۷۴۹۷۹۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

طوفان توئیتری سیاسیون در حمایت از روحانی

پس از توئیت تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری امریکا خطاب به روحانی، بسیاری از شخصیت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب، یکصدا از روحانی و سیاست‌های خارجی دولت حمایت کردند.

روزنامه ایران: پس از توئیت تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری امریکا خطاب به روحانی، بسیاری از شخصیت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب، یکصدا از روحانی و سیاست‌های خارجی دولت حمایت کردند.

محسن رضایی، رقیب انتخاباتی روحانی در سال 92 که در «توئیتر» خطاب به ترامپ نوشت: «آقای ترامپ به آقای روحانی گفته است مراقب باش. شما که بیش از ۵۰ هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و این گونه دیوانه‌وار تهدید می‌کنید، باید مراقب باشید.» او در متنی دیگر تصریح کرد:«ترامپ به نماد نفرت بین‌المللی از چین تا اروپا و کانادا و مکزیک تبدیل شده است. راه مهار ترامپ، برخورد انقلابی و قاطعانه با اوست. مواضع اخیر آقای روحانی در این باره قابل تقدیر است.»

سیدابراهیم رئیسی، رقیب انتخاباتی روحانی در سال 96 که هنوز از شدت انتقادهای دولتی خود نکاسته هم دیروز از روحانی حمایت کرد و در «توئیتر» نوشت: «اگر وحدت و انسجام ملی داشتیم، امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. پوشالی بودن قدرت امریکا را جوانان کشور در خلیج فارس نشان دادند.»

ترامپ حتی توانست منتقدان ثابت قدم دولت، همچون غلامعلی حدادعادل و علیرضا زاکانی را هم پشت سر دولت قرار دهد. حدادعادل خطاب به وزیر خارجه امریکا نوشت: «۲۸ مرداد نزدیک است و مردم ایران شما را هم در تاریخ دیروز کشور خود شناخته‌اند و هم شاهد رفتار امروز شما در جهان هستند. تنها فایده حرف‌های شما این است که مردم ایران را علیه امریکا متحدتر خواهد کرد.»

زاکانی هم با اشاره به تهدید ترامپ علیه روحانی، نوشت: «احمقی حدی دارد، امریکا و همپیمانانش در سوریه و عراق، مقابل اراده مقاومت غلطی نکردند، حالا مردک کانون آن را تهدید می‌کند!»

کریم ارغنده‌پو، دیگر روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب هم در «توئیتر» توئیت ترامپ را خارج از آداب دیپلماتیک و مرسوم دانست و تصریح کرد: «لحن آن قلدرمآبانه و بهانه‌جوست. هدفش چیست؟ ترساندن جامعه و قدرت. چه باید کرد؟ نباید در جهتی که او می‌خواهد رفتار کنیم. باید خویشتندار بود و از عقلانیت خارج نشد. زمان به زیان او و به سود مردم ایران است.»

حسین دهباشی که صفت منتقد دولت را یدک می‌کشد، از قول «حسنین هیکل» روزنامه‌نگار مصری در «توئیتر» نوشت :«تا قبل از کودتا علیه دولت ملی دکتر مصدق در ایران، امریکا از آنجایی که سابقه استعماری در منطقه نداشت، محترم بود. اما درست از عصر ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، صفت «امریکایی» دیگر در هیچ‌ کجای خاورمیانه، عنوان شرافتمندانه‌ای محسوب نمی‌شد!»

عماد بهاور هم از قول مرحوم ابراهیم یزدی نوشت که «در کوله‌بار سربازان امریکایی دموکراسی یافت نمی‌شود.»

سیدعطاالله مهاجرانى، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نوشت: «شاید مناسب باشد ترامپ و پمپئو کتاب تونى بلر (A Jouney )را بخوانند، نوشته حمایت امریکا و انگلستان از صدام در برابر ایران یک تصمیم تاکتیکى بود که به فاجعه استراتژیک انجامید. بى‌نام و نشان‌هاى جعلى توئیتر، جماعت مصنوعى کارناوال مجاهدین و یا سلطنت‌طلباى خیالزده واقعیت ملت ایران نیست!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قاسم

      چه موقع طوفان تویتر ی حل مشکلات به پا خواهد شد
      آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است
      با دوستان مروت با دشمنان مدارا

    • بدون نام

      این ترامپ نادان نمیدونه دلالان باکس بالایی به شیر و بخصوص دمش چقدر حساسند بلافاصله ۱۵۰۰ گذاشتن روی دلار

    • بدون نام

      چه آدم هایی هم حمایت کردند ... یک از یک به درد نخورتر

    • علی

      سیاسیون کیلو چند هر وقت مردم به میدان آمدند آنوقت روحانی میتواند محکم به هر کسی جواب بدهد

    • رضا

      هروقت طوفان توئیتری حمایت مردم از روحانی بود،افتخار دارد
      نه سیاسیونی که نمیفهمند و همشون گیر هم دیگه اند
      یه ملتی فهمیم ولی بزدل،نظاره گر یه مشت سیاسیون .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج