جاباما
۷۴۹۸۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی واچ در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

گلکسی واچ رزگلد ۴۲ میلی متری در وب سایت سامسونگ در کنار دیگر محصولات دیده می شود. این ساعت که طراحی آن ترکیبی از گیر اسپرت و گیر اس ۳ است و تا حدودی می توان آن را شبیه به ساعت های ال جی هم دانست، یک طراحی خیلی عمومی و همه پسند را انتخاب کرده تا بتواند فروش خوبی را تجربه کند.

ترنجی: گلکسی واچ ۴۲ میلی متری رزگلد در وب سایت سامسونگ دیده شد.

گلکسی واچ در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

همانطور که در تصویر بالا می بینید، گلکسی واچ رزگلد 42 میلی متری در وب سایت سامسونگ در کنار دیگر محصولات دیده می شود. این ساعت که طراحی آن ترکیبی از گیر اسپرت و گیر اس 3 است و تا حدودی می توان آن را شبیه به ساعت های ال جی هم دانست، یک طراحی خیلی عمومی و همه پسند را انتخاب کرده تا بتواند فروش خوبی را تجربه کند.

تا کنون درباره گلکسی واچ می دانیم که گلکسی واچ در 2 اندازه عرضه خواهد شد، سیستم تشخیص فشار خون دارد و با تایزن 4.0 عرضه خواهد شد. علاوه بر این ها شارژر وایرلس دوتایی برای گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ هم دو روز پیش لو رفته بود.

شایعات قبلی از جمله باتری ۴۷۰ میلی آمپری و PLP پکیج که قبلا برای گیر اس ۴ عنوان شده بود، اینجا دوباره تکرار شده است. برای اینکه اگر پرسیدید PLP پکیج چیست باید بگوییم با این فناوری می توانید برد را باریک تر و سبک طراحی کنند که برای طراحی دستگاهی به این کوچکی که فضای خالی داخل آن اهمیت ویژه ای دارد، خیلی مفید است.

درباره سیستم عامل اما نام تایزن (Tizen) عنوان می شود که به نظر می رسد نیت سامسونگ از این تغییر نام فقط یکپارچه کردن نام محصولاتش است نه تغییر سیستم عامل! به هر حال چه کسی می داند، همه چیز با معرفی رسمی مشخص خواهد شد، شما چطور فکر می کنید؟

به نظر می رسد که جانشین گیر اس 3 قرار است با نام گلکسی واچ و نه گیر اس 4 ارایه شود. این ساعت به جای سیستم عامل گوگل Wear OS از سیستم عامل ساخت سامسونگ یعنی تایزن استفاده خواهد شد. جدیدترین نسخه تایزن یعنی تایزن 4.0 همراه با گلکسی واچ ارایه می شود.

تا کنون می دانیم گلکسی واچ (Galaxy Watch) با جدیدترین نسخه تایزن ارایه می شود و البته دستیار هوشمند متکی بر هوش مصنوعی سامسونگ یعنی بیکسبی را هم خواهد داشت. تایزن 4.0 تمرکز ویژه ای روی اینترنت اشیا خواهد داشت و API های کنترل صوتی جدید در آن پشتیبانی می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج