می کنیم به این هدف برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: این فشار سنگین برای کسب مدال طلا خوب نیست. باید توجه داشته باشیم که رقبای ما از جمله ژاپن، چین و کره دارند کار می کنند و می جنگند و بیش از حد حساس شدن روی این موضوع و بالابردن فشار روی بازیکنان جالب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج