جاباما
۷۴۸۹۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بلاتکلیفی بازیکن مشکوک و سکوت مسئولان استقلال

هافبک مقدونیه ای استقلال که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد در اردوی پیش فصل شرکت نکرد و تکلیفش برای آینده هم مشخص نیست!

خبرگزاری مهر: یکی از خریدهای عجیب فصل گذشته استقلال بویان نایدنوف بود. هافبکی اهل کشور مقدونیه که با رزومه‌ای نه چندان قابل توجه و با استناد به صحبت‌های افتخاری به رغم مخالفت وی، با اصرارا شفر جذب این تیم شد. آن هم بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی و با استفاده از سهمیه فیفا.

بویان یکبار در لیگ قهرمانان آسیا به مدت یک دقیقه و ۴ بار هم در لیگ برتر مجموعا به مدت ۲۱۱ دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت که تمام این مدت را بدون گل زده و پاس گل سپری کرد. عملکرد بویان حتی آنقدر قوی نبود که شفر، فردی که با مسئولیت خودش این بازیکن را خرید در پایان فصل قادر به دفاع کردن از او باشد و به همین دلیل چندی پیش گفته شد بویان در لیست مازاد آبی‌ها قرار گرفته است. آن هم در حالی که وی برای فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد.

بعد از آن مدیران باشگاه اعلام کردند در حال انجام توافقی با وی هستند تا قرارداد فصل بعدش را فسخ نماید. خبری که یکی دو روز بعد به صورت غیر رسمی تکذیب شد و مشخص شد بویان به راحتی راضی به فسخ قرارداد نیست. با همه این وجود بعد از آن دیگر خبر خاصی از بویان نشد و پروژه فسخ قرارداد با بویان در میان هیاهو و جنجال نقل و انتقالات آبی پوشان و چالش تمدید با جباروف و تیام و همچنین راضی کردن مجید حسینی برای ادامه کار با این تیم گم شد.

حال که کمتر از ۵ روز به آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی است، مشخص نیست که آیا این بازیکن برای فصل بعد هم قرار است در جمع آبی پوشان حضور داشته باشد یا هافبک آلمانی که از او بعنوان گزینه جدید و خارجی استقلال یاد می شود قرار است به جای او جذب شود.

اگر بویان با استقلال قرارداد دارد چرا در اردوی پیش فصل این تیم حضور ندارد و چرا باشگاه نسبت به غیبت او هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. غیبت بویان در اردوی پیش فصل با هماهنگی چه فردی صورت گرفته است. اگر قرار است وی از استقلال جدا شود، باشگاه باید در این خصوص شفاف سازی نماید تا نحوه جدایی او همانند مگویان و پروپیچ نباشد تا این این بازیکن به زودی به یکی از طلبکاران بین المللی این تیم در فیفا بدل شود.

بویان نایدنف که با اصرار شفر پیراهن استقلال را بر تن کرد، خریدی بی حاصل بود که ممکن است تبدیل به معضلی بزرگ در آینده شود و مدیران استقلال ناچارند تکلیف او را هرچه زودتر مشخص نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      مال بد بیخ ریش صاحبش خخخخخخخخخ یه مصدومیت از کیسه خداحافظی کرد این هم جانشینش

    • بدون نام

      فکرمیکنم جاسوس اسکندرباشه، میخواددوباره به ایران حمله کند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج