۷۵۰۳۷۷
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

متهم فراری پرونده «ثامن‌الحجج» در تهران است

وکیل متهم فراری پرونده ثامن‌الحجج گفت: موکلم در منزل خود در خیابان گاندی تهران است و یک خط تلفن هم دارد.

خبرگزاری ایرنا: وکیل متهم فراری پرونده ثامن‌الحجج گفت: موکلم در منزل خود در خیابان گاندی تهران است و یک خط تلفن هم دارد.

یازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج، صبح امروز چهارشنبه در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم ردیف اول و دوم پرونده و وکلای مدافع آنها، وکیل مدافع متهم ردیف سوم، نماینده دادستان، کارشناسان بانک مرکزی و جمعی از شکات برگزار شد.

در آغاز جلسه، قاضی پرونده به حضور وکیل مدافع متهم ردیف سوم در دادگاه اشاره کرد و گفت: «م.ر» متهم ردیف سوم در جلسه دادگاه حاضر نیست اما وکیلی را به جلسه دادگاه معرفی کرده است که از وکیل می‌خواهیم درباره علت عدم حضور موکلش تا این مرحله، توضیح بدهد.

«بهروز صفری تالار پشتی» به عنوان وکیل متهم ردیف سوم در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من از روند این پرونده مطلع بود؛ البته نام وی در رسانه‌ها به درستی بیان نشده است.

قاضی باقری خطاب به وکیل متهم ردیف سوم اظهار داشت: در مورد متهم ردیف سوم کیفرخواست غیابی تنظیم و قرائت شده است. شما به همراه موکل خود در جلسه بعدی دادگاه حتما شرکت داشته باشید و تا فاصله جلسه بعدی به دفتر شعبه مراجعه کنید. پرونده و کیفرخواست را مطالعه بفرمایید و دفاعیات خود را آماده داشته باشید.

رئیس دادگاه افزود: در فضای مجازی و رسانه‌های خارجی و داخلی درباره پرونده اظهارنظر‌های مختلفی مطرح می‌شود که دقیق نیست و گاهی با غرض‌های خاصی مطرح می‌شود. در برخی رسانه‌ها عنوان شده این شرکت تعاونی حدود ۱۳ هزار میلیارد از اموال مردم را حیف و میل کرده است که به هیچ وجه صحت ندارد.

کیفرخواست تنظیم شده و مطابق آن مبلغ ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سپرده‌گیری شده اما این به معنای آن نیست که همه مبلغ حیف و میل شده یا از بین رفته است.

وی تصریح کرد: این شرکت تعاونی، دارایی‌ها و اموالی دارد که به دستور قضایی توقیف و از دسترس شرکت تعاونی خارج شده است و در اختیار مراجع قضایی قرار دارد تا در رابطه با آن تصمیمات لازم اتخاذ شود. اینکه در رسانه‌ها اعلام کنند کل اموال سپرده‌گذاران حیف و میل شده است و از بین رفته صحت ندارد و بنده این مطلب را برای روشن شدن اذهان عمومی در این بخش توضیح دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان بگید بینیم این متهم فراری درتهران زنگی میکثه ما باید خوشحال باشیم یا ناراحت..ممنون ازلطف شما اگر بفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال فرار به کاندا درای است

      • جواد

        شما خوب میدونید کجاست مردم خر نیستند چون با آمدن ایشان به دادگاه دست خیلی از آقایون رو میشه

    • بدون نام

      اینکه غرور آفرین گفته هم در تهران وهم یک خط تلفن داره .ضمنا خودتون گفتید ۱۲ هزار میلیارد سپرده را حیف و میل ....حالا انکار و یا شبکه معاند بجای ۱۲/۸۰۰ بگه ۱۳ ایرادی نداره! مهم اینه که به نیازمندان وام میلیاردی میدادن و نماینده مجلس میگه وام میلیاردی خوب وخدا پسندانه هست.فقط بخاطر دومجری که دوسه سال اینده نیاز مبرم دارند حتی از روزنامه شرق که با استناد حرف زد انتقاد وتهدید به شکایت هم کردند، دزدان وغارتگران سیری ناپذیر مملکت را به فساد کشاندند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما اینم یکی از آقازاده هاست که نباید دادگاه برود مثل احمدی نژاد

    • و الف

      خود دولت پول روبرمیداره بعددوتا مترسک میندازه جلو میگه اینابردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج