جاباما
۷۵۱۳۲۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آقای «رییس کل» مردم را محرم بدانید

روزنامه جهان صنعت: آقای دکتر همتی متاسفیم که نمی‌توانیم انتصاب شما را به ریاست بانک مرکزی تبریک بگوییم، چون میراثی که به شما رسیده چنان عقبه تلخ و نامیمونی دارد که دیگر جایی برای تبریک گفتن به کسی که این سمت را احراز می‌کند باقی نگذاشته است.

روزنامه جهان صنعت: آقای دکتر همتی متاسفیم که نمی‌توانیم انتصاب شما را به ریاست بانک مرکزی تبریک بگوییم، چون میراثی که به شما رسیده چنان عقبه تلخ و نامیمونی دارد که دیگر جایی برای تبریک گفتن به کسی که این سمت را احراز می‌کند باقی نگذاشته است.

آقای «رییس کل» مردم را محرم بدانید

مردم ایران زمانی انتصاب شما را به ریاست بانک مرکزی تبریک خواهند گفت که توانسته باشید با غبار‌روبی از چهره عملکرد سال‌های اخیر بانک مرکزی و فرو‌نشاندن سونامی ارزی ویرانگر موجود بارقه امیدی را به دل‌های مردم، فعالان اقتصادی، تجار و تولید‌کنندگان نگران از آینده بازگردانید. بی‌پرده بگویم امروز شما روی صندلی داغی که دکتر سیف برایتان به ارث گذاشته است نشسته‌اید.

آقای همتی، کسانی که از نزدیک شما را می‌شناسند از شما به عنوان یک اقتصاددان و مدیر شایسته و پاکدست یاد می‌کنند که هم در سال‌های تصدی مسوولیت در نظام بانکی و هم اخیرا در دوران ریاست بیمه مرکزی منشا خدمات و تحولات نسبتا اثربخشی بوده‌اید.

اما باوجود داشتن این سابقه روشن مدیریتی مسوولیت سترگی که امروز به عنوان سکاندار و سیاستگذار سیستم پولی و بانکی و ارزی کشور در شرایطی فوق‌العاده حساس به شما واگذار شده متفاوت از مسوولیت‌های گذشته شما در ارتباط با سرنوشت اقتصاد کشور است که چند و، چون نرخ ارز نقش حیاتی در نجات از مشکلات بزرگی که گریبانگیرش شده دارد.

انجام این مسوولیت سترگ و فرو‌نشاندن سونامی ارزی کنونی با روش‌های امنیتی و بگیر و ببند‌ها و بازداشت جمشید بسم‌الله‌ها و تعطیل کردن کسب‌وکار صرافی‌های مجاز و ابداع و اختراع پدیده‌های محیرالعقولی، چون بازار ثانویه و امثال این‌ها که سلف شما درپیش گرفته بود گشاینده کلاف سردرگم بازار ارز نخواهد بود.

اتخاذ این شیوه‌های غیرعادی و غیراقتصادی فعالان اقتصادی، تجار، صنعتگران و تولیدکنندگان ما را از برنامه‌ریزی برای آینده کسب‌و‌کار خود بازداشته است.

سونامی ویرانگر ارزی مطلوب اقتصاددانان نئولیبرال و فریدمنی ما علاوه بر وارد کردن آسیب‌های سنگین به کیان اقتصاد و تولید کشور به دلیل آنکه سلف شما و به گزارش‌های ایشان متاسفانه شخص آقای رییس‌جمهور هم بار‌ها از آن با عنوان حباب موقتی افزایش نرخ ارز یاد می‌کرد.

شرط رسیدن به این هدف این است که برخلاف سلف خود مردم را محرم بدانید، از کلی‌گویی بپرهیزید و با مردم صریح، شفاف و صادقانه سخن بگویید و خدای ناکرده اگر در میانه میدان احساس کردید مرد این میدان نیستید در نهایت شجاعت و شهامت ردای ریاست بانک مرکزی از تن درآورید و با سربلندی عتبه را ببوسید و آن را به فرد توانمندتری واگذار کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      نویسنده عزیز مسئولیت این امور تنها وظیفه ایشان نیست.گر چه در این زمان سخت بار بسیار سنگین بر دوش ایشان است.ولی همه مسئولین و همه مدیران کشوری از قضایی پارلمانی،کشوری، انتظامی،لشکری.،بازرگانی و اصناف و رسانه ها ی دولتی وازاد در زمینه مسئول.هستند.از یک نفر کاری ساخته نیست.

    • پیری

      یعنی چه اتفاقی میخوادبیفته توراخدافقط یه کاری کنید که کسایی کهبیکارشدن برن مشغول کاربشن خیلی سخته اخرشم هیچ سر درنمیارم ازاین پول خارجی خدا بخیر کنه اخه چرابایدربط بدن

    • بدون نام

      اولین کارت باید قطع ارز مسافرتی باشد چونکه ارزهای کشور توسط دلالها و سود جویان داره غارت میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج