۷۴۹۱۳۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

لیونل مسی؛ مجازات بزرگ جدایی رونالدو!

با جدایی کریستیانو رونالدو، فلورنتینو پرز بزرگترین ضربه ممکن را به رئال مادرید زد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو حالا بخشی از تاریخ رئال مادرید است. ستاره ای که هر فصل بالای ۵۰ گل به ثمر می رساند و در طی ۹ سال موفق به فتح ۴ لیگ قهرمانان با لباس این تیم شد. سبک جدایی رونالدو را می توان بزرگ ترین ریسک دوران کاری فلورنتینو پرز دانست زیرا ستاره پرتغالی مدافع عنوان بهترین بازیکن جهان بوده و به تازگی در فتح سومین قهرمانی متوالی در اروپا نقشی محوری را ایفا کرده است.

نقش ستاره پرتغالی در موفقیت های سالهای اخیر رئال مادرید غیرقابل انکار بوده و اگرچه ترکیب این تیم از ستاره های بزرگ دیگری نیز بهره می برد، اما این رونالدو بوده که در لیگ قهرمانان بارها منجی این تیم شده است.

لیونل مسی؛ مجازات بزرگ جدایی رونالدو!

علیرغم 33 ساله بودن، رونالدو فصل قبل موقف به زدن 44 گل شد و تنها با مبلغ 100 میلیون یورو مادرید را ترک کرد؛ مبلغی که در حال حاضر در اروپا برای جذب بازیکنانی با نصف کیفیت کریستیانو پرداخت می شود. جالب اینجاست که بازیکنی در اندازه های پائولینیو با نصف این مبلغ از بارسا جدا شد اما در پایان، آقای پرز می داند که چرا در مورد آینده او و باشگاه برای تنها 100 میلیون یورو ریسک کرده است.

شاید در شرایط فعلی کمتر قادر به یافتن یک دلیل فوتبالی برای جدایی رونالدو باشیم و رفتن او را می توان به جنگ بزرگی که بین ستاره پرتغالی و عجیب ترین شخصیت تاریخ باشگاه رئال مادرید شکل گرفته بود مربوط دانست؛ چالشی بزرگ بین پرز و مادرید که باشگاه و هوادارانش می دانستند پایان خوشی نخواهد داشت.

کریستیانو می توانست با همان شرایط در مادرید باقی بماند اما اگر کسی بتواند با بهترین تیم در تاریخ مبارزه کند بی شک نامش لیونل مسی خواهد بود. بدون گل های کریستیانو در سالهای اخیر، مادرید یک رقیب معمولی برای بارسلونا و فلورنتینو یک رئیس عادی برای این باشگاه بود و طرفداران او را زنده زنده می بلعیدند؛ حالا پرز باید مراقب باشد زیرا ممکن است حالا این اتفاق رخ بدهد.

مسی تنها فوتبالیست جهان بود که گلهای بیشتری نسبت به کریستیانو به ثمر می رساند؛ در آینده او همچنان برای بارسلونا گلزنی خواهد کرد در حالی که ستاره پرتغالی در لباس یوونتوس این کار را تکرار خواهد کرد. اگر فلورنتینو پرز فکر می کند که انتقال کورتوا و هازارد یا ستاره هایی چون ایکاردی، لواندوفسکی یا هری کین همه چیز را حل کرده است، سخت در اشتباه است.

لیونل مسی؛ مجازات بزرگ جدایی رونالدو!

در کنار مسی، هیچ گلزن دیگری در دنیا مانند کریستیانو وجود ندارد و تنها شاید لوییس سوارز نزدیکترین بازیکن به آنهاست که متاسفانه او نیز در بارسلونا بازی می کند.

جدایی رونالدو همانند زیدان، ریسک بزرگی برای فلورنتینو پرز بود زیرا لیونل مسی همچنان بازیکن بارسلوناست و می تواند با درخشش خود بین ۲ رقیب بزرگ اختلاف قابل توجهی ایجاد کند.

منبع: اسپورت

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توروحت پرزبی لیاقت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج