۷۵۱۳۳۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آتش‌زدن پیرمرد به دلیل اختلاف مالی

قاتلی که پیرمرد ۷۰ ساله‌ای را محبوس کرده و زنده‌زنده به آتش کشیده بود، بعد از سه ماه فرار دستگیر شد و گفت: به دلیل اختلاف مالی با مقتول دست به این جنایت زده است.

روزنامه شرق: قاتلی که پیرمرد ۷۰ساله‌ای را محبوس کرده و زنده‌زنده به آتش کشیده بود، بعد از سه ماه فرار دستگیر شد و گفت به‌ دلیل اختلاف مالی با مقتول دست به این جنایت زده است.

آتش‌نشانان همدانی ساعت دو بامداد هفدهم فروردین امسال باخبر شدند در یک خانه‌باغ واقع در روستایی خالی از سکنه آتش به پا شده است. تیم‌های آتش‌نشانی به‌سختی خود را به این محل فاقد دسترسی و سخت‌گذر رساندند و آتش را خاموش کردند.

پنج روز بعد از وقوع این حادثه مأموران در حال گشت‌زنی، دوباره به این محل مراجعه و این‌بار استخوان‌های به‌جا‌مانده از یک جسد سوخته را کشف کردند. پس از آن تلاش‌ها برای شناسایی هویت متوفی و افشای راز مرگ او آغاز شد.
باغداران ساکن در نزدیکی این روستا به مأموران پلیس گفتند پیرمردی حدود 70ساله به‌تنهایی در این باغ ساکن بود.

با وجود بررسی‌های انتظامی، هنوز مشخص نبود که جسد کشف‌شده متعلق به این پیرمرد است یا خیر. به همین دلیل بقایای جسد به پزشکی قانونی منتقل و در نهایت هویت متوفی تأیید شد. پس از آن پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

عوامل پلیس آگاهی با بررسی فرضیه‌های مختلف از جمله اتصالی سیستم برق و سیستم گرمایشی موجود در این کانکس و احتمال بروز آتش‌سوزی هنگام استراحت و خواب این فرد مسن، تلاش خود را برای گره‌گشایی از راز این مرگ آغاز کردند. اما به این نتیجه رسیدند که حریق عمدی است و فردی پیرمرد را کشته است.

رئیس پلیس آگاهی همدان درباره این پرونده گفت: در تحقیقات معلوم شد یکی از بستگان مقتول به همراه فردی دیگر شب حادثه در خانه‌باغ حضور داشتند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: اختلاف مالی بین دو طرف موجب درگیری لفظی شدید بین آنها شد و قاتل پس از گلاویزشدن با مقتول وی را زمین‌گیر کرد.

وی اضافه کرد: قاتل و دوستش پس از خروج، در کانکس را قفل و در ادامه اقدام به آتش‌زدن باغ کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: طبق اظهارات قاتل، در این هنگام مقتول که هنوز جان در بدن داشت، زنده‌زنده داخل کانکس سوخت.

سرهنگ زارعی بیان کرد: پرونده این فرد که بعد از سه ماه فرار دستگیر شد، تکمیل شده و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      تو هم میری جهنم. شاید بتونی آتیش جهنمو خانومش کنی. ولی توصیه می‌کنم با دربون جهنم گلاویز نشو. چون کارت بیخ پیدا می‌کنه خخخخخخخخ

    • بدون نام

      اون حرمزاده را باید قصاص و مثل جنایت خودش آتیش بزنند

    • بدون نام

      حالا اینقدر کنکاش و فرضیات رو بررسی کردن برای یقین به عمدی بودن، واقعا اینهمه بیان اضافی نیاز نیست اگر کانکس ازبیرون قفل شده !!!! یعنی به عمد قفل کردن درب توسط فردی غیر مقتول ،اتش نشانی چطور خاموش کرده که جنازه رو ندیده ؟ کنترل از راه دور و گزارش خاموش شدن خود اتش توسط باغداران محلی احتمالا اصلا تا پنج روز بعدش کسی اونجا نرفته چون سخت گذر بوده !

    • باران

      کثافت کاش اونم بسوزونن تا عبرت بشه بیچاره پیرمردچی کشیده

    • بدون نام

      لعنت به پدر مادرت قاتل حرومزاده .

      پاسخ ها

      • دروغگو

        ای بابا تا جوانی و هنگام راه رفتن احساس غرور جوانی باعث میشه فکر کنی زمین زیر پایت میلرزه و صدها عاشق و دلباخته و ممکن است صدها بدخواه و حسود داشته باشی اما هیچ اهمیتی برایت ندارد، ولی به وقت پیری برای چندرغاز بدهی با تصمیم آنی آتشت می زنند، خدایا اگر پیری اینجوریه هرگز منو پیر نکن، همان در جوانی جانی که دادی بستان تا به این سرنوشت شوم گرفتار نشوم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج