جاباما
۷۵۰۶۸۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تعلیق روند بررسی پرونده‌های «برج باغ‌»

شهردار منطقه ۲ از تعلیق پرونده‌های برج باغ در منطقه ۲ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار منطقه ۲ از تعلیق پرونده‌های برج باغ در منطقه ۲ خبر داد.

رسول کشت پور در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر تهران از این منطقه گفت: منطقه ۲ دارای باغات زیادی است که از سال‌های دور و در پی اجرای مصوبه برج باغ تعداد برج‌هایی که در قالب این مصوبه ساخته شده‌اند در منطقه به وفور دیده می‌شد، اما پس از لغو مصوبه برج باغ دیگر مجوزی در قالب برج باغ صادر نشده است.

وی با بیان این‌که حدود ۳۰ پرونده در مورد برج باغ در منطقه ۲ تشکیل شد که با ملغی شدن این مصوبه بررسی این پرونده‌ها که هر کدام در مراحل مختلف قرار داشتند نیز متوقف شد، اظهار کرد: ۱۱ مورد پرونده در مرحله صدور پروانه بوده‌اند که با لغو مصوبه برج باغ روند صدور نیز متوقف شده است و منتظر ابلاغیه شورای شهر تا از مصوبه جایگزین برج باغ مطلع شویم و در مورد آن در خصوص پرونده‌ها اعلام نظر شود و تقاضا داریم هرچه زودتر مقررات جایگزین باغات به مناطق اعلام شود تا به درخواست مردم پاسخ مناسبی دهیم.

شهردار منطقه ۲ در مورد ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۲ نیز با بیان این‌که حدود ۲۰۰ ساختمان ناایمن براساس شاخص‌های ایمنی شناسایی شده‌اند که برای هر کدام از این واحدها تصمیماتی گرفته شده است، گفت: این ساختمان‌ها مدام پایش می‌شود اما برای اقدامات حقوقی و رفع خطر نیازمند دستورات جدی‌تری هستیم.

کشت پور در مورد پروژه‌های شاخص منطقه ۲ که به زودی افتتاح می‌شوند، اظهار کرد: علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی توانستیم با تلاش همکارانمان تمامی پروژه‌های سطح منطقه را فعال کنیم و در حال حاضر پروژه غیرفعال در منطقه ۲ نداریم.

وی با بیان این‌که پل معلق آسمان به طول حدود ۲۵۰ متر با ارتفاع ۸۰ متر که منطقه پارک نهج‌البلاغه را به پردیسان وصل می‌کند به زودی افتتاح می‌شود، گفت: اولین مرکز مشارکت فکری شهروندان در زمین ۱۲۰۰ متری در چهار طبقه به زودی احداث می‌شود که مرکز فعالیت استارت‌آپ‌ها و آموزش‌های شهروندی خواهد بود.

شهردار منطقه ۲ با بیان این‌که پارک ۲.۵ هکتاری پردیس کوهستان و نیروگاه یک مگاواتی نهج‌البلاغه آماده بهره‌برداری است، اظهارکرد: بهزودی از سرای محله آسمان نیز بهره‌برداری خواهد شد و در فازهای بعدی پروژه‌های شاخص دیگرمان افتتاح می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جاده

      خوب طبی ایست که میتواند برج ساز باشد آقازاده ها ۵ هزار متر باغ را خشک میکنند از فلان کس نامه میآورند همه چی حل میشود مردم که یک خانه یک‌طبقه هم که نمیتوانند بسازند اینها از ما بهتران هستن.

    • رفیعی نسب

      خب چرا اینکار میکنید با درخت وباغ تا بررسی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج