۷۵۰۵۳۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نصرتی: زنوزی و نصیرزاده پاسخ طلبکاران را بدهند

مدافع اکسین البرز می گوید هنوز از تیم های گسترش فولاد و نفت تهران طلب دارد و علی رغم داشتن حکم قطعی نتوانسته مطالباتش را وصول کند.

ورزش سه: محمد نصرتی مدافع این فصل اکسین البرز درباره مطالبات فصل قبل خود از تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ما گفت: اصلا تیمی به نام نفت تهران وجود ندارد و مشخص نیست این تیم در مسابقات فصل آینده دست اول شرکت کند یا نه. من تنها ۲۰ درصد از قرارداد فصل قبلم را دریافت کردم و هنوز منتظرم تا ببینم چه تصمیمی برای نفت گرفته خواهد شد. البته در نهایت وزارت نفت و مسولان ورزشی این وزارتخانه باید پاسخگوی تعهدات خود در قبال بازیکنان باشند.

او ادامه داد: من بابت مطالباتم از گسترش فولاد شکایت کرده ام. از کمیته تعیین وضعیت، کمیته انضباطی و کمیته استتیناف رای قطعی دارم و حتی یک رونوشت از آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ام. واقعا بعضی شبها خواب نفت و گسترش فولاد را می بینم.

نصرتی با اشاره اینکه هنوز نتوانسته از راه تعامل به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: کاش آقای زنوزی به جای این همه ریخت و پاش به فکر بدهکاری های خود نیز باشد. شما ببینید بازیکنان خارجی به راحتی شکایت می کنند و به حق و حقوق خود و جرایم دیرکرد هم می رسند ولی من هنوز از پرسپولیس و تراکتورسازی هم طلبکارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      اینا شگردشونه هزار جا رو خراب و یا ویران بکنن بلکه به نوایی برسن.نصرتی عزیز برو به فیفا شکایت کن وحقتو بگیر همین کوتاهی شما باعث میدان گرفتن این آقایون شده.

    • بدون نام

      طلب تو شاید خرج یه روز آقای زنوزی نشه پس پشت سر زنوزی حرف نزن اون اگه بخواد اگه آقایون بزارن تو فدراسیون کل ستاره های دنیا رو میتونه بیاره تو تراکتور ...

      پاسخ ها

      • یاشاسین تورک میلتی

        گذشت ان دوران ک با دلال بازی امثال بنگر ،علیشاه ،رفیعی،وبازیکنان بی انگیزه وپابسن گزاشته میامدن تراکتور،،البته از حق نباید گذشت نصرتی باغیرت وجانانه تو تراکتور بازی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج