جاباما
۷۴۹۴۳۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اکران «جاده قدیم» منیژه حکمت در مهرماه

فیلم سینمایی «جاده قدیم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در مهر ماه امسال در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی «جاده قدیم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در مهر ماه امسال در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

اکران «جاده قدیم» منیژه حکمت در مهرماه

منیژه حکمت؛ کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «جاده قدیم» که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود،در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی که قرار بود در تابستان امسال اکران شود به «صبا» گفت: پروانه نمایش فیلم صادر شده است و با توجه به شرایط حال حاضر، تصمیم گرفته‌ایم فیلم را در پاییز امسال و در ماه مهر اکران کنیم. به قدری ساختار سینما پیچیده است که امیدوارم بتوانیم در این ماه فیلم را اکران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در نسخه نمایش اکران عمومی فیلم نسبت به نسخه ارائه شده در سی و ششمین جشنواره فجر تغییراتی اتفاق افتاده است یا خیر افزود: هیچ تغییری در نسخه ارائه شده در جشنواره فجر با نسخه اکران عمومی انجام نشده است و فیلم بدون هیچ اصلاحاتی اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ «جاده قدیم» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت است. این فیلم چهارمین فیلم سینمایی منیژه حکمت در مقام کارگردان پس از ۱۰ سال دوری است. منیژه حکمت با فیلم سینمایی «جاده قدیم» تنها بانوی فیلمساز حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «جاده قدیم» داستان زنی کارمند را روایت می‌کند که شب عید نوروز با مشکلاتی مواجه می‌شود.

آتیلا پسیانی،مهتاب کرامتی،لیلی رشیدی،پرویز پور حسینی،شیرین یزدان بخش،محمدرضا غفاری،ترلان پروانه،هدی زین العابدین، بانیپال شومون، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی و پوریا رحیمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

لیست عوامل «جاده قدیم» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: منیژه حکمت، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، تدوین: مصطفی خرقه پوش، موسیقی: کریستف رضاعی، مجری طرح: طهورا ابوالقاسمی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، مشاور کارگردان: مصطفی خرقه پوش، طراح لباس: نازنین توسلی، عنوان بندی: ابراهیم حقیقی، مدیر تولید: سمیرا علایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سحر مصیبی، عکس: امیر عابدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      این فیلم به نظر خیلی خوبه
      من حتما به سینما میرمو این فیلمو تماشا میکنم
      مرسی از دست اندرکاران این فیلم سینمایی زیبا که بسیار زحمتکش هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج