۷۵۱۸۴۹
۹ نظر
۵۰۳۱
۹ نظر
۵۰۳۱
پ

دستگیری یکی از اراذل سطح اول در «تهران‌ نو»

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو از دستگیری یکی از اراذل سطح یک در منطقه تهران‌نو خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: سرهنگ رسول بهرامی، رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۳ بامداد روز گذشته از طریق سامانه ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران نو یک مورد درگیری، قمه‌کشی و عربده‌کشی در پارک دانش آموز در محدوده اتوبان یاسینی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران گشت این کلانتری به محل حادثه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض ورود ماموران کلانتری به پارک، نگهبان پارک به ماموران اطلاع می‌دهد که فردی که حالت طبیعی نداشته با قمه و چاقو نگهبان و سه رهگذر در پارک را مصدوم کرده‌است.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو با بیان اینکه فرد ضارب به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند، گفت: ماموران با گشت خودرویی این فرد را تعقیب کرده و پس از ده دقیقه و با ۴ شلیک تیر هوایی و پس از درگیری با ماموران این فرد را بازداشت می‌کنند.

سرهنگ بهرامی با تاکید براینکه این فرد از شرور سطح یک تهران است، گفت: این فرد ۱۸ سال سابقه شرارت، شرب‌خمر داشته است و از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است. در حال حاضر نیز ۴ فرد که توسط او در پارک مضروب شده‌اند شاکی خصوصی او در این پرونده هستند.

وی ادامه داد: این فرد قبل از ورود به پارک و درگیری در آنجا نیز با چند نفر دیگر درگیر شده بوده که زخمی می‌شود و با توجه به اینکه از ناحیه سر زخمی شده بوده و حال مساعدی نداشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو او را به بیمارستان برای درمان منتقل می‌کنند.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو خاطرنشان کرد: از این فرد دو قبضه سلاح سرد شامل یک قمه و چاقو کشف و ضبط شده است. همچنین برای این فرد شرور پرونده تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدامش کنید

    • کامبیز

      سرشون راباید بکنند اونجایی که در اومدند

    • بدون نام

      اعدامشان کنید چرا با اینها موش و گربه بازی میکنید !!!

    • بدون نام

      فردا آزادش میکنن،
      اگر مجازات میشد، ۱۸سال شرارت نمیکرد

    • ببرخسته

      .... .18سال شرارت ولی ازاد.لعنت ...

    • بدون نام

      هجده سال شرارت میکنه وآزاده این حیوان را یا بکشید یا همیشه در بند اسارت نگه دارید اقتصاد که هرابه اقلا امنیت به ما بدهید هفته پیش روز روشن ساعت دهونیم صبح برادرم را چهار تا از این حیوانهای کثیف خفت کردند ورمز دو کارت را گرفته وششمیلیون از حسابش وحساب پسرش که کارتش پیشش بود خالی کردند فشار روحی کتک هم زدند وبعد آگاهی خیلی راحت میگه ما مدتها بدنبالشان هستیم و گیر نمی آوریمچون خیلی شکایت از انها است در محدوده اندیشه شهریار

    • بدون نام

      این فرد را سرش را بزنید و رهایش کنید تا درس عبرت بشه برا سایرین فقط سرش را بزنید منظورم سر خیار چنبرش را بزنید و رهایش کنید دیگه عربده نکشه

    • بدون نام

      با ۱۸ سال سابقه شرارت ازاد است؟ عجبا

    • مارتیک

      یه بنده خدا بخاطر یه وام1میلیونی هزاربار دستگیر میشه ولی ماشالله شاخ و شوخ های مملکت مون همچین یه عمر گردن کشی میکنن...تا یه عده این وسط جون ندن پیگیرش نمیشن...به امید روزی که هیچ اشراری نباشه و ممنون از عزیزانی که حافظ این کشور و امنیتش هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج