جاباما
۷۵۱۶۴۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

اقدامات ۸ گانه برای حذف سفید بالک‌ها

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یکی از دلایل اصلی دیده نشدن آفت های سفیدبالک در آسمان پایتخت را اقدامات هشت گانه مدیریت شهری عنوان کرد .

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یکی از دلایل اصلی دیده نشدن آفت های سفیدبالک در آسمان پایتخت را اقدامات هشت گانه مدیریت شهری عنوان کرد .

زهرا صدراعظم نوری با یادآوری اینکه در سال های گذشته حضور آفت سفید بالک در آسمان تهران به معضلی برای پایتخت نشینان تبدیل شده بود، تصریح کرد:

از همان روزهای نخست آغاز به کار شورای شهر جدید معضل سفیدبالک ها را پیگیری و مشاوران خبره ای گرفتیم و درنهایت با ۸ دستورالعمل اقدامات لازم در طیف های گوناگون همچون فیزیکی، شیمیایی، آب شویی ها و تغییر گونه ها در بین گونه هایی که بیشتر زیست گاه این آفت هستند را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه این معضل در مناطق مرکزی شهر تهران به ویژه سه منطقه ۶ و ۱۱ و ۱۲ شدت بیشتری داشتند، افزود: یکی از اقدامات حائز اهمیت کمیسیون سلامت شورای شهر ورود به یکسری فضاهای خصوصی که شامل محدودیت ورود می شدند، بود.

در گذشته به دلیل این محدودیت های تردد، سیکل اقدامات لازم قطع می شد و نمی گذاشتند کار دفع این آفت تکمیل شود. از همین رو با رایزنی های لازمه این امکان را فراهم کردیم که تیم مشاوران به این مناطق شهر تهران ورود کرده و با دادن دستور العمل های لازمه اقدامات اثرگذار را انجام دهند.

صدراعظم نوری با یادآوری اینکه شرایط جوی و زمان طولانی بارش های بهاری امسال نیز به کنترل این آفت کمک کرده است، گفت: اقدامات موثر سازمان بوستان ها که ادامه خواهد داشت، سبب کنترل این آفت شد، کنترلی که به معنای نابودی کامل سفیدبالک ها نیست بلکه از رشد بیمارگونه و سریع این آفت جلوگیری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا راستگو

      یه مشکلی هست اگه تماس بگیرید ممنون میشم

    • علیرضا راستگو

      یه مشکلی هست اگه تماس بگیرید ممنون میشم

    • یوناس حقی

      اگه شما برنامه داشتید که خوووب بود اما حیف.
      سفیدبالکها امسال کمتر هستند چون ، زمستان برف آمد خووووب ، بهار مقدار بارندگی خوووب بود .( خوب که میگم منظورم نسبت به سالهای قبل و همینطور شرایط اثرگزاری به سفیدبالکها بود )
      همین دو اثر باعث شده سفیدبالکها کمتر شوند ، همین .
      حالا شما برو کشفیات بعدی خود را رو کن .

    • بدون نام

      ای مسئولین چرا اقدامی برای گرد و خاک هوای اهواز نمیکنید از سفید بالک میترسید ؟؟؟کاش خاک به تهران هم با همان شدت اهواز برسه تا مشکلش بررسی و حل بشه

      پاسخ ها

      • یوناس حقی

        حل مشکل چیه !!!! اینقدر ساده نباش
        اینجا مشکل تکذیب میشه ، مثل همه چی که تکذیب میشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج