۷۵۱۵۱۱
۳ نظر
۵۰۵۵
۳ نظر
۵۰۵۵
پ

دستورالعمل ۶ دتاکس واتر برای لاغری

دتاکس واتر یا آب طعم دار شده که این روز‌ها در لاغری و تناسب اندام طرفداران بسیاری دارد، بدن شما را سم زدایی می‌کند و به کاهش وزن و افزایش سطح انرژی بدن کمک می‌کند. در صورتی که دتاکس واتر را به صورت روزانه و منظم مصرف کنید به کاهش وزن سریع شما کمک می‌کند.

برترین ها - ترجمه از ساناز مطلبی: دتاکس واتر یا آب طعم دار شده که این روزها در لاغری و تناسب اندام طرفداران بسیاری دارد، بدن شما را سم زدایی می کند و به کاهش وزن و افزایش سطح انرژی بدن کمک می کند. در صورتی که دتاکس واتر را به صورت روزانه و منظم مصرف کنید به کاهش وزن سریع شما کمک می کند.

دستورالعمل ۶ دتاکس واتر برای لاغری

علاوه بر این ها، دتاکس واتر فواید دیگری هم دارد که از جمله آن می توان به شادابی و افزایش سلامت پوست اشاره کرد.

احتمالا نوشیدن 6-8 لیوان دتاکس واتر در روز به شما این امکان را می دهد که بدن خود را هیدراته نگه دارید و به افزایش سلامت سیستم ایمنی شما نیز کمک می کند.

در این مطلب از سایت برترین ها نگاه اجمالی به دستور تهیه 6 دتاکس واتر می اندازیم، فقط توجه کنید همه مواد را کامل بشوئید و به مدت یک شب در آب مخلوط کنید.

۱) دتاکس واتر گریپ فروت و توت فرنگی

1 خیار کامل را حلقه حلقه کنید، 2 عدد گریپ فروت و 2 فنجان توت فرنگی تازه و چند عدد برگ نعناع تازه برای دادن طعم خنکی، به دتاکس واتر اضافه کنید.

توت فرنگی یکی از کم کربوهیدرات ترین مواد غذایی و مناسب برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند. همچنین حاوی پلی فنول ها است که در بازسازی سلول ها و شادابی پوست موثر است.

گریپ فروت نه تنها مقدار زیادی ویتامین C دارد، بلکه دارای ویتامین A نیز می باشد. ویتامین A واکنش های نامطلوب شیمیایی و مواد سمی و سایر مواد مضر را خنثی می کند. ترکیب گریپ فروت با توت فرنگی موجب افزایش فواید آن می شود.

دستورالعمل ۶ دتاکس واتر برای لاغری

2) دتاکس واتر لیمو و آناناس

آب دو عدد لیمو ترش را کامل گرفته و به همراه دو قاچ لیمو به حلقه های آناناس اضافه کنید، برای بهتر شدن طعم دتاکس واتر خود، از چند برگ جعفری هم استفاده کنید.

آناناس سرشار از پتاسیم و بسیار مناسب افرادی است که از فشار خون بالا رنج می برند. همچنین افرادی که مشکلات گوارشی دارند و بدنشان احتمالا آنزیم های گوارشی مورد نیاز را تامین نمی کند، آناناس بسیار به آنها کمک می کند.

3) دتاکس واتر دراگون فروت (نوعی میوه استوایی)

آب یک لیموی تازه را گرفته و مقداری دراگون فروت به آن اضافه کنید. برای طعم بهتر این دتاکس واتر از خیار استفاده کنید.

۹۵ درصد خیار از آب تشکیل شده است که یکی از بهترین مواد برای جلوگیری از دهیدراته شدن است. خیار همچنین موجب شادابی پوست و مو هم می شود.

4) دتاکس واتر زنجبیل

۵-۶ عدد خیار را حلقه حلقه کنید، ۲ بند انگشت زنجبیل تازه به آن اضافه کنید و همچنین دو قاچ لیمو ترش و ۱۰-۱۲ تا برگ نعناع تازه و ۱ قاچ پرتقال را نیز به آن اضافه کنید.

یکی از معروف ترین دتاکس واترهای چربی سوز همین ترکیب است که هرکس بنا به سلیقه خود می تواند مواد بیشتری به آن اضافه کند. این دتاکس واتر به هیدراته ماندن بدن کمک می کند، موجب افزایش متابولیسم بدن شده و در نتیجه به روند کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند.

دستورالعمل ۶ دتاکس واتر برای لاغری

۵) دتاکس واتر مرکبات و هندوانه

1 فنجان هندوانه تاره خرد شده، نصف آب لیمو، نصف پرتقال قاچ شده و 5-6 خیار حلقه شده را از شب قبل با هم مخلوط کنید و به همین راحتی دتاکس واتر پر خاصیت شما آماده است.

یکی از بهترین مواد مغذی موجود در هندوانه، لیکوپن است که یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد شده و همچنین موجب سلامت و شفافیت پوست شما می شود. اسیدهای آمینه پنهان شده در هندوانه آبدار هستند که به جریان خون کمک می کنند. همچنین موجب جلوگیری از کم آبی بدن می شود.

این دتاکس واتر بسیار مناسب زمان تمرین و ورزش شماست. چرا که هندوانه حاوی آمینو اسیدی است که موجب دفع اسید لاکتیک موجود در ماهیچه ها شده و احساس خستگی و درد عضلانی را بر طرف می نماید. همچنین لیمو ترش خاصیت سرکوب کنندگی اشتها را دارد و از پرخوری بعد از تمرین جلوگیری می کند.

۶) دتاکس واتر نعناع و خیار

2-3 عدد خیار را به برش های 15-20 سانتی خرد کنید، 5-7 برگ کامل نعناع را به آن اضافه کنید و یک تکه نمک هیمالیا به این ترکیب اضافه کنید و به این صورت دتاکس واتر شما آماده است. این دتاکس واتر به خصوص در روزهای داغ تابستانی برای خنک شدن بسیار مناسب است.

نمک صورتی هیمالیا حاوی چندین الکترولیت است که هیدراتاسیون را در بدن تنظیم می کنند. هیدراتاسیون مناسب برای عملکرد صحیح تمام سلول های بدن ضروری است. حتی افزودن نمک هیمالیا به آب وان حمام، خاصیت جوان سازی و سم زدایی را ایجاد می کند.

دستورالعمل ۶ دتاکس واتر برای لاغری

مصرف کنندگان این دتاکس واترها وزنی را که در چند سال به دست آورده بودند در عرض چند ماه کم کردند. درست کردن این ترکیات بسیار آسان است، پس همین امروز شروع به آماده کردن و مصرف آن بکنید تا در عرض چند روز نتیجه مثبت آن را مشاهده کنید. شما انرژی بیشتری خواهید داشت و درخشش را در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نینا

      فقط آب شو بخوریم یا محتویاتشم باید بخوریم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط آب

    • سونیا

      چند ساعت بتید این آب مزه دار در یخچال بمونه تا آماده مصرف بشه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج