جاباما
۷۵۰۴۶۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر شادگان

فرماندار شادگان با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر گفت: قطعا علت این حادثه سیاسی نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شادگان با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر گفت: قطعا علت این حادثه سیاسی نبوده است.

سعید حاجیان اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه (اول مرداد ماه) دو سرنشین یک موتورسیکلت با اسلحه جنگی (کلاشینکف) اقدام به تیراندازی به سمت خودروی آقای طاهر مقدم عضو شورای شهر شادگان که در خیابان پارک‌ شده بوده، می‌کنند.

وی افزود: در زمان حادثه کسی در خودرو حضور نداشت و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی این حادثه هستند و سرنخ‌هایی به دست آمده است اما تاکنون به جمع‌بندی نرسیده‌ایم .

حاجیان گفت: قطعا انگیزه تیراندازی به خودروی عضو شورا سیاسی نبوده است. در منطقه مشکلات عشایری وجود دارد که شاید یکی از علت‌ها و انگیزه تیراندازی بوده است.

وی با اشاره به حادثه تیراندازی به منزل یک عضو دیگر شورای شهر شادگان در سال گذشته، بیان کرد: در مهرماه سال گذشته نیز به درب منزل یکی از اعضای شورای شهر شادگان تیراندازی شد که پدر وی در این حادثه مجروح شده بود.

فرماندار شادگان افزود: علت آن حادثه سیاسی و به دلیل اختلافات در انتخابات بوده است. فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود در همان روز حادثه دستگیر شد و پرونده این حادثه در دادگاه مطرح است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب حاجیان در نظر داشته باشید که ملت از طریق فضاهای مجازی یکدیگر را از پیشامد رخ داده مطلع و آگاه می سازند لطفا حقیقت ماجرا را بازگو کنید که بعد فیلمی از کشته شدن چند نفر رو نشود و بیش از این باعث گسترش عدم اعتماد ملت به رسانه های داخلی شود

      پاسخ ها

      • a

        بااین اعتمادبه نفسی که شمامیگیدحتمااطلاع کامل داریدخوب بگیدندنفرکشته شده؟؟

      • م.م

        کاملا صحیحه کدوم آدم عاقل خودشو به خطر میندازه و ماشین بدون سرنشین را هدف قرار میده

    • بدون نام

      همین ایشون امروز ده مصاحبه مختلف منتشر کرده که اکثرا تاکید شده درگیری قومی بوده و دنباله درگیری سال گذشته ولی اصلا نمیدونن که تکنولوژی پیشرفت کرده و تنها کسی که حرفش خریدار نداره مسئول و مقام مربوطه است...خودکشی پل چمران را نقل از شاهدواینجا یارو رو نگرفته میگنن سیاسی نیست .......اگرم علنی بشه بامدرک میگن ناموسی و نگران کننده نیست اختلاف داخلی هست !!!کلا بنای دستور ‌کار غیر واقعیت وتکذیب در اعلام هست .واقعا بقول جناب بختیار مردم خودشون همدیگه رو مطلع میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج