۷۵۱۰۹۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

علم الهدی: مردم پای نظام ایستاده‌اند

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: وقتی نظام جزو دین مردم شد و دارای صبغه دینی شد در نتیجه مردم پای این نظام ایستاده‌اند چون پای دین خود ایستاده‌اند و پای این انقلاب پایداری می‌کنند چون در پای دین ایستادگی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: از روز تاسیس نماز جمعه تا به امروز، مردم را به نظام متصل کرد و نظام را با صبغه دینی در ذهن مردم جای داد و این بزرگترین اثر نماز جمعه در این نظام و انقلاب بود.

وقتی نظام جزو دین مردم شد و دارای صبغه دینی شد در نتیجه مردم پای این نظام ایستاده‌اند چون پای دین خود ایستاده‌اند و پای این انقلاب پایداری می‌کنند چون در پای دین ایستادگی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور در نماز جمعه بالاترین فضیلت در کنار فعالیت‌های اجتماعی است. نماز جمعه برای مسافر دارای اجر بالایی است و این را، سلسله سند و روایات نیز تائید می‌کند. امیدواریم با اقدامات سریع و عاجل تولیت آستان قدس شاهد فضای وسیع‌تری برای برگزاری نماز جمعه مشهد باشیم.

علم‌الهدی ادامه داد: خطیبی که در نماز جمعه خطبه می‌خواند وظیفه‌اش این است که مردم را از مسائل روز آگاهی دهد و بیان کند. هم درد دل مردم را بگوید و هم موقعیت اجتماعی و سیاسی که مردم در آن قرار دارند را بیان کند. اگر خطیب حرف دل مردم را گفت معنایش دولت‌ستیزی و جناح‌گرایی نیست.

مشکلی که در این مملکت به دلیل سیاست‌زدگی داریم این است که در همه موارد چون مطامع سیاسی برآورده نمی‌شود شروع به تحلیل می‌کنند. شش مجتهد عادل و دین‌شناس در شورای نگهبان حضور دارند و اگر تصمیمی در تائید صلاحیت و یا نفی صلاحیت می‌گیرند متهم به جناح گرایی می‌شوند و کسی فکر نمی‌کند اینها شش مجتهد عادل هستند.

علم‌الهدی افزود: این مشکل را در جامعه سیاست‌زده خود داریم. امروز مشکل عمده مردم ما اقتصاد است و این نه نقد دولت است و نه تخریب مسئول. این یک واقعیت است که مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند.

این پولی که به عنوان حقوق ابتدای برج گرفته می‌شود نماینده یک سبد کالا است که قرار است زندگی را تنظیم کند. اگر محور این سبد کالا، طلا و ارز در نوسان باشد چگونه این اقتصاد مدیریت شود؟

اگر محور سبد کالا طلا و ارز در نوسان باشد این جامعه ساقط شده و قحطی زده است و ما متاسفانه دچار این مشکل هستیم و مسئولان باید درمان کنند و مردم را نجات دهند.

خطیب جمعه مشهدمقدس گفت: دشمنان ما خدا ندارند و در هر قدمی شکست می‌خورند. جناب آقای رئیس جمهور فرمودند که اگر بنا شد نفت ما قطع شود، از تنگه هرمز به آن طرف یک قطره نفت نمی‌رود و مقام معظم رهبری فرمودند این فرمایش آقای رئیس جمهور سیاست کلی نظام است.

آمریکا خواست ما را تهدید کند اما مقابل تنگه هرمز، باب المندب است و تصور کردند نفت عربستان را از این طریق صادر می‌کنند اما با زدن این ناوچه و با قهرمانی عزیزان ما در یمن، عربستان اعلام کرد دیگر کشتی نفتش را از باب المندب و دریای سرخ عبور نمی‌دهد.

علم‌الهدی بیان کرد: عربستان سعودی اعلام کرد اگر تنگه هرمز بسته شود دنیا دچار قحطی نفت می‌شود و این پیروزی اخیر ماست. با دشمن خدا برخورد کردن نتیجه اجر مردمی است که در جنگ با دشمنان خدا ایستاده‌اید. وضعیت ما در دنیا برابر دشمن این گونه است. چهل سال در حال مبارزه هستیم و هر قدم و تحلیل دشمن با شکست روبه‌رو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کامنت های این زیر و هم آزاد کنید ببینید نظر مردم چیه با این صحبت ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین ولی علیرغم سانسور اجباری از مثبتها هم معلومه چه خبره

      • bsaa

        البته سانسورچی هم نون سانسور را میخوره نمیخواین که نونش آجر بشه

    • بدون نام

      واقعا این که هیچی نظر نیست خودش معلومه که نظرات چی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج