۷۴۸۹۱۹
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

اتحادیه املاک: قیمت مسکن ۱۰۴ برابر شد

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این‌که سود معاملات مسکن کاهش یافته است، گفت: در فاصله سال‌های ۷۱ تا ۹۴ قیمت مسکن ۱۰۴ برابر رشد داشته اشت.

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این‌که سود معاملات مسکن کاهش یافته است، گفت: در فاصله سال‌های ۷۱ تا ۹۴ قیمت مسکن ۱۰۴ برابر رشد داشته اشت.

عقبایی ­با اشاره به رشد نامتعارف قیمت مسکن در اردیبهشت امسال­ افزود: بخش عمده ای از رشد ۳۵ درصدی قیمت در اردیبهشت امسال،​ حباب بوده که تاپایان شهریور ۱۰ درصد آن باقی می‌ماند.

وی با اشاره به رشد ۱۰۴ برابری قیمت مسکن طی سال‌های ۷۱ تا ۹۴، افزود: اردیبهشت سال گذشته نیز افزایش ۳۵ درصدی به بازار مسکن تحمیل شد.

وی با بیان این‌که حضور دلالان در بازار مسکن فقط برهم خوردن آرامش این بازار را به همراه دارد و سودی به دنبال نخواهد داشت، تصریح کرد: دولت روی تسهیلات بانکی بازار مسکن تمرکز کرده، در این بخش نیز باید تسهیلات با توجه به قدرت خرید مردم تعیین و مطابق با رشد مسکن انتخاب شود.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تسهیلات -مسکن- باید در­ همه­ بانک‌ها پرداخت شود، گفت: برای رعایت عدالت نباید فرمول یکسانی برای ارائه تسهیلات در سراسر کشور عملیاتی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      هنوز جا داره ملت تخت نگه داشتن

    • سعید

      چشم همه پولدارها روشن. قدرز خجالت.

    • بدون نام

      خدا نگذره از شما املاکی ها که هرچی این مردم در بحث مسکن میکشن از دست شماهاست

    • کارشناس

      این چوپانان دروغگو خود به همراه مشاوران املاک کلاش و دلال با ارائه دادن آمارهای کاذب رونق یکی از عوامل اصلی گرانی کاذب 3 برابری قیمت مسکن از اذر سال قبل تا کنون بوده اند و به مرگ گرفتند تا خریداران به تب راضی شوند. حالا برای خریداران مصرف کننده و مستأجران اشک تمساح می ریزند و با کاهش اندک قیمت مسکن و اجاره می خواهند خریداران و مستأجران را راضی به خرید و یا اجاره با این قیمتها نمایند.
      همانطور که بارها تذکر داده شده آپارتمان جزو مایملک سرمایه ای محسوب نشده و هیچ سرمایه دار عاقلی حاضر به خرید آپارتمانی که دارای هزینه نگهداری بالا و شارژ، افت قیمت در اثر قدمت و غیره می باشد نیست و جز ضرر برایش سودی ندارد. بنابراین تنها خریدار آپارتمان فقط مصرف کننده است که اکثریت شان نمی توانند با قیمتهای کنونی و حتی با قیمت سال قبل خانه های با قیمت کاذب را خریداری نمایند و بخش کوچکی از مصرف کنندگان که پول دارند مطمئناً سرمایه باد آورده ندارند که به این خانه هایی که ارزششان کمتر از 3 برابر قیمت آنهاست پول پرداخت نمایند.
      کم کم مالکان و سازندگان متوجه می شوند که طمعکاری کار دستشان داده و ضرر هنگفتی به آنان زده با قیمتهای نجومی فعلی نه کسی ملکشان را می خرد و نه اجاره می کند! یکی از ضررهایی که مالکان و سازندگان باید پرداخت کرده و می کنند هزینه های نگهداری و شارژ و افت قیمت بدلیل قدمت است. ضرر زیادی در انتظار سازندگان و فروشندگان است!
      افت بیش از 3 برابری قیمت مسکن حتمی است و با کاهش 35 درصدی یا حتی مسکن از کما خارج نخواهد شد! خریداران و مستأجران از خرید یا اجاره با قیمتهای نجومی فعلی کاملاً خودداری نموده همانگونه که تا کنون کرده اند تا نتیجه اش را ببینند.

    • بدون نام

      میگم میشه با ماهی یک میلیونو پانصد صاحب خونه بشم چند تا 30سال کار کنم تا پول خونه بشه من که حساب کردم با پول بازنشستگیم فقط یه قبر یک متر در یک متر میشه خرید

    • بدون نام

      واستا تحریم ها اجرا بشه

    • بدون نام

      من نمی دونم حباب شما چرا نمی ترکه البته هر چند اگه بترکه .....

    • بدون نام

      درعرض چهل سال گذشته حدود بیست هزار برابر شده

    • بهزاد

      نمیدونم این چه نونیه که دلالها وبعضی املاکها میبرن سر سفره زن وبچشون.اگه یه ذره وجدان داشته باشن ،این کارو نمیکنن.ولی بهترین روش اینه که تا ملک به قیمت نرمال نرسیده ،کسی نخره .بعضی فروشنده ها هول ورشون داشته که تو این آشفته بازار بیشتر سود کنن ولی بانخریدن مردم ،این توهم از سرشون میپره

    • بدون نام

      آهاااای مسولین رسیدگی کنید چرا مسکن انقد گرون شده بخدا بجز خودکشی فکرمون به جایی نمیرسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج