جاباما
۷۴۹۲۷۶
۳۴۵ نظر
۵۰۰۹
۳۴۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ به روحانی: هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، پمپئو: ترامپ دوست دارد با ایران گفتگو کُند

وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آشتی با ایران در چه شرایطی ممکن است گفت: «این همیشه ممکن است. رئیس‌جمهور [ترامپ] این را روشن کرده که این را [گفت‌وگو با ایران را] دوست دارد و از آن استقبال می‌کند.».همچنین رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن.

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آشتی با ایران در چه شرایطی ممکن است گفت: «این همیشه ممکن است. رئیس‌جمهور [ترامپ] این را روشن کرده که این را [گفت‌وگو با ایران را] دوست دارد و از آن استقبال می‌کند.»

«مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا بامداد دوشنبه (اول مردادماه) یکی دیگر از سخنرانی‌های ضدایرانی خود را در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان انجام داد.

ترامپ به روحانی: هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، پمپئو: ترامپ دوست دارد با ایران گفتگو کُند

وزیر خارجه آمریکا برای سخنرانی روی سن حاضر شد و تلاش کرد تصویری سیاه از وضعیت ایران ترسیم کند.

پمپئو مدعی شد امروز بسیاری ازآمریکایی‌ها در داخل ایران بازداشت یا مفقود شده‌اند. او گفت دولت ترامپ سرسختانه تلاش می‌کند تا آمریکایی‌های بازداشت‌شده در ایران را به وطن برگرداند.

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا با اشاره به تحریم مقام‌های ارشد ایران گفت: «ما از برخورد با حکومت ایران در بالاترین سطوح آن هراسی نداریم.»

وی گفت: «در زمینه سیاست خارجی، مأموریت حکومت برای صادر کردن ایدئولوژی انقلابی به تولید کارزار چنددهه‌ای خشونت و بی‌ثباتی در خارج از این کشور منجر شده است.»

پمپئو مدعی شد: «شریکان ما در خاورمیانه از حملات سایبری ایران و رفتارهای تهدیدکننده این کشور در آب‌های خلیج فارس به ستوه آمده‌اند...در واقع، متحدان اروپایی ما هم از تروریسم مورد حمایت حکومت ایران مصون نیستند.»

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد بیش از هزار نظامی آمریکا در اثر منفجر شدن بمب‌های کنار جاده‌ای ایرانی‌‌ها کشته شده‌اند.

پمپئو در بخش دیگری از سخنانش به اعدام «محمدرضا ثلاث» اشاره کرد اما بدون توضیح درباره اینکه او راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به‌شهادت رسانده او را «یک مرد ساده، یک راننده اتوبوس و پدر دو فرزند» توصیف کرد.

وی همچنین گفت: «گاهی اوقات اینطور به نظر می‌رسد که دنیا حساسیتش را نسبت به استبداد حکومت در داخل و کارزار خشونتش در خارج از دست داده است، اما ایرانی‌های مغرور درباره تخلفات حکومتشان ساکت نیستند و آمریکا در دوران رئیس‌جمهور ترامپ هم ساکت نخواهد بود.»

پمپئو در ادامه تصریح کرد: «در حال حاضر، ایالات متحده به یک کارزار مالی و دیپلماتیک برای قطع منابع مالی مورد استفاده حکومت ایران برای غنی کردن خودش و حمایت از نابودی و مرگ رو آورده است.»

وی گفت: «تعهد داریم بیشترین فشار را بر حکومت برای جلوگیری از تولید ثروت و انتقال آن اعمال کنیم و این کار را انجام خواهیم داد. هسته این کارزار را اعمال مجدد تحریم‌ها علیه بخش انرژی و بانکی ایران تشکیل می‌دهد. تمرکز ما همکاری با کشورهای واردکننده نفت خام ایران برای رساندن این واردات به کمترین مقدار و نزدیک صفر تا ۴ نوامبر (۱۳ آبان‌ماه) است.»

پمپئو اضافه کرد: «ما از همه کشورها -تمام کشورهایی که از رفتارهای مخرب جمهوری اسلامی به تنگ آمده‌اند- می‌خواهیم به کارزار فشار ما بپیوندند.»

وی در ادامه ادعاهای مضحک خود گفت: «چهل سال است که مردم ایران از رهبرانشان شنیده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است. تصور نمی‌کنیم آنها دیگر علاقه‌ای به شنیدن اخبار جعلی داشته باشند.»

او سپس به تشریح برنامه دولت ترامپ برای راه‌اندازی جنگ نرم علیه ایران پرداخت و گفت دولت آمریکا در حال راه‌اندازی یک کانال ۲۴ ساعته فارسی‌زبان برای پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و فعالیت در فضای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی است.

پمپئو در ادامه اظهاراتش تقسیم‌بندی میانه‌رو-تندرو در ایران را رد کرد و گفت: «برخی نگران هستند مقابله با جمهوری اسلامی به میانه‌روها لطمه می‌زند، این به اصطلاح میانه‌روها در ایران، هنوز انقلابیون اسلامی با اهداف ضدآمریکایی و غرب‌ستیزانه هستند.» وی مدعی شد توافق هسته‌ای نتوانست مقام‌های ایران را میانه‌رو کند.

پمپئو گفت دولت ترامپ از تمامی فرصت‌ها برای مطرح کردن «تخلفات حقوق بشری ایران» استفاده خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی ضدایرانی خود گفت: «همان‌طور که ترامپ گفته ما مایل به گفت‌وگو با رژیم ایران هستیم، اما رهایی از فشارهای آمریکا تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که ما شاهد تغییرات ملموس، قابل اثبات و ادامه‌دار در سیاست‌های تهران باشیم.»

پمپئو در بخش پرسش و پاسخ، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آشتی با ایران در چه شرایطی ممکن است گفت: «این همیشه ممکن است. رئیس‌جمهور [ترامپ] این را روشن کرده که این را [گفت‌وگو با ایران را] دوست دارد و از آن استقبال می‌کند.»

وی در ادامه گفت: من سه سفر به پیونگ‌یانگ کرده‌ام- رژیمی که رفتارش با مردمش طوری بوده که آزادی‌ها را از آنها سلب کرده است. رئیس‌جمهور گفته اگر ما بتوانیم این تغییر را به وجود بیاوریم و کاری کنیم که حکومت، تصمیم‌های راهبردی درباره ضمانت بهزیستی خودش و مردمش بگیرد، ما آماده گفت‌وگو هستیم.»

پمپئو تأکید کرد: «رئیس‌جمهور بیش از یک بار گفته که آماده است این اتفاق با مسئولان در ایران هم بیفتد، اما چنین رویدادی تا وقتی که شاهد تغییرات ملموس، مشهود و بازگشت‌ناپذیر در حکومت ایران نباشیم رخ نخواهد داد. من امروز هنوز شاهد چنین تغییراتی نیستم، اما به امید زنده‌ام.»

دونالد ترامپ در واکنش به سخنان تهدآمیز روحانی در توییتر خود نوشت:

«دیگر هرگز و هرگز، ایالات متحده را تهدید نکن وگرنه عواقبی را متحمل خواهی شد که تاکنون تعداد کمی در سرتاسر تاریخ متحمل شده‌اند. ما دیگر کشوری نیستیم که کلمات خشونت و مرگ شما را تحمل کنیم. مراقب باش!»

ترامپ به روحانی: هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، پمپئو: ترامپ دوست دارد با ایران گفتگو کُند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با توجه به سیاست های داخلی و خارجی ترامپ،بعیده که دست های پشت پرده در آمریکا اجازه بدن دور دومی وجود داشته باشه.
      اگر اون شرایط تحقیرآمیز رو مطرح نکرده بودین امکان مذاکره وجود داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا که وضعیت ترامپ را بر اساس گزارشهای تخیلی صدا و سیما تحلیل نکنید. او رئیس جمهوری بوده که به تمام وعده ها عمل کرده و رشد بی سابقه ی اشتغال در آمریکا را به ارمغان آورده.
        دوم اینکه ترامپ هم نباشه شما با مایک پنس و جان بولتون و سایر جمهوری خواهان طرفید. اوضاع خوبی در انتظارتان نیست :-))))

      • بدون نام

        کلمه احمق و یه سرچ تو گوگل بزن دستت میاد ترامپ کیه واق واقشم زیاده از قدیم گفتن سگی که واق واق میکنه توان پاچه گیری نداره

      • دنیل

        عزیزم فعلا که ایران رو به بدبختی کشونده

        نمی‌دونم شما چرا این چیزا رو نمیبینین

      • بدون نام

        در پاسخ 11:22 واقعا امثال شما چقدر احمق هستید که این چرندیات را در حمایت از ترامپ دیوانه می نویسید ؟؟؟!!! خدا شفاتون بده , اجنبی پرستی و دشمن پرستی در خون ایرانیان نیست ترامپ و دیگر خرفتهای آمریکایی هیچ غلطی نمی تونند بکنند

      • بدون نام

        ناشناس 11،22،من صدا و سیما نمی بینم.من سالها با رسانه های غرب در ارتباط بودم.این تحلیل من نیست که ترامپ دور دوم رای نمیاره،رسانه های اروپا و خودشون میگن با دلایلی محکم.
        انتظارتان نداریم،همه سوار یک کشتی هستیم.

      • بدون نام

        11:54 از ان طور صحبت کردن ونوشتنت معلومه چقدر سواد وشعور داری بجز فحش چیز دیگری هم تو چنته ات هست .ت. گوگل هم برو ودر مورد ترامپ بخون البته اگر سواد خوندن داشته باشی که بعید میدونم

      • بدون نام

        قابل توجه اونهایی که برای ترامپ و آمریکا دست می زنند .فردا که جنگ بشه یا قحطی بیاد یا هر دو شماها رو از بقیه جدا نمی کنند.چقدر باید عده ای خوی بردگی و حماقت داشته باشند که از این مردک قلدر که دنیا رو عاصی کرده حمایت کنند.خاک

      • بدون نام

        ما صداسیما نمی بینیم ما از روی شبکه های اجتماعی آمریکایی و سایتها و رسانه های غربی وضعیت ترامپ رو تحلیل می کنیم برعکس شما که از آمدنیوز دروغ پرداز اخبار رو می گیرید.اگر هماوضاع خوبی در انتظارنباشه قطعا فقط حکومت رو شامل نیمشه بلکه مردم رو هم شامل میشه از جمله احمقهای طرفدار ترامپ.و البت بخش بزرگی از این سر و صداها جنگ روانیه

      • بدون نام

        دست ورداری به فکرملت خودتان بيشترباشي***********************ای بابا نان شب نداريم?

      • حسن

        دوستان ترامپ 30وعده جنجالی داده است و تاکنون
        فقط به خروج از برجام و چند توافق نامه بین المللی دیگر و انتقال سفارت به بیت
        المقدس و عدم پذیرش مهاجرین عمل نموده است
        شعارهای مهمی از قبیل توافق جدید با ایران ،دیوار با مکزیک خروج از افغانستان تحمیل هزینه به هم پیمانان در ناتو یا خروج از آن ، نرمش با چین
        ترامپ در واقع به وعده هایش عمل نکرده است ترامپ شکست می خورد

      • بدون نام

        سانسورچی که نمیزاره حرف اصلی ما چاپ بشه ولی در این حد میگم زهی خیال باطل نمیزاریم ایران بخاطر تندروی های ی عده دوباره سال ها در جنگ و خون بسر ببره ایندفعه فرق داره اوضاع

    • بدون نام

      ترامپ بخواد گفتگو هم کنه قطعا فقط به نفع و منافع ملی خود پیش خواهد رفت برخلاف اوباما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چی خبال کردین ؟ هر کسی اول به منافع خودش ومردمش فکر میکنه این عین واقعیت وعقل هست

      • بدون نام

        استراتژی این دو نفر فرق داره که هر دو بنفع امریکا تموم شده بنظرم بهتر ما به سیاسنمدارای خودمون بپردازیم هاشمی_خاتمی_احمدی نژاد_روحانی و ...

      • بدون نام

        لابد منافع ملی اش در جنگه! چون این انتظاراتی که داره عاقبتش به جنگ می کشه بعد ببینیم چقدر منافعش تامین میشه گاوچران پیرسگ

    • علی

      پمپئو ...
      این ملعون باید بدونه هرکسی نگاه چپ به این مرز و بوم بندازه با جوانان ایرانی طرفه و روزگارش سیاه میشه
      ما خاک ایران رو میپرستیم و همانطوری که خون های زیادی هم براش دادیم باز هم تا پای جان هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه بهش میگم خودتونید و موشکها ما هم براتون دعا میکنیم

      • بدون نام

        نه داداش از این فکر وخیال بیا بیرون یهو جوگیر نشو

      • بدون نام

        آقای علی خودتان را با ایران یکی نکنید. تجربه ی ما میگوید که شما ربطی به ایران ندارید...

      • اسماعیل کوهی

        دروووووووود
        همینطوره.وطن ناموس ماست

      • بدون نام

        بمیر بابا امثال تو نشون دادن وقتی جنگی چیزی بشه تو سوراخ موش قایم میش

      • بدون نام

        اتفاقا اگه یه نگاه به تاریخ ایران بندازی میفهمید علی راست میگه

      • صدای ملت

        شما اگر دل و جگر داری اول خار را از پای خودت بیرون بکش بعد اسلحه به بدست بگیر!
        اول خائنین و دزدان و مفسدانی که این کشور را به غارت می برند، مبارزه کن بعد با آمریکا شاخ به شاخ شو!
        ...

      • بدون نام

        حداقل وطن پرست باشید

      • کاپیتان

        توی واژه ها لطفا من رو با ما جمع نبند فقط از طرف خودت حرف بزن بگو من
        چون من هرگز با تو ما نمیشم

      • مجید

        نه داداش اشتباه زدی از جوونا مایه نزار هیچکس نیست یا علی برید بهشت برای شما ما جهنم رو میخوایم رو ما حساب نکنید خودتون برید ما راحت زندگی کنیم من فدایی آدما نمیشم یا حق

      • بدون نام

        علی !....خخخخخخخخخخخخخخخخ

      • ارسلان

        این نظر شخصی خودته به ملت ربطی نداره

      • بدون نام

        حداقل فیلترشکنتو قطع کن بیافتی تو این مرز و بوم

      • بدون نام

        فعلا که داره مسولین مزدور رو سرجاشون مینشونه .

    • س

      ملت ایران ... گیر افتاده اند. ازهر طرف که ضربه ای پرتاب شود صاف می خورد به ملاج این ملت مفلوک. خود دوطرف که سنگر گرفته اند وهیچیشان نمی شود.در این بین این ملت ایران است که به قهقرا وذلت وفضاحت افتاده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن امربکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

      • pari

        خیلی وقت که امریکا ثابت کرده هر چی بگه عمل میکنه بهش ولی دولت ما امروز یه چیز میگه فردا یادش میره...طبل تو خالی که میگن همین شماهایین

      • بدون نام

        اتفاقا الان به نفع ملت ایران است رهایی نزدیکه

      • بدون نام

        منفی اشتباهی .اینهایی که اینجا نوشتند رهایی نزدیکه از مجاهدین حلق اند .خدا به ما رحم کنه با این قوم وحشی

    • بدون نام

      این ها دیگه کین

    • بدون نام

      اقای ترامپ حسن یه چیزی گفت ولش کن از این حرفا زیاد به مردم زده ...

    • بدون نام

      واااای ترسیدیم!!!
      خیلی خیلی بیجا تشریف داری دیوانه زنجیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای چقدر تو بانمکی نکشی ما رو

      • بدون نام

        خیلی هم از من و شما عاقلتر تشریف دارند حداقل اهل شعار و دروغ نیست

      • بدون نام

        « غرش شیر.............. دیگر هرگز و هرگز، ایالات متحده را تهدید نکن وگرنه عواقبی را متحمل خواهی شد که تاکنون تعداد کمی در سرتاسر تاریخ متحمل شده‌اند. ما دیگر کشوری نیستیم که کلمات خشونت و مرگ شما را تحمل کنیم. مراقب باش!»

    • ع.س

      امریکا هیچ غلطی نمی کند پوزش به خاک میزنیم انشاالله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با چی پوزش رو به خاک می مالی؟ فقط با شعار دادن و بد و بیراه گفتن؟! آیا کار دیگه ای هم می تونی انجام بدی؟! دوره جنگ تن به تن و فحش و شعارهای خیابونی گذشته!

      • ارسلان

        دوره حجر گذشته برادر الان تمدن و فرهنگ حرف اول رو میزنه اگر شما جنگ داری خود برو جلو ما نمیاییم

      • محسن

        درسته واقعا امریکاکارغلطی نمیکنه!!!

      • سروش

        ولی کاری میکنه که مارو به ...بندازه تازه هنوز تحریم شروع نشده مملکت فشل شده ...

      • بدون نام

        این بود غیرت ایرانی که کسی به خاکش تجاوز کنه و بگه من نیستم این جماعت ایرانی نیست اینها دست پرورده امریکا وامثال اینهاست.من ایرانی هستم و تاجان در بدن دارم نمیزارم امریکا و امثال اینها وارد خاک ما بشن.اره من بچه جنوبم بچه ابادان تو گرمای 50درجه بالا زندگی میکنم.

    • بدون نام

      آمریکا و ترامپ و وزیر خارجه‌اش احتمالا میدانند که مردم ایران اگر هم به مسئولین خودشون انتقادات جدی داشته باشند ، اما در مقابل تجاوز بیگانه آنچنان وحدتی خواهند داشت که آمریکا و اسراییل و همه دشمنان هم اگه با هم بشوند هرگز نمیتوانند هیچ غلطی بکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما با شما وحدتی نداریم

      • کوروش کبیر

        ما هیچ وقت با ترسوها وحدتی نداشتیم اونا بموقعش یا جاسوس دشمن میشن یا تو سوراخ موش میرن به خودت نگیر با تو نبود

      • بدون نام

        ما ایرانی هستیم قطعا از خاک مان دفاع خواهیم کرد اما آمریکا اگر به ایران حمله ای کند قطعا مردم را هم به رگبار خواهد بست منافع ملی خودشان را میخواهند

      • بدون نام

        ما رو با خودت جمع نکن
        فقط از طرف خودت حرف بزن

      • بدون نام

        با همدیگه دعوا نکنید بدترین چیز تفرقه بین خود مردمه ، متحد باشید مشتاتون رو گره کنید باهم بزنید دهن آمریکا اما قبلش یه چنتا چک آبدار هم به مسئولین خودمون بزنید که هم کمتر دزدی کنن هم از خواب غفلت بیدار شن حالا میخواد هر کی باشه . در کل هر کاری میکنید هر طرفی میرید باهم باشید نزارید با حرف های خاص بینتون تفرقه بیفته ایران تجزیه بشه بدبخت تر میشیم خوددانید

      • مجید

        لطفا گوسفند نباشید

      • بدون نام

        از طرف خودت حرف بزن ، بگو من، نگو ملت ایران

      • بدون نام

        چقدر حماقت و چقدر جهالت . کی از خواب غفلت بیدار می شویم

    • قلی

      .....سعی کرد تصویری سیاه از ایران ترسیم کند ...یعنی سفیده.؟؟؟

      پاسخ ها

      • ع

        اقای وزیر خارجه خیلی مغرضانه وبدور از واقعیت قضاوت میکنید،یارو (ثلاث)این کار را تو امریکا میکرد زنده زنده پوستش رامیکندید انواع شکنجه اعم از غرق مصنوعی وخیلی بلا سرش میاوردید.

      • اسماعیل کوهی

        بله برادرم
        رنگ سفید فقط از نان نیست.درسته گرسنه ایم اما بازخداراشکر.افتخاروعزت ورهبری عالی کشوری ثروتمند
        کشوری ازخیلی لحاظ جزو۵کشوراول جهانیم.خداراشکر.
        اگرآمریکا موفق شودبراندازی انجام دهدداعش و دیگران را به جانمان می اندازد تاسلاحش بفروشد.
        وهنگامی که ضعیف شدیم اربابمان شود.بهوش باشیم

      • بدون نام

        داش اسماعیل پنج کشور اول جهان و خوب اومدی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        جناب اسماعیل خان! پنج کشور برتر دنیا !!!!!! شایدم راست میگی ،البته اول تو اختلاس و دزدی و .....عزتمندی رو هم خوب اومدی.یه سر بچرخونی دور و برت بد نیست.سرتو از برف خارج کن برادر من.

      • بدون نام

        پنج کشور از آخر هستیم . التماس مطالعه و کمی شعور

      • بدون نام

        شما ایرانی هستین ولی سرتون توی رسانه های غربه و به گوشتون هدفون زدین. جامعه ی خودتونم از تو ماهواره می بینین .ایران بسیار پیشرفته تر از اونیه که شما فکر می کنین و بسیار امن تر و زیباتر و ثروتمندتر اگر دولت کنونی بی عرضه است به ملت دلیر مربوط نمیشه.ما قوی هستیم و از ترامپ نمی ترسیم

    • ناشناس

      تنها راه ایستادگی شجاعانه در برابر امریکا مثه دکتر احمدی نژاد و از طرفی برخورد قاطع و سریع با دانه درشتان مفاسد اقتصادی و آقا زاده های خائن و برگشت بیت المال است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برگشت بیت المال رو مثلا از اون آقا زاده بگیرند میره توی جیب من و تو؟! نه داداش میره توی جیب یکی دیگه

    • بدون نام

      ترامپ جان مگه شما از پس اینا بربیایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ جان؟!!!!!! مردک دیوانه عوضی که هنرش تحریم ظالمانه ست حالا جان تو شده؟! اگر فهم داشته باشی اینجوری حرف نمیزنی

      • بدون نام

        ایرانی نیست اسراییلیه که ترامپ جانشه

      • بدون نام

        لعنت بر ترامپ

    • ناصر

      واقعا اظهارات کودکانه ای داشته است، مردم ما باید این حقیقت رآ بپذیرند.که دشمنان ما احمق هستند.باور ندارید ازالفاظ خود ترامپ و تکرار کلمه احمق در صحبت هایش می توانید متوجه شوید.به امید پیروزی بر مستکبران و متکبران جهان..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت
        همین...

      • بدون نام

        خیلی هم عاقل و بالغ تشریف دارند و به تموم حرفهای که زده عمل کرده

      • بدون نام

        اره همه احمقن همین ترامپی که بهش توهین میکنی به همه وعده ها انتخاباتیش تو این زمانی که رئیس جمهور بوده عمل کرده ولی کلید ساز بعد شیش سال هنوز داره وعده میده

      • بدون نام

        ساقیتو عوض کن به نفع خودته

      • بدون نام

        ناصر حق با شماست

    • بدون نام

      کاش دولتمردان ایران هم با کمی درایت دنبال مذاکره باشند تا شرایط کشور بدتر از این نشود
      چون در نهایت جنگ و تحریم نیز پایانی جز مذاکره ندارد و اینکه فکر کنیم کشوری هستیم که امریکا و متحدانش را می تونیم شکست بدهیم کاملا اشتباه هست
      واقعیت این هست که در این مدت 40 سال زور ما به امریکا نرسیده و روسیه و چین هم متحدان مطمئن نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قبلا مذاکره نکردیم!
        نتیجه اش چی شد؟؟
        اینها به حرفهای خودشون پایبند نیستند
        میدونید آمریکا از چند تا توافق بین المللی خارج شده

      • بدون نام

        درست گفتی
        اینجا ایران هست و همه کار میکنند به جز فکر کردن
        و از ایران همه سود بردن جز مردم ایران

      • بدون نام

        اونا 40 سال زورشون به ما نرسيد هنوز نفهميدي...
        مرگ بر آمريكا

      • بدون نام

        داداش شکمت سیر هست که اینطور حرف میزنی و میگی مرگ بر امریکا؟
        رفتی جدیدا برنج و روغن و گوشت بخری؟
        تا حالا شرمنده خانواده شدی وقتی میای خونه و نتونستی چیزی تهیه کنی به خاطر گرونی و تورم؟
        شما راست میگی همه وسایل مصرفی خودت را داخلی کن و تمام وسایل خارجی خودت حتی گوشی موبایلت را دور بیانداز بعد بگو مرگ بر امریکا

        واقعیتش اینکه باید تعامل کرد با امریکا زورت نمیرسه از نظر نظامی سیاسی و اقتصادی

      • بدون نام

        اینایی که میگن مرگ بر امریکا همونا هستن که با شلیک یک تیر اولین نفر هستند که برن اونور از ترس جان

      • بدون نام

        مرگ برآمریکا

    • بدون نام

      هیچ غلطی نمیتونی بکنـی ترامــــــــــــپــــــــــ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم وقتی میرم بازار خرید کنم و به جیبم نگاه می کنم می بینم هیچ غلطی نمی تونم انجام بدم! اونا حداقل می تونن همه کاری انجام بدن

      • بدون نام

        اونائی که میگن تحریم اثری تو زندگی ما نداره ... اگه مرد هستن حالا مخارج زندگی را تامین کنند حتی اگر جیره خوار هستند به قول دوست گرامی وقتی میریم بازار خرید کنیم میبینیم هیچ غلطی نمیتونیم انجام بدیم - آدمهائی مثل تو فقط شعار میدن و سرشونو تو برف کردن - روز روشن رو -شب تار و ماست رو سیاه میبینن به خودتون بیاین و مردم را گول نزنید

      • بدون نام

        حماقت محض محصول توهم

    • عباس

      برو
      گمشو حیوون کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم قشنگه و خیلی هم مودب و خوش بر و رو ه

    • 313

      دوستان ايران نشان داد اهل مذاكره و گفتگو هست ولي آمريكا هميشه زياده خواه بوده و حس سلطه گر بودنشو همه جا ميخواد داشته باشه ، جنگ سياست هستش و اين وسط فشار روي مردم احساس ميشه آخه تا كي ...

    • بدون نام

      چند ماه دیگه عروسی میکنم، هر روز تو امین حضورم، قیمت ها دیروز 500 تا یک تومن یک روز کشیده بالا، لباس شویی ال جی اول سال 2 تومن بود ، دیروز 4 به بالا معامله می شد
      یخچال جنس آشغال از 4 تومن به بالا، یخچال ساید سامسونگ 45 میلیون تومن
      یه زمانی اینا جنس آشغالی بودن، حالا تو خواب هم نمی تونیم سامسونگ بخریم
      هر روز داریم بدبخت تر می شیم
      به چه قیمتی آخه
      با سیاست دشمنی با کل دنیا نمیشه حکومت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا محصولات ایرانی نمیخری؟؟
        چرا از جوون های خودون حمایت نمیکنیم؟؟!!

      • بدون نام

        از من میشنوی فعلا ازدواج نکن چون وضع مملکت معلوم نیست که اصلا غذا هم مردم داشته باشند یا اینکه باید دست روسیه را نگاه کنیم

      • 1367

        ساده بگير عزيزم
        من با خانومم سر عروسي خيلي بحث ميكردم و بالاخره تو خيلي چيزا تونستم راضيش كنم تو خيلي از خرج ها صرفه جويي كنيم چاره اي نيست
        بجاي آتليه 4 تومني 1 تومني گرفتم به جاي لباس عروس 2 تومني 200 تومني گرفتم بجاي چند نوع غذا يه مدل غذا گرفتم
        راه نجات از اين شرايط فقط صرفه جويي است وگرنه عروسيت و بعد عروسيت عذاب خواهي كشيد اميدوارم خواهران كشورم هم اين رو درك كنن و اسير اين بازيهاي مد روز نشن دنبال ارامش باشيد نه آسايش

      • بدون نام

        حالا دوستی کردی چی بهت دادند

      • بدون نام

        1367 اونی که تو گرفتی عروسی نبود
        بعد میگه بحث کردم.... نخیر به زور مجبورش کردی که قبول کنه تو که کل داراییت 4 تومنه برای چی اصلا زن میگیری
        در ضمن خواهشا فقط برای خواهرت خودت دعا کن
        لابد با این وضت دو روز دیگ ه هم بچه دار میشی

      • بدون نام

        بدون نام من بچم 2 سالشه خونه هم دارم درسته تو تهرانسره و بالا شهر نيست مهم اينه هم همسرم دوسم داره و من هم خادمش هستم و دستش رو ميبوسم شما هم برو با سبك و مسلك خودت ازدواج كن كه غالبا طلاق ميگرن(بعد از عروسي 100 ميليوني هفته بعد كتك كاري و خيانت و طلاق شروع ميشه)

      • بدون نام

        14:50 به تو چه خودش باهم توافق کردن که صرفه جویی کنن زیر بار قرض اول زندگی نرن همین شما هایید که انقد تو فضا و تخیل هستید که آخرشم میترشید

      • بدون نام

        مجرد باش و پادشاهی کن متاهل باش و مثل من گدائی کن

    • بدون نام

      تا زمانی که‌ ما علم رسانه نداشته باشیم ، هر فرد و دولت و رسانه اي از ما سوء استفاده خواهد كرد.
      ايرانيان در ذات خود ظلم ستيزند ، ولي برخي از آنها در حال حاضر بيشتر به اقتصاد فكر مي كنند تا مقابله با توهين ها و ظلم هاي ترامپ!!!
      غافل از اينكه هيچ اقتصادي بدونه تلاش، و پشتيبانه مردمش از آن اقتصاد شكوفا نشده است.
      تا با هم نباشيم، تلاش نكنيم و صرفا به استعدادي و هوشي كه در هيچ جا اثبات نشده مغرور باشيم، شك را از زندگي و جامعه خود دور نكنيم...با آمدن هر دولت و حكومتي باز وضع بر همين منوال است.

    • مهدی

      کاش برای یک بارهم که شده پای حرفت بایستی...

    • Reza

      ترامپ مَرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون مرد که میخوره به نرده بر میگرده؟

      • صدای ملت

        ترامپ شعار میدهد، تا کشورهای بیشتری را با خود همراه کند و ما شعار میدهیم بدنبالش دوستان بیشتری از ما فاصله می گیرند.
        این تفاوت سیاست ورزی ما با دیگران است

      • بدون نام

        تعریفت از مَرددددددددددددد چیه!!

      • بدون نام

        مطمینی ترامپ دوستان زیادی جمع کرده امریکاییها میگن ترامپ ما رو تبدیل به کشوری دیوانه کرده که روز بروز دوستانمان کم و دشمنانمان زیاد میشود

      • بدون نام

        ترامپ نَره اون ایرانیهایی هم که ازش دفاع می کنند یه مشت گاو و گوساله

    • بدون نام

      بدبخت ما مردم ایران که اسیر جنگ قدرت شدیم از یکطرف ترامپ یطرف دوستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم دوستان!!!!؟؟؟اینا ترامپ داخلی هستند

    • بدون نام

      متاسفانه سیاستمدارای ما هنوز فکر میکنن ترامپ یه آدم بی عرضه مثل اوباماست ولی باید اینو بفهمن که دود این شاخ و شونه کشیدنا و رجز خونی ها تو چشم مردم عادی میره و دوباره کشور رو درگیر یه جنگ جاهلانه دیگه میکنن با این تفاوت که دیگه حمایت مردمی رو پشت سر خودش نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اوباما بی عرضه نبود خیلی هم مرد بود
        ترامپ هم از اون لایقتره

      • بدون نام

        اوباما ی سیاست مدار کار کشته بود اما ترامپ مخ اقتصادی بهتری داره دوروی یک سکه که آمریکا برای ابرقدرت موندن بهش نیاز داشت و داره نه مثل اصلاح طلب و اصولگرای ما که هر کدوم بدتر از دیگری اوضاع کشور رو میکنن

      • بدون نام

        گویا شما هم خیلی روی معجزه این نرینه حساب باز کردید! البته در مملکتی که جاهل ها هم قهرمان میشن چیز عجیبی نیست که ترامپ محبوبه

    • بدون نام

      ترامپ خفه بابا انقريبه كه وارد گور بشي
      ما به روحاني موحاني كار نداريم ما هرچي باشه تاپاي جان از دينمون ناموسمون خاكمون دست نميكشيم ولو شده از گشنگي علف بخوريم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخودی از بقیه مردم ایران خرج نکن، دلت میخواد بجنگی برو سوریه شهید شو ...

      • بدون نام

        ماستتو بخور ناناز

      • بدون نام

        برو از کشورت عراق دفاع کن افرین پسری

      • لیلی

        گیاه خواری رو زیر نظر کدوم دکتر شروع کردی؟

      • بدون نام

        ابله

      • کوروش کبیر

        گیاه خواری شرف داره به بی غیرتی

      • بدون نام

        اوهوی 11:31 خودش میگه میخواد علف بخوره تو چیکار داری توی این گرونی میگی ماست بخوره!

      • بدون نام

        عنقریب

      • بدون نام

        احسنت کاربر 930 اینا که کامنت مزخرف نوشتن از بس گوشت خوردن دارن بالا میارن بعد میگن گشنه ایم گداییم با ترامپ دوستشین ما داریم میمیریم ارز بدین ما بریم تایلند روحیه مون خوب شه و.........

    • بی نام

      وضعیت ایران سیاه هست دیگه ترسیم نداره بیدار شین از خواب خرگوشی

    • علی جاده

      آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مرد هستی بیا جلو تا خاک آمریکا را شخم بزنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر با چی می خوهی شخم کنی؟!

      • بدون نام

        داداش تو جاده جنس اعلا میچسبه با سیخ ناب .

      • هیچکس

        دمت گرم سر صبح چقد خندیدم

      • بدون نام

        ساقیت کیه

      • بدون نام

        امریکا خودش میدونه نمیتونه غلطی بکنه و گرنه از چشم و ابروی شما خوشش نیومده

      • بدون نام

        داداش کشاورزی؟ میخوای آمریکا رو شخم بزنی چی بکاری؟ یونجه؟

      • بدون نام

        داداش پارکت کجاست؟

      • بدون نام

        آمریکا دوره ولی با موشکامون میتونیم ناوهای تو خلیج فارسو بزنیم و اسراییل رو با خاک یکسان کنیم. اگه این جوری بشه عالیه چون اسراییل از بین بره کارتمومه

    • بدون نام

      لعنت بر امریکاه واقعا دشمن ایران امریکاه واسراییله اماده نبرد با دشمن ایرانیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا سرنوشت خودتان را با سرنوشت ایران سربلند گره نزنید. با تشکر

      • بدون نام

        چطوری می خوای بجنگی؟ با ژ‌- ‌۳

      • بدون نام

        انصافااین جمله دوستمون که گفته چطوری میخوای بجنگی با ژ3 بسیار پر معنا بود و دوستانی که شاید متوجه نشدن احتمالا خدمت نرفتن،و کسانی هم که دنبال جنگن فقط همین یک جمله براشون کافیه،ژ3 در مقابل تکنولوژی نیمه رباطی آمریکا

      • بدون نام

        ما موشک داریم

      • بدون نام

        آره جون عمت اونام بیکار میشینن و جمال تو رو تماشا می کنن

        از ملت دیگه مایه نذارین ... بسه

    • حسین

      شما یک رسانه هستید.منکر عدم وابستگی شما نیستم.ولی اصل رسالت خبر،شفافیت هست.لطفا ترجمه های صحیح سحنان درج گردد.نه با گرایش های خاص و مد نظر !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکایی ها اتاق فکر برای جنگ روانی راه انداختند. وخیلی از شایعات روزانه هم از طرف اونهاست .حالا چی شده به سایتهای داخلی رسید باید به خبررسانی درست پایبند باشند؟

    • Abed2000AB

      ما چاکر آمریکا هستیم

      آمریکا به تمام فضا نفوذ کرد . ما هنوز یه ماشین خوب نتونستیم بسازیم .بعد میاییم آمریکا رو تهدید میکنیم ......والا بخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاکر جان چرا نمیری آمریکا
        برو همون جا از نزدیک نوکریشون رو کن

      • بدون نام

        همش تقصیر کدخداپرست های دلال هستش

      • بدون نام

        بدون نام به مرگ تو اگه پول داشتیم میرفتیم

      • بدون نام

        اتفاقا در آمریکا تا صد سال پیش برده داری رواج داشته چاکر جون :))

    • محمدجواد

      برو بمیر بابا مرتیکه اشغال
      شاید ناراضی باشیم ولی وطنمونو نمیفروشیم و پشتشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تنها هستی من که باهات نمیام بجنگم برق نداریم آب هم نداریم

      • بدون نام

        باوو خب راست میگه دیگه وطنمون رو نمیفروشیم ولی هر چی مسئول داریم دو دستی کادو پیچ تقدیم میکنیم

    • بدون نام

      بخواب بابا. کسی که با پول کازينو زندگی بگذرونه بيشتر از اين انتظاری ازش نيست. بايد باهاش محکم صحبت کرد. ديديد که مقابل پوتين موش بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از کجا دیدی مقابل پوتین موش بود؟! موش داریم تا موش
        بعضی موشها می تونن آدم رو هم بخورن بعضی ها هم عقرب و مارو رو هم می خورن

      • بدون نام

        پوتین رو فکر کردید استالینه! باوو اون هنوز نتونسته تحریمای خودش رو از بین ببره داره ایران رو براش قربونی میکنه اقتصادش فلج شده

    • بدون نام

      زودتر

    • بی نام

      روحانی با دم شیر شوخی نکن بخدا
      .این ترامپ اوباما نیست که کوتاه بیاد . مستقیم میاد در خونت .
      ما مردم رو هم بدبخت کردین

    • مبارز

      دندان هات تو دهنت اضافه شده یانکی با شیر بچه های کوروش کبیر مودب بحرف وگرنه غرش شیرهای ایرانی رو‌میبینی در ضمن هیچ غلطی هم نمیتوتی بکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مبارز پوفکی کوروشو که خودتون قبول ندارید از ترست اسم کوروش رو نیار خخخخخخخ

      • بدون نام

        قبلنا میگفتین شیربچه حیدرکرار، حالا شدین شیربچه کوروش!
        اصلاً کوروش را شما می شناسید؟ یا مثل بقیه چیزهای دیگر بدون تفکر سوء استفاده میکنید؟

      • بدون نام

        از کوروش بزرگ مایه نگذارید! شما که شیر بچه های شخص دیگری بودید؟! حالا شدید شیربچه های کوروش؟!
        ظاهرا مشکل براتان پیش آمده کسگم وگرنه شما همانهایید که روز بزرگداشت کوروش بزرگ را ممنوع کرده بودید...

      • مبارز

        صهیونیست جون ناراحت نشو اول میایم سراغ تو بعد آمریکا

      • مبارز

        شیربچه های حیدر کراار امثال تو‌صهیونیست رو‌هم به خاک ذلت میکشن و‌کشوندن

      • بدون نام

        تا وقتی که فقط به تاریخ یا تعصبات دینی چسبیدید هیچی تغییر نمیکنه فقط اقتصاد کار تولید صنعت بقیه کشکه

      • بدون نام

        مبارز پوفکی کلمه بجائی هست کوروش کبیر جزو پادشاهان ایران زمین بود شما که پادشاهان را قبول نداری همون شیر بچه (باشی بهتره

      • بدون نام

        کوروش گربه نبود ترسو هم نبود شما کجایی هستین که اینقدر ترسویی؟

    • بدون نام

      کاراززیرخرابه تااینجای کارماازداخل خرابیم وبه ترامپ ربطی نداردازانجاخرابیم که بازاری سیاستمدار دکتر مشاوراملاک نظامی. کشاورز. سیاستمدارواردات. عروسک بچه بازی. روحانی. هسته شناس وهسته شناس. انجام امورفرهنگی شده وهیچ کس وهیچ چبز سرجای خودش نبست وهرکس می خواهدقبایی برای خودببافدوهشتادمیلیون دراین بین پاسکاری می شوند. وامشب رابامبدفردای بهترمی خوابندونمیدانندتاوضعیت بدینصورته اوضاع انهاهم قمردرعقربه لعنت به تو اگراین یکی رادیگرسانسورکنی من درهرنقشی میام جلو توسانسورمیکنی بذاراین باردرنقش سیاستمداربیکاربیام بابا. من بیکارم کارم مطالعه اخبارداااااغغغغغ شماست بعضی موقع برای سرگرمی خودم چیزهایی می نویسم ملی هروقت سراغشون میرم یکبارهم نشده که یکیشون راببینم انگارهمشونه موش خورده اینکه بازهم مرابیکارترمیکنه پس کمترپاکشون کن ممنون وسپاس مسعود

    • بدون نام

      احمقهای متوهم یانکی تاریخ ایران نشان داده که هیچ وقت درمقابل بیگانگان تسلیم نخواهد شد ظاهرا خیالبافیهای این کودنهای آمریکایی ادامه داره ولی معمولا سگهایی که زیاد واق واق می کنند صرفا سروصدا دارند و جرات پاچه گرفتن ندارند. نگاهی به کشورهای همسایه ایران اگر بیندازیم خواهیم دید که آمریکایی های جنایتکار برای مردم افغانستان و عراق با سالها اشغال نظامی اونها جز قتل عام و غارت و خونریزی انسانهای بی گناه چیز دیگری برای مردم اون کشورها به ارمغان نیاورده اند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم قسمت از تاریخ رو خوندی داداش؟
        تیمور رو نخوندی؟
        اسکندر رو نخوندی؟!
        چنگیزرو نخوردی؟
        همه خوردن و بردند و رفتند
        موندم به کدوم قسمت از تاریخ اشاره می کنی؟!

      • بدون نام

        اسکندر و چنگیز وقتی صاحب ایران شدند که حکومت ها در ایران ترسو بودند و مردم حاضر نشدند از کشور دفاع کنند ولی همین اسکندر و چنگیز در فرهنگ ایران غرق شدند و هیچ اثری از انها در ایران نماند.ملت ایران و فرهنگ ایران والاتر از اونه که نابود بشه.بعید میدونم شما ایرانی باشی کاربر1244

    • بدون نام

      حرف ظریف رو به خودمون میزنه
      هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه این مواقع که مارو تهدید می کنن شعارتون چیه؟!
        البته بی زحمت از بقیه مایه نذارید و فقط بگو من و از ما استفاده نکن

    • بینام

      تهدید روحانی مثل این می مونه که مورچه با فیل بخواد درگیر بشه، ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بینامو بینشانی چون ترسویی

      • مریم

        خودتم که بینام و ترسویی

    • بدون نام

      دمشون گرم مسئولین حتما باید ترامپ این طوری با هاشون رفتار کنه تا حالیشون شه که باید از آمریکا پیروی کنند

    • بدون نام

      پمپ ⬅ خفه
      زرامپ ⬅ زر اومدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...تو و امثال تو همانهایی هستین که دلار 4200 تومانی گرفتین و سکه 1000 تا 1000 تا جمع کردین و با 7 پشتتونو بستین و بفکر بدبختی ملت نیستین

      • بدون نام

        كاربر 10/57 تو وامثال تو هم همونايي هستيد كه به اين روحاني راي داديد مارم بد بخت كرديد
        اين حرف من نيست حرف روح لله زم دشمن خونين جمهوري اسلامي است كه گفت اگر جناب رئيسي يا قاليباف رئيس جمهور بود وضع اقتصادي انقدر فاجعه نبود كه بتونن مردم ناراضي باشن كه بتونن به مردم فشار بيارن براي اغتشاش و شلوغي

    • جوان ۲۱ ساله

      آقایون اگر جنگ شد رو من یکی حساب نکنید،هروقت آقازاده های حکومتی رفتن خط مقدم منم صدا بزنید بیام.یک جوان ۲۱ ساله ناامید

      پاسخ ها

      • فقیر با غیرت

        ما هستیم تا اخرش

      • بدون نام

        کسی از شما توقع نداره همینکه شلوار توبالا بکشی جهاد در راه خدا کردی

      • بدون نام

        نه داداش کسی کاری به کار تو نداره
        تو پفکت رو بخور تا اونم گرون نکردن
        البته چاکلز رو گرون کردن اشی مشی و چی توز ولی همون پونصد تومنه

    • بدون نام

      تجربه نشون داده برترین ها و دیگر رسانه های داخلی درست نقل قول نمیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سواد که داری... برو متن اصلیش رو بخون

      • بدون نام

        عوضش آمدنیوز کاملا صادقانه در حال خبررسانیه!!! ملت ایران همیشه باید در بدبختی باشه لیاقتش همینه

    • بدون نام

      بله دوست داره و میخواد حرف بزنه اما چی میخواد بگه ؟ میگه شرایطمون رو بپذیرید که یا میشیم مستعمره ، یا قبول نکنیم جنگ راه میندازه
      به فکر ایران و ایرانی نیست که ! با دولت مشکل داره چرا دارو رو تحریم میکنه ؟ انسان نیست دیگه ! اگر بود به فکر یه انسان دیگه بود حالا مال هرجایی که باشه
      برخورد مستقیم صلاح نیست سیاستشون انگلیسیه مردم رو به ستوه میارن که اونا به دولت فشار بیارن
      خیلی حواسمون باید باشه که بتونیم این دوره رو با موفقیت بگذرونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان مستعمره نیستیم؟ الان مستقلیم؟ مگر ندیدی نماینده شما فرمودند برای نجات از گرسنگی باید به دامن روس ها پناه ببریم؟ اگر نشد چینی ها؟یا هردو؟ الان در این کشور محصولی را می بینی غیر چینی باشد؟شما محصول ایرانی خریداری میکنی؟ پول شما الان چقدر ارزش دارد؟ آیا تا یک ماه آینده با حقوق یک ماه میتوانی زندگی بخور و نمیر داشته باشی؟
        اگر مستعمره نیستیم، پس اینها چیه؟
        هنوز آمریکا تحریم نکرده که ما در حال غرق شدن هستیم؟
        آنها فقط میخواهند با ما حقیقت آنچیزی که هستیم را نشان بدهند؟

      • س

        فعلا که هیچی نشده داریم به برنامه نفت دربرابرغذا می پیوندیم. واقع بین باشید .مملکت طی این چندین دورکه اسمشو گذاشتید گردنه به باد رفت مستعمره آمریکا باشم بهتر یا چین وروس.آمریکایی ها لااقل خدارومی پرستن چین وروس که بلکل لامذهب هستن.

      • بدون نام

        چه حرف مزخرفی ترامپ اسراییل پرسته نه خداپرست

    • مهدی دیبا

      ت
      وروخدا کوتاه بیایید نکنید اینکارارو خسته شدیم

    • بدون نام

      آفرین بر روحانی

      تهدید کودکانه ترامپ نشان میده تا عمق وجود سوخته و انتظار سرسختی از ما نداشته. تازه این اولشه و باید به ترس از ایران عادت کنن. تا وقتی تمام تمام تمام تحریم ها رو برندارن و باج و جزیه به ما ندن خبری از آرامش براشون نیست.

      باید در شما درشتی و شدت ببینند...

      پاسخ ها

      • س

        چی زدی داداش

      • بدون نام

        تو آرامش آمریکا رو بهم زدی؟
        چی میزنی داداش؟!
        دوغ بخور دست بردار از این چیز زدن ها

      • بدون نام

        حالت خوبه؟

    • س

      روحانی درجواب:منظورم این بود که چرا بادم شیر بازی می کنی با خود شیر بازی کن خدمت ازماست!

    • بدون نام

      تهدید میکنیم ببینیم چه غلطی میکنی
      نابود باد ترامپ بی مغز وبی بند وبار
      نابود باد اونایی که با تقلب ترامپ بی شعور رو سر کار آوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باد باد اینقد باد نفرست بابادک

      • بدون نام

        نابود باد اختلاس نابود باد رانت نابود باد بی عدالتی نابود باد مدیران احمق ....

      • س

        یواش .. بشنوه شر به پا میشه هاا

      • بدون نام

        داداش جز شعار دادن چیز دیگه ای هم بلدی؟!

    • بدون نام

      دم ترامپ گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره گل گفتی دمش گرم باشه چیدنش راحت تره

    • مسعود

      آقای ترامپ مواظب حرف زدنت با ملت و مسئولین جمهوری اسلامی ایران باش وگرنه کاری به سرت می آوریم که درسی برای همه تروریستها و یاوه گویان باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم بهش میگم
        موندم امثال تو که میان اینجا ترامپ مخاطب قرار میدن حرف میزن چی پیش خودشون فکر مکنن یعنی احتمال میدین ترامپ بیاد اینجا بخونه

    • بدون نام

      اول صبح اولین خبر اینو خوندم پشمام ریخت :|

    • بدون نام

      درود بر ترامپ بزرگ درود...تا روحانی باشه تهدید نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی یه احمق در نظر دنیا برا تو بزرگه خودت معلوم نیست چی هستی

    • کامبیز

      سردار سلیمانی بگه قبول به گروه خونی تدبیروامیدنمی خوره!؟ترامپ میگه ماراتهدیدنکن ولدهاتون پیش ماست!

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا واسرایل

    • بدون نام

      امیدوارم خاطره هشت سال جنگ و بعد جام زهر تکرار نشود.

    • بدون نام

      هر وقت خواستید نظر مخالفان خارجی نظام را رد کنید باید یک رفراندم برگزار کنید و برای همیشه نظر مردم را در خصوص موافقت با دشمنی با آمریکا را مشخص کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از تظاهرات و راهپیمایی های مردم معلومه مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      ترامپ! با دم شیر بازی نکن. دم شیر می افته!

    • بدون نام

      مشکل ما جو گیری مردمه

    • حمید

      ترامپ و آمریکا خیلی وقته می‌خوان از این کارا بکنن. ولی جرات ندارن. هر کاری تا حالا از دستشون بر میومد کردن بیشتر از این هم فقط قمپز هست. هدفش فقط ترسوندن مردمه که متاسفانه ظاهراً تو نظرات مشخصه رو بعضی ها اثر هم گذاشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههه جرات هم دارند داداش
        می ترسن سوراخ موش گیرت نیاد

      • بدون نام

        جنگ با ایران فقط یک جنگ معمولی نیست اونی که با فیلترشکن اومدی .روی اقتصاد جهانی و حتی سرزمینها تاثیر می گذاره.وقتی ایران بزنه به سیم آخر دیگه تهش معلوم نیست. و آمریکا جونت هم نمی تونه شرایط کنترل کنه

      • جمشید

        اینا همش بازی سیاسیه.امریکا مگه احمقه بیاد به ایران حمله کنه.ایران رو بزنه بعد اون مثلا میخواد سلاح هاشو کجا بفروشه.تا وقتی که ایران و امثال ایران هست نون امریکا تو روغنه

      • بدون نام

        ترسوندن مردم؟؟؟؟هههههههه انگار دلار ده هزارتومنی و فقر و فلاکتمونو نمیبینی تو....دارو نیست عاقا جون به زودی عده ی زیادی ازبیماری میمیرن و عده ی زیادی از قحطی و بی ابی

      • بدون نام

        دارو هست طلا هست ارز هست فقط ...

    • بدون نام

      چطور آقای روحانی آمریکا را تهدید میکنه!!! با یک اخم آنها ببینید چه بلایی سر ارز و طلا و.... آمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمینی اخم اونا بود کار خود دولت نبود بیشترین استفاده رو دولت کرد از این وضع

      • بدون نام

        بله واقعا

      • جمشید

        همش دولت دولت نکنید.دست های پشت پرده ماشالا داره کار خودشو میکنه

    • محمد

      معلومه از حرفهای روحانی خیلی کفری شده. دم روحانی گرم. همین دست فرمون برو جلو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین فرمون رو بره بدبختیش واسه ماست
        دلار تا ‌۲۰ هزار هم میرسه
        بعد باید علف بخوری

      • بدون نام

        البته ممکنه علف هم گیرش نیاد ....

    • کیومرث گلريز

      ...تو که خیلی کوچکی ایرانی ها را هنوز نشناختی وقتی کشور مشکلی پی




      ش بیاد همه اتهاد دارنند بدبخت خلیج فارس را برات جهندم می کنیم از تو بزرگتر هیچ غلطی نمیتونه بکنه دیگه نفس آخر آمریکایی است فقط فقط
      جهان مقصره که از شما ها ی آدم کش حمایت میکنه خلیج فارس یا برای همه یا برای هیچکس حتا اجازه جمع کردن جنازه شماها را نمی دهیم...یک ورزشکار ندیدم این همه بی رحم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با چی خلیج فارس رو براش جهنم می کنی؟ با ژ ۳ یا ترقه و شعار و بد و بیراه؟

      • بدون نام

        اول یاد بگیر اتحاد رو چطوری مینویسن عشقم بعد بیا اینجا .....راست میگی اینقدر زور داری دلارو بیار پایین

      • بدون نام

        خارجی ما موشک داریم دلت بسوزه

    • بدون نام

      دیگر هرگز و هرگز، ایالات متحده را تهدید نکن وگرنه عواقبی را متحمل خواهی شد که تاکنون تعداد کمی در سرتاسر تاریخ متحمل شده‌اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا چیکار میکنی امریکایی ما دلمون هر کیو بخواد تهدید میکنه و عملیشم میکنیم

      • بدون نام

        برو ...

    • آسا

      تررررررررررررامپ اگر جوانان با غیرت ایرانی که تو و دارودسته تو خوب میشناسنشون فرمان رهبررو داشته باشن بهت اطمینان میدم همه شما آشغالها در خونه خودتون با وجود محافظاتون هیچ امنیتی نخواهید داشت،،،ببین اینرو تو کله های پدر نامعلومتون بکنید هر یک جوان مومن بسیجی به اندازه یک بمب براتون خطر ناکه چون دنیا براش پوچ و بی اهمیته،،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدیدا توی ساندیس ها چی میریزن؟!

    • بدون نام

      ترامپ خفه شو

    • مستعمره

      یکی فرمود که ما چون نمیخواهیم مستعمره باشیم، آمریکا با ما بد رفتاری میکند؟
      ولی آیا الان مستعمره نیستیم؟ یعنی الان مستقل هستیم؟
      مگر ندیدی نماینده شما فرمودند برای نجات از گرسنگی باید به دامن روس ها پناه ببریم؟ اگر نشد چینی ها؟یا هردو؟
      الان در این کشور محصولی را می بینی غیر چینی باشد؟
      شما محصول ایرانی خریداری میکنی؟
      پول شما الان چقدر ارزش دارد؟
      آیابا حقوق یک ماه میتوانی زندگی بخور و نمیر داشته باشی؟
      اگر قرار است مستعمره بشویم، چه بهتر که مستعمره آمریکا باشیم تا چین و روسیه
      تمام اقتصاد و صنعت مدرن دنیا مدیون تلاش و کوشش صادقانه و درست کارانه شهروندان آمریکایی است.
      فرزندان همین آقایون هم در همان جا زندگی میکنند،چرا؟ چرا؟
      آمریکا برای من و شما شیطان بزرگ است، ولی برای مسئولان ناصادق ما، سرزمین آرزوها!؟
      نفاق و دروغ تا کی و تا کجا؟
      اگر مستعمره نیستیم، پس اینها چیه؟
      هنوز آمریکا تحریم نکرده که ما در حال غرق شدن هستیم؟
      آنها فقط میخواهند به ما نشان بدهند که ما کی هستیم و چی هستیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر زیاد و البته چرت و پرت نوشتی که جز من فکر نکنم کسی خونده باشه

    • محمدعلی

      جالبه حرفای پمپو حرفای مردم ایران هستش و جالبتر اینه که تا حالا هیچ مسوول ایرانی حرف مردم ایران رو بیان نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نادون اونا میدونن چی به خوردت بدن!قطعا نیروهای ایرانی دارن که افکار مارو میشناسن.

    • بدون نام

      حسن این دفعه با بد کسی در افتادید. منم بهت پیشنهاد میکنم با دونالد در نیفتی چون من یکی که ترامپ رو به شماها ترجیح میدم...

    • بدون نام

      تنها مذاکره و نرمش قهرمانانه نجات ایران است والله

    • بدون نام

      خخخخخ ببا روحانی ی شوخی کرد تو به دل نگیر عجب.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا روحانی وقتی داشت اینو می گفت داشت می خندید تابلو بود داره شوخی می کنه حالا ترامپ هم به دل گرفته

    • محسن

      احمق توجه کن
      سخنان پرزيدنت روحانی یک تهدید نیست
      مشت آهنینی است که بزودی دریافت خواهی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم بیشتر شوخی بود تا مشت آهنی
        تو بری بجنگی اولین نفر تورو می کشن

      • بدون نام

        پرزیدنت حالا میمیری فارسی بگی

      • من

        خواست یه طوری بگه ترامپ حالیش شه. میگفت رییس جمهور که نمی فهمید

    • بدون نام

      اگر میتونستن غلطی بکنن تو این چند سال انجام داده بودن
      این یکی فقط زیادی زرت و پرت میکنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه این یکی مرد عمله اصلا اهل شعار نبوده
        دیگه خودتو آماده کن بری با آمریکا بجنگی
        البته احتمالش زیاده اولین نفر تورو بکشن چون ناراحتشون کردی

    • بدون نام

      تا جایی


      که راه بده هار
      ت و پورت میکنیم ولی وقتی که راه نداد مذاکره می کنیم

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      زنده باد

    • بدون نام

      اون اقایونی ک میگن ترامپ هیچ غلطی نمیتونه بکن.... دیگه باید چکار کنه....

    • ج

      ترامپ خفه شو

    • بدون نام

      انگار کسی نمیخواد قبول کنه با ابرقدرت جهانی نمیشه در افتاد
      حواستون باشه
      آمریکایی ها اگر عصبانی شوند بلایی را که سر هیروشیما در آوردن سر تهران میارند
      اگر بعد از یک جنگ هسته ای ویرانگر ما هنوز دووم آورده باشیم نحایتا میتونیم چنتا از شهر های
      اسراییل ( نه آمریکا ) رو مورد هدف موشکامون قرار بدیم
      اما بعدش دیگه کارمون تمومه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر ماریکا توان غلبه نظامی بر مارا داشت تن به مذاکرات هسته ای نمی داد وازطریق نظامی عمل می کرد

      • بدون نام

        لازم نیست بمب اتمی بزنه
        دو تا بمب افکن بفرسته B2
        کار یه بمب اتم رو براش انجام میدن
        خصوصا اینکه رادار گریز هم هستند و نمی فهمیم از کجا خوردیم

      • بدون نام

        اصلا نیازی نیست حمله کنن
        وقتی دارن تو جبهه های دیگه پیروز میشن
        اونها ویروس رو به ما تزریق کردن و فقط منتظرن تا از
        درون نابود شیم

    • بدون نام

      وای ترسیدم!

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز اینجا نه خیابون انقلابه نه روز جمعه
        آدرسو اشتباه اومدی

      • علی

        تو هم اشتب اومدی اینحا پادگان اشرف و تل آویو نیست

      • بدون نام

        غلطاشو کرده داداش.....یه نگاه به قیمت دلار بکن تا دستت بیا

    • بدون نام

      ماکه ازاین نفت وثروت چیزی گیرمون نمیاد همشو آقازادهامیبرن حالابریم خودمونم به کشتن بدیم واسه همین آقازادهاماالانشم مردیم.دیروزعروسیه یکیشون پخش کرده بودن.خودتونم میدونید که هیچکس نمیتونه باآمریکا در بیوفته.هرکاری بخادمیکنه .فعلا فقط با حرف این بلارو سرما آورده خدابهمون رحم کنه آبان ماه.

    • داریوش

      یکی عکس سربازهای آمریکایی اسیر شده به دست نیروی دریایی سپاه و‌گریه سربازهای بدبخت آمریکایی رو براش بفرسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههه تو فقط فیلم نگاه می کنی خخخخ

      • ساسان

        آره گلم میخای عکس مسعود و‌مریم رجوی هم بذارم دارن بجای قاطر بار میبرن

      • علیرضا

        آره فیلم دیدم گردن مریم رجوی قلاده انداختن آمریکایی ها داره براشون پارس میکنه تو ندیدی جوجه منافق

    • بدون نام

      حمله نزدیکه

    • mohammad yari

      آقای ترامپ جلوی کشوری که تاریخ7000ساله داره حرف از قدرت تاریخی کشور خود میزنی برو و بخوان که تا چند سال پیش سرخ پوست بوده اید و فرهنگ وتاریخ نداشتید
      این سخنان از دهان یک سیاستمدار تاریخدان هرگز هرگز درنمی آید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مغول ها رو نمی شناسی؟! سرخ پوستها هم مثل همونها هستند
        چنگیز ، تیمور
        اینا چیکار کردن با ما؟!
        ساندیس رو بذار زمین یه لحظه فکر کن
        چنگیز
        تیمو
        حالا تو هم پشت سر کسی حرف نزن

      • بدون نام

        الان تو خودتو با سفیدهای اروپایی مقایسه میکنی خاورمیانه ای؟ تو در آمریکا یک رنگین پوست محسوب میشی ای اونی که با پرچم خارجی میای نظر میدی از ترس ات:)

      • بدون نام

        استاد آمریکایی ها مهجران اروپایی اتد نه سرخ پوست

      • بدون نام

        آمریکایی ها از هفتاد و دو قوم و نژادند استاد!!! تعداد سفیدپوستها روز به روز داره کمتر میشه و آفریقایی تبارها و خاورمیانه ای ها و اُسیایی ها و لاتین ها دارند بیشتر میشن

    • ساسان

      توجه کردین یک نفر داره جواب همه کامنت های وطن پرستانه رو با تحقیر جواب میده الیته شک ندارم که ایشون الان درتل آویو یاریاض تشریف دارن وگرنه هیچ ایرانی اینقد خارو‌حقیر و‌خفیف نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن بابا

      • بدون نام

        موافقم با 14:37
        حرف زیادی نزن

      • ساسان

        چیه ناراحتی پتت ریخته شده رو‌آب اسراییلی

      • بدون نام

        ۱۴:۳۷
        و۱۵:۰۰
        درست میگن حرف مفت نزن

      • بدون نام

        بله همونطور که اون سه تا دوست عزیز گفتن حرف مفت نزن

      • بدون نام

        ! ساسان ساکت شو! سطحی نگر نادان

    • ارش

      ترامپ زر نزن ما هر چی میکشیم از تدبیر حسن هستش و گرنه تو کیلویی اصلا تن ات به چنده

    • بدون نام

      سیاستمداران مادرباتلاقی که بادست خوددرست کرده اندفرورفته اندودست ملت رامحکم گرفته اندکه باخودبکشن پایین.

    • بدون نام

      جنگ نزدیکه

    • بدون نام

      چطوری دلار

    • بدون نام

      ای جان

    • ک ل ح

      آمریکا غلط زیادی کرده کمی صبر داشته باشید

    • بدون نام

      فکر نمی کنید بخش اصلی صحبتهای وزیر خارج امریکارو سانسور کردین.خجالت بکش سانسورچی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابله ها پشت گوششون رو ببینیند که این یانکی های پیر و خیکی براشون آزادی و رفاه بیارند.نتیجه کارهای این باند کثیف فقط ویرانی و کشتاره

      • بدون نام

        اونها وظيفه ندارند براي ما رفاه و ازادي بيارن ولي اينها هم براي ما رفاه و ازادي نياوردن با اين كه وظيفه وشعارشون بود

    • بدون نام

      فکر نمی کنید بخش اصلی صحبتهای وزیر خارج امریکارو سانسور کردین.خجالت بکش سانسورچی

    • بدون نام

      سياست تهديد صادرات نفت ديگر كشورها باعث افزايش تعداد دشمنان قسم خورده ما خواهد شد ،چه كشورهاي صادر كننده و چه واردكننده

    • بدون نام

      در هنگام یکی از نبردها عده ای رسول خدا(ص) را همراهی نکرده و از این عدم همراهی خوشحال بودند (فرح المخلفون) و اکراه داشتند که پیامبر(ص) را با مال یا جان خود یاری کنند و برای توجیه کار خود سعی می کردند دیگران را نیز همراه خود کنند و می گفتند که در این گرما به جنگ نروید خداوند نیز به پیامبر(ص) فرمود: « قُلْ نَارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَّوْ کَانُوا یَفْقَهُونَ بگو آتش دوزخ سوزان‏تر است اگر می فهمیدند.» (9)

      یعنی به هر کس به بهانه های مختلف از جهاد سرباز زند وعده ی دوزخ داده شده است.

      امروزه نیز شاهدیم که بعضی نه تنها خود برای اسلام و انقلاب تلاش نمی کنند بلکه تلاشگران و زحمت کشان را نیز ملامت می کنند و سعی دارند تا آ ن ها را نیز از تلاش منصرف نمایند تا زشتی کار خود را بپوشانند.

      در این مورد هم خداوند در ایاتی می فرماید که هر کسی عزم جهاد دارد باید از ملامت دیگران نترسد ۹.توبه/81

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظرت این دوران چه شباهتی با زمان پیامبر داره؟

      • بدون نام

        عامل اصلی سواری گرفتن از مردم گول زدن آنهاست

    • اقای چلاغ

      جواب ترامپ دندان شکن بود

    • اقای چلاغ

      ممنونم ازت ترامپ که مارو میبینی

    • اقای چلاغ

      ترامپ عشقه

    • اقای چلاغ

      ترامپ عشقه

    • شهرآشوب

      ترامپ غلط اضافه کرده ملت ایران از رییس جمهور خو حمایت میکنند

    • جهرمی

      بایدتادیرنشده گفتگوکرد

    • بدون نام

      گفتگو با ایران شرایطی دارد،که ترامپ با تهدیدهایش نمی تواند آن شرایط را داشته باشد.

    • بدون نام

      جون به جونمون کنن جهان سوم هستیم و ذات نوکرصفتیمون هیچجا نرفته.کل دنیا داره میگه ترامپ بده،اما ایرانی ها عاشقش هستن.جالبه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلللل دنیا
        یا کسانی که ترامپ برای منافعشان تهدید است؟

      • بدون نام

        احسنت این حقیرها ایرانی نیستند مطمین باش.من اشتباهی منفی دادم ببخشید

    • بدون نام

      نظرات خوندم و اوج فلاکت و بزدل بودن در اصلاحاتیا دیدم . لیاقت شما همین امثال روحانی هست .

    • بدون نام

      ترامپ پخ كنه ،ارزش ريال بيست درصد تو يكروز كم ميشه
      ترامپ ادم بد ،ولي اين توجيه ورشكستگي اقتصاد ما نيست

    • امیر

      سپاه ای مرز بوم ای ایران دوست دارم ما از @ارار کردن امریکایها هراسی نداریم چون سپاه داریم ارتش داریم رهبری بزرگ داریم ....

    • بدون نام

      وسطیه نه

    • بدون نام

      بمب کنار جاده !!!!چرت و پرت هم حدی داره

    • بدون نام

      نظرهای زیادی پس از گفتن حرف آقای روحانی بیان شده ودربین آنها موافق ومخالف زیاد دیده شد ولی من میگم مانبایدعالم بی عمل بآشیم ماخودمان کشورهای درگیردرجنگ مثل یمن وعربستان وغیره رابه جای جنگ به مذاکره دعوت می کنیم ولی نوبت خودمان که شد برطبل جنگ می کوبیم اقای روحانی شمابهترمیدانیدآمریکا از نظرجنگی برمابرتری داره واین ترامپ دست به هر کاری ممکنه بزنه چرافرصت وزمان راازدست دارید می دهید

    • بدون نام

      ترامپ یاور مظلومان

    • بدون نام

      ای ترامپ ازاده اماده ایم اماده

    • بدون نام

      امریکا با تمام دولت و شرکاش غلط کردند با کودک کش حرفی نیس عوضیا

    • بدون نام

      دستت درد نکنه ترامپ ما ملت که از پس مسئولینمون بر نمیایم هر جوری که میتونن مردم و میچزونن شاید با تهدید تو یکم خودشونو جمع جور کنن به خودشون بیان یکم به فک مردم و کشور باشن

    • علی

      ترامپ فکری برای مقبولیتش در آمریکا بکنه . اینو خوب میدونه که هیچ غلطی نمیتونه بکنه .
      سگ هم اگه متوجه بشه ازش ترسیدن بیشتر حمله میکنه .

    • بدون نام

      ترامپ حیوان ما خدایی داریم که تو ادم کثیف درک نمی کنی خدا در مقابل مکر تو با ما است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا میدونی خدا با شماست؟!
        از اینکه همه جا سرسبز و آباده؟!
        از بیکار نبودن جوونها؟!
        از بدبخت نبودن مردها؟!
        از رایگان بودن داروها؟!
        از بی پدر و مادر نبودن دختر بچه ها و پسر بچه ها؟!
        از کجا می دونی خدا با شماست؟!
        قبلا به جای اینکه بگین من می گفتیم ما و ملت و از مردم و ملت جای خودتون مایه میذاشتین الان پای خدا رو هم کشیدید وسط؟!
        از خودت مایه بذار چیکار به خدا داری!
        من موندم اون دنیا جواب خدا رو چی میدید
        هر بلای که دوست داشتید سر این مردم بدبخت آوردید
        دیگه چی از جون ما می خواین!
        دوست داری بری بجنگی برو بجنگ و خودت رو جلوی موشک اونا قرار بده چرا از مردم و خدا مایه میذاری!!!!

      • بدون نام

        خدا خودش فرموده نه ملتي را بدبخت ميكند و نه ملتي را بيچاره بلكه اين عقل و خرد ان ملت است كه اينده اونها را ميسازه

    • بدون نام

      بعضیا هستن تو این کشور که افکاری داعشی دارن و از یاران مریم رجوی هستن.
      تو این کامنت ها هم میشه دید.

      پاسخ ها

      • س

        بچسب چرا میزنی. هرکسی که نظر خلاف نظرشما بده فلانه وفلانه؟!

    • بدون نام

      سانسور خبری بیداد میکنه، متن واقعی خبر با این خیلی متفاوته

    • بدون نام

      تو این شرایط حق با ترامپ است. نمیدونم ایران از چی می ترسه با آمریکا مذاکره نمی کنه، کشوری با این همه تکنولوژی واقعا حیفه که باش مذاکره نشه، ....

    • ناشناس

      یه مشت بزدل بی وجود خیانت کار لطفا خفه شن بدبختی بیچاره ای که حاضر هستند به دشمنان باج بدن که شاید مثلا راحت زندگی کنند

    • بدون نام

      چه شود

    • asad

      تحریم های ثانوی که شروع بشود ونفتتون رانخرند واون موقع که پول نداشته باشید حقوق کارمندان ونظامیان رابدهید معلوم میشه بلدید مملکت را بدون نفت راه ببرید یا نه؟؟اگه اون موقع با آمریکا مذاکره نکردید مرد هستید

    • لسد

      ت ثانویه شروع بشود با آمریکا مذاکره می کنیم

    • بدون نام

      من همه نظرات رو خوندم. چیزی که معلوم فعلا تفرقه ای که بین مردم افتاده. زمان جنگ هشت ساله حداقل مردم متحد بودن.یه فرقه مجاهدین بود فقط که منافق بودن. الان چی؟ با این تفرقه می خواهید تو دهن آمریکا بزنید؟ جنگ خاکریزی و تن به تن تموم شده از این توهم بیرون بیایید. جوونای الان اون جوونای هشت سال جنگ نیستن. چون انگیزه ای ندارن.حس وطن پرستی رو تو این جوونا کشتین. برن بجنگند برای ژن های خوب؟ نه سخت در اشتباهید. اونایی که هم اینجا آروغ ناشتا می زنن که میریم می جنگیم باید الان تو سوریه می بودن نه اینجا. با اولین موشک همشون در میرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفات کامل چرند بود من زنم و بهت میگم ترسو جوونا جنگیدن نه برای خاک و ملیت برای دین و ناموس بود الانم من حاضرم بجنگم برای دین و ارزشها .همه رو سوریه نمیبرن اگه میبردن کار سوریه تموم شده بود ما نه نژاد پرستیم نه وطن پرست ما غیرت داریم

      • بدون نام

        شما غيرت و تو جنگ فقط ميبيني بهتر بود تو سازندگي سلامت اقتصاد هم غيرت وجود داشت وگرنه الان اوضاع مملكت اين نبود

      • بدون نام

        من مسیول اقتصاد نبودم و کاری هم از دستم برنمیاد ولی برای دفاع از خودم مختارم اجازه ی کسی هم لازم نیست. چون دزد داریم باید بی غیرتم بشیم؟

    • بدون نام

      تصویر سیاه از ایران نساخته واقعیت رو گفته! تازه خیلی چیزها رو نگفته که ما مردم ایران داریم با گوشت و پوستمون حس میکنیم متاسفانه!

    • بدون نام

      امیدوارم اروپاییها بتونن کاری واسه ما ملت بدبخت بکنن، وگرنه حاکمان ما که کمر همت بستن برای نابودیه ایران و ایرانی

    • بدون نام

      خخخخخخ احمقه خوب مردک ما که وضعی نداریم اگه جنگ بشه حداقل به هیجانی میاد تو زندگیمون. ....

    • بدون نام

      با توجه به سیاست های داخلی و خارجی ترامپ، بعید که دست بردار باشه

    • بدون نام

      حسن بزن دونالد بزن بزن بزن بزن خخخخ دو تا آدم مسخره دارن دعوا میکنن

    • وحید

      اگر از اول انقلاب یه ده بیستا مدیر و مسئول وفادار به جمهوری اسلامی فرستاده بودیم به امریکا الان مثل چوب موریانه زده از داخل پوچ شده بود حیف شد که فرصت از دست رفت

    • بدون نام

      قبل از اینکه آمریکا بخواد به ایران حمله کنه مردم خودمون همدیگر را تکه پاره کرده و خورده اند که در شهر ددان میراثی از انسان نمیبینی !!!!! لطفا برای تایید صحت این مطلب نظرات مردم را بخوانید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشد منفی بدم تو خودت دیوی

      • بدون نام

        نظرت کاملا" درسته وقتی مردم خودشون بهم رحم نمیکنن از دشمن چه انتظاری داری

    • بدون نام

      آقا متنو سانسور کردین چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رسانه داخلی هیچ فرقی با خودرو داخلی نداره

    • بدون نام

      خيلي رفاه و آرامش داريم كه بخوايم ازش حمايت كنيم

    • ℳ.ムŁƗ

      جنگ بشه سیک میکنیم بیرون از کشور

    • بدون نام

      یه نرمش قهرمانانه دیگر نشون بدین دیگه سکه شده سه میلیون و نیم این چه وضعیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج