۷۴۹۸۸۲
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

میرزایی نیکو: چرا «خاتمی» را شطرنجی کرده‌اید؟

قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس گفت: تفتیش دانشجویان، شطرنجی کردن سید محمد خاتمی و برخورد گزینشی با اقلیت‌ها و البته حصر رهنورد و میر حسین کروبی و مهدی کروبی مثل بیماری لاعلاجی به جان کشور افتاده است.

اعتماد آنلاین: قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه ما به مردم قول دادیم که تدبیر کنیم اما چرا بداخلاق شدیم، گفت: چه بگویم از هزار داستان هزار دستان، ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر اسلام در سرزمین جاهلیت با تمدن‌ خود گفت وگو کرد، او گفت برای تمام کردن اخلاق برانگیخته شدم و به مردم اصول اصلاحات را یاد داد.

او ادامه داد: مردم نه شرقی هستند نه غربی آن ها به جمهوری اسلامی رای دادند و در دوران اصلاحات و سازندگی و دوران بگم بگم‌ها و دوران بی‌برجام جایی نرفتند. در وضعیتی که جهان به آن مبتلا است ایران می تواند پرچمدار حق در بازی گلادیاتورها باشد و به دشمنان بگوید که اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید.

میرزایی نیکو: چرا «خاتمی» را شطرنجی کرده‌اید؟

میرزایی نیکو گفت: در سال 2001 رئیس جمهور وقت طرحی به نام گفت وگوی تمدن‌ها را مطرح کرد که نام ایران را به خوبی در بین جهانیان مطرح کرد. حذف اصلاح طلبان و نظارت استصوابی شورای نگهبان، تفتیش دانشجویان، شطرنجی کردن سید محمد خاتمی و برخورد گزینشی با اقلیت‌ها و البته حصر رهنورد و میر حسین کروبی و مهدی کروبی مثل بیماری لاعلاجی به جان کشور افتاده است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: ما نباید به این مردم دروغ بگوییم و منافع گروهی را بر منافع فردی ترجیح بدهیم. باور کنیم که مردم می فهمند. وقت آن رسیده که به این موضوعات توجه کنیم: پایان چندصدایی در داخل، حذف دولت موازی غیر پاسخگو با نهادهایی که تصمیم می‌گیرند، به کارگیری مدیران کارامد.

او گفت: منشا بسیاری از فسادها تبعیض است، شورای نگهبان مسئول نظارت بر حق مردم است و با خدمت شهروندان متعهد به مردم بوده است. باید لایه‌های فاسد را بزداییم، تغییر در اقتصاد ملی و حذف بنیادها حاکمیتی لازم است، نظارت بر دستگاه‌ها باید از سوی رسانه‌های آزاد فراهم شود، باید به تحقیر جامعه با دخالت در حریم خصوصی آن ها پایان دهیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: کمترین راه اصلاحات تکیه بر پتانسیل و خلاقیت‌های مردم وگفت وگوی ملی و مراجعه به آرای مردم است. 40 سال گذشت، نان نخوردن بلدی نمی‌خواهد اما ما بلد نیستیم نیندیشیم.

او نطقش را با شعری از پابلو نرودا تمام کرد: «به آرامی آغاز به مردن می‌کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی، اگر از خودت قدردانی نکنی، به آرامی آغاز به مردن می‌کنی زمانی که خودباوری را در خودت بکشی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعارخوبی بود جناب میرزایی
      ولی شعور کجاست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاتمي ديگه كيه بابا
        مردم دارن از گشنگي ميميرن يه عده دنبال منحرف كردن اذهان هستن...

    • بدون نام

      برو عمو...خاتمی خاتمی...الان درد مردم شده خاتمی؟

    • بدون نام

      بروبابا!تو اینهمه مشکل به چه چیزهایی توجه داری!

    • بدون نام

      خیلی خوبه که این مشکلات حل بشه .. اما مهمتر از اینها مسایل معیشتی امنیتیه کشوره و باد به اونها پرداخته بشه آقای وکیل... با طرح مسایل کم اهمیت تر مسایل بزرگ را پاک نکنید

    • بدون نام

      خاتمی کیلویی چند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر وقت مملکت دچار بحران می شود یه نفر رو علم می کنند و می آورندش داخل گود و چند سال دیگه پیش می رن .
        الان وقت مطرح شدن مهاجرانی و خاتمی و رفع حصر شده!!!!

    • بدون نام

      باید همه تان شطرنجی شوید

    • بدون نام

      بعضی ها میگن تو این وضعیت چه جای این حرف ها هست باید گفت که مشکل دقیقا از جایی شروع شد که ما به جای گفتگو تمدن ها با همه دنیا سر جنگ گرفتیم ! الان فرق ما با مثلا مالزی یا ترکیه چیه چرا اونها اینقدر بحران ندارند ! سیاست دقیقا با اقتصاد مربوطه و تا سیاست درست نشه اقتصاد نمی تونه درست بشه

    • بدون نام

      حرفا حرفای خوببه عمل نیست اون حس تعصب به وطن و پرچم اب و خاک تو مردم از بین بردید با این دزدیای سازمان یافته یارو نصف دارایای ایران میدزده میره بعد میفهمن بعد تو بازار ی عده اعتراض میکنن میگن اینا مفاسد اقتصادی هستن

    • شکیبه

      شطرنجی قشنگتره !

    • شکیبه

      شطرنجی قشنگتره !

    • ایرانی باغیرت

      دردهای مردم از همون جاهایی شروع شد که شایسته ها را کنار زدند و نالایق ها را بر مسند نشاندند. خاتمی شخصیتی منطقی دارد. بنظر شما اگر خاتمی یک ذره مشکل داشت احمدی نژاد سکوت میکرد؟؟؟ چرا درخصوص همه هوهو کرد ولی درخصوص خاتمی حتی یک نکته نگفت؟؟؟؟ ایا احمدی نژاد خاطرخواه خاتمی بود که درموردش ساکت باشه؟؟ لحظه ای تامل باید و تفکر

    • امیر تنکابنی

      آقای نماینده شما به جای حرص خوردن برای اشخاصی که به خون شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری خیانت کردند و همین آقایی که دارید سنگش و به سینه میزنید و به اصطلاح از سخنان گفتگو با تمدنش حرف میزنید برید ببینید چرا شطرنجی شدند ؟!! گفتگوی تمدن راست بود لمس کردن و دست دادن به دختران نامحرم حلال و لذت بخش !!!!! ، متاسفم برات آقای نماینده شما نماینده خودت باش نه دیگران پول میگیری که به فکر مردم باشید نه هم سوی با خائنین ...... اللهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      واقعا چه زیبا سخن گفته این نماینده باید احسن گفت به مردم این دیار واقعا نماینده فهیم انتخاب کردن نه چاپلوس و ووو

    • فرراد شهیدی

      معلومه چی میگی کی تو رو نماینده کرده.خاتمی و موسوی میبایست اعدام شوند اینها خائنین به ملت و کشور بودن شما با چه رویی از آنها دفاع میکنید.مشخصه خودت هم مثل آنهایی.

    • بدون نام

      برا اینکه منفور است مردم نمیخان این اقای فتنه گر

    • بدون نام

      بسه دیگه دوباره برای ادامه گول زدنهای مردم دوباره خاتمی و مهاجرانی و.....علم نکنید چنان گند زدید به مملکت که انشتین هم نمیتونه این مملکت و جمع و جور کنه

    • بدون نام

      تو نماینده شدی که برای مردم کار کنی یاامدی از مهره سوخته دفاع کنی

    • بدون نام

      رفسنجانی وخاتمی و احمدی نژاد و موسوی و کروبی و روحانی ،، همه و همه ، سرتاپا یک کرباسن،

    • بدون نام

      خاتمی وطن فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج