۷۵۰۹۹۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کردند

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون برای ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است که از این تعداد حدود ۴۰ میلیون نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون برای ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است که از این تعداد حدود ۴۰ میلیون نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

سیف الله ابوترابی افزود: تا زمان حاضر بیش از ۴۵ میلیون نفر مراحل پیش ثبت نام را برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام داده اند.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، پیش بینی می شود که برای تمام ایرانیان واجد شرایط کارت هوشمند ملی تا پایان دی ماه امسال صادر شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری های انجام شده، قرار است تا پایان سال ۱۳۹۷ برای تمام ایرانیان واجد شرایط کارت هوشمند ملی صادر شود.

وی اعلام کرد: افراد می توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان در سراسر کشور مراجعه و برای دریافت کارت هوشمند ملی حداکثر ۳۱ هزار تومان پرداخت کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال تصریح کرد: از این رقم ۱۱ هزار تومان بابت هزینه صدور کارت و تحویل آن است و ۲۰ هزار تومان هم به خزانه دولت واریز می شود.

ابوترابی ادامه داد: افراد برای دریافت کارت ملی می توانند، ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه برای تمام افراد بالاتر از ۱۵سال کارت هوشمند ملی صادر می شود.

وی اظهار کرد: این افراد برای دریافت کارت هوشمند ملی می توانند از طریق سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند یا با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر پستی مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند که این دفاتر هزینه ای را برای پیش ثبت نام از آنها دریافت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ۴۱میلیون و پانصد هزارو ضربدر۲۰ هزار تومن بکنید میشه درآمد دولت از جیب ملت بعد عدد رو ضربدر ۴ بکنید میشه درآمد مراحل بعد مثلا بیایید کارت رو عوض کنید چون میخواهیم گواهینامه رانندگی رو بیاریم توش مرحله بعد میگن بیایید کارت رو عوض کنید میخواهیم گروه خونی رو چاپ کنیم روش و...
      به قرآن به خدا به همه مقدسات ما نه کارت ملی جدید نه کارت سوخت جدید نه شناسنامه جدید نه هیچی جدید نمی خواهیم.اگه دولت میخواد خودش هزینه اش را بده و دستش رو از جیب ما درآره

    • حمید معصومی نژاد

      من که تا اطلاع ثانوی نمیرم دنبالش بببنیم چیه میشه

    • بدون نام

      رو چه حسابی بره خزانه مگه ما درخواست کارت میدیم شمایید همش تهدید میکنید فقط کلک پول

    • X625

      این نفرات رو ضرب در هزینه کارت هوشمند کنید ببینید چه مبلغ کلانی میشه که به خزانه واریز میشه .همه جوره دارند ملت رو میدوشند

    • بدون نام

      پول آب وبرق و گاز واَسفالت خیابونو عوارض وهگا رو مردم میدن حتی صدور گواهینامه پس پول فروش نفت کجا میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج