۷۵۱۵۲۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

پیوس: پرسپولیس غوغا کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در دیدار برابر پدیده خوب کار کرده است.

ایسنا: فرشاد پیوس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: هفته‌های نخست لیگ همیشه این‌گونه است. با توجه به این که تیم‌ها در شرایط بدنسازی هستند الان نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم بازی‌های خوبی ببینیم.

من فکر می‌کنم باید تا هفته سوم و چهارم صبر کنیم تا بدن بازیکنان از شرایط بدنسازی خارج شود. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس خیلی خوب مقابل پدیده ظاهر شد و سه امتیاز با ارزش کسب کرد.

او افزرود: در دیدار مقابل پدیده شاهد بودیم بازیکنان دوندگی زیادی داشتند و معلوم بود تیم برای برد وارد زمین شده است. از همان ابتدا علی علیپور و سیامک نعمتی با دوندگی و تلاش زیاد توانستند فرصت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند و همین تلاش‌ها هم باعث شد در دقایق ابتدایی یک پنالتی کسب کنیم. در کل معتقدم پرسپولیس در بازی مقابل پدیده غوغا کرد.

پیوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره نیمکت‌نشینان پرسپولیس در دیدار برابر پدیده تصریح کرد: نیمکت ضعیفی نسبت به سال‌های قبل داریم. باید بپذیریم جدایی برخی بازیکنان تاثیر زیادی روی تیم خواهد داشت. الان اکثر بازیکنان جوان هستند و اگر یکی از بازیکنان اصلی مصدوم شود با مشکل روبه رو می‌شویم.

پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات محروم بود و ای کاش بازیکنان شرایط این تیم را درک می‌کردند و حداقل تا نیم فصل می‌ماندند. مثلاً واقعا لذت بردم بیرانوند با این که پیشنهادات خوبی داشت قبول کرد تا نیم فصل بماند. او با این کارش نشان داد یک پرسپولیسی تمام عیار است. بهتر بود سایر بازیکنانی که جدا شدند هم کمی به پرسپولیس فکر می‌کردند.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا علی علیپور شانس آقای گلی دارد یا خیر؟ گفت: علیپور بازیکنان بسیار باهوش و خوبی است که گل زدن را بلد است. او با گلزنی لیگ را آغاز کرده و اگر در هر بازی یک گل بزند می‌تواند آقای گل شود.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: کار در تیم در نیم فصل اول بسیار سخت است. برانکو خودش بهتر می‌داند اگر تیمش در بازی‌های خانگی یک شیوه بازی را انتخاب کند و در بازی‌های خارج از خانه شیوه دیگری را که در مجموع دو بازی حداقل ۴ امتیاز بگیرد، در پایان فصل شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      و داور هم براتون کولاک!!!

      پاسخ ها

      • موسوی

        زرررشک.کیسه ها تا کی میخوان بهانه بگیرن !!!! وزیر پرسپولیسی داور .... .تا زمانی که کیسه با اینجور تزها دنبال بهانه باشن دیری نمیشه که انشاا... به دسته های پایین تر سقوط خواهد کرد.عزیز دل برادر اون زمانی که شفر تو آلمان دنبال خوشگذرانی بود،برانکو به سختی داشت کار میکرد.مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد .

      • بدون نام

        والله ما که از داور بنده خدا چیزی ندیدم یه خورده انصاف وانسانیت ادم رو نمیکشه برو از بازی تیم خودت انتقاد کن پرسپولیس محرومه وفقط یازده بازیکن داره وژدان چیز خوبیه که متاسفانه تو نداری

    • بدون نام

      اقا پیوس مطمعنی بازی پرسپولیس و دیدی؟
      البته واسه تیم شما اینجور بازی کردن باید هم غوغا باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا بازی کیسه رو هم دیدیم
        نه خطری نه حمله ای نه بخاری هیچی که هیچی

    • سید حسن

      همیشه ما که میبریم داور رو زبونتونه

    • بدون نام

      حالا .... شب درازه.

    • بدون نام

      خخخخخخخ تیم محلی بود ک لنگ

    • حمیدرضا

      حالا چراشماها دارین میسوزین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج