۷۵۲۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۱۳
۱۵ نظر
۵۰۱۳
پ

دستور ویژه روحانی برای از بین بردن حیات خلوت‌ها

بهروز نعمتی گفت: این‌که برخی می‌گویند این استیضاح‌ها تسویه حساب است، فرافکنی است و بعضی از دوستان نمی‌خواهند پاسخ مردم را بدهند و این موضوعات را مطرح می‌کنند. آقای روحانی دستور کتبی به بعضی از وزرا داده است که حیاط‌خلوت را از بین ببرید و واگذار کنید اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

خبرگزاری ایلنا: بهروز نعمتی درباره مباحث مربوط به تحریم‌های نفتی که از سوی مقامات آمریکایی مطرح‌ می‌شود، با بیان اینکه من از بسته‌های اقتصادی دولت برای مقابله با تحریم‌ها اطلاعی ندارم گفت: اینکه صادرات نفت ایران به صفر برسد بیشتر به یک جوک شبیه است.

چرا که ما مشتری‌های خود را داریم. عرضه و تقاضای بازار نفت مشخص است و نیازمندی امروز بازار بیشتر از آن‌چیزی است که درحال عرضه شدن‌ است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در لیبی، الجزایر، ونزوئلا و عراق رخ داده است، تصریح کرد: این‌ اتفاقات پازل‌هایی هستند که اگر ما این‌‌ها را در کنار هم بگذاریم، شرایط را به گونه‌ای نشان می‌دهد که نیاز بازار بیشتر از اظهارات آقای ترامپ است. بنابراین صادرات نفت ما به صفر نخواهد رسید اما اگر آقای ترامپ قدری بیشتر به بازار نفت فشار بیاورد، قیمت نفت بیشتر از ۱۲۰ دلار خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تحریم‌ها را در ادوار مختلف داشته‌ایم و هرکدام به نوعی بوده است. این دوره نگاه آمریکایی‌ها به تحریم نگاه جدیدی است و ما هم حتما سناریو‌های مختلفی برای این نوع نگاه خواهیم داشت. من فکر نمی‌کنم که این تحریم‌ها انقدر تاثیرگذار باشد که ما نتوانیم به اهدافمان برسیم.

آمریکایی‌ها دشمن ما هستند، آن‌ها به دنبال این هستند که ما اسرائیل را به رسمیت بشناسیم اما رژیم صهیونیستی نه به رسمیت شناخته می‌شود و نه برای ما وجود خارجی خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره بحث استیضاح وزرای دولت که در مجلس پیگیری می‌شود با طرح این پرسش که "متولی یک مجموعه ۱۶۰۰ هزار میلیارد تومانی در کشور دولت است یا قوای دیگر؟" گفت: آیا این مشکلات اقتصادی ارز و خودرو و گرانی‌ها که در کشور وجود دارد وزرای مربوطه توانسته‌اند بر این موضوع فائق بیایند یا نه. اینها سوالاتی جدی است.

خیلی از افرادی که امروز این استیضاح‌ها را انجام می‌دهند کسانی بوده اند که شبانه‌روز برای تشکیل این دولت زحمت کشیدند و شهر به شهر مصاحبه و سخنرانی کردند و ستاد تشکیل داد‌ند.

نعمتی اظهار داشت: این‌که برخی می‌گویند این استیضاح‌ها تسویه حساب است، فرافکنی است و بعضی از دوستان نمی‌خواهند پاسخ مردم را بدهند و این موضوعات را مطرح می‌کنند. آقای روحانی دستور کتبی به بعضی از وزرا داده است که حیاط‌خلوت را از بین ببرید و واگذار کنید اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

وی اظهار داشت: امروز این نوع مشکلات در کشور وجود دارد و بالاخره همین امروز نقدینگی به مجموعه کشور آسیب می‌زند. نقدینگی یک موج سهمگین است که یک‌روز به خودرو و یک روز به ارز و سکه وارد می‌شود و متولی این‌ها بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و تیم اقتصادی دولت است که باید کاری انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      به تو حیاط بشینی او ی قلیون بکشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چکاره اید که اسرائیل را به رسمیت می شناسید یا نه؟ مگر شما فلسطینی هستید؟ مگر اسرائیل در خاک شماست؟ چرا خودتان قیوم کشورهای دیگر می دایند؟
        شما اگر لیاقت دارید، اگر احساس مسئولیت میکنید، اگر وجدان دارید، اگر ایرانی هستید، اگر شرفی در وجود شماست، جلوی تورم افسارگسیخته را بگیرید؟ زندگی مردم را به لب رسانده اید؟

      • علی جاده

        روحانی قبلا حرف میزد و عمل نمی کرد در سال جدید دستور میده و کسی اجرا نمیکنه.بهانه میارن که سرمان شلوغ است و ریاست بانک مرکزی هم که عوض شده پول نمیده‌ بابا سیف هر چقدر میخواستی کافی بود تلفن بزنی ولی این یکی همتی را مگم پول نمیده

    • بدون نام

      بهتراست توچالی را ازحیات خلوت کناربزارند چون نتیجه اش میشود توچالی توخالی پوشالی

    • بدون نام

      همون بهتر که نفت فروخته نشود اينهمه فروختید پولش کجا رفت؟ چرا مملکت همش دزد وغارتگر شده چرا کسی جواب مردم را نمیدهد همتون برید گم شيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که

    • سعید

      این چرا هنوز حرف میزنه.
      واقعا کسی شرم ندارد. هنوز هم ریش رنگ میزنه و پز میده. البته وقتی زور و پول داره این طور رفتارش هست.
      زنه موریگینی چی میگه. میاد یک سری به دوستان و مجلسی ها میزد

    • بدون نام

      این آقا جکهای قشنگ میگد

    • شهین سیفی

      با این همه بیرونی واندرونی ولابی چگونه پایان کار گرفتید

    • محمدرضا بختیار

      ولی بهتر بود حیات های پر از استرس و سر وصدا را ساماندهی می کردند تا حیات خلوت ها؟!!حیات خلوت ها که اختصاصی ودر خفا بسر میبرند در مورد تحریم ها باید نمایندگانی همچو شما در موردشان قوانینی وضع شود که حق استفاده از برتری های نظام را ندارند و در جهت لمس مشکلات جامعه از بیمارستانهای عمومی و در رفع نیازهای معیشتی از سوپر مارکت های عمومی و مکان های عمومی خریداری نمایند و در جهت ترغیب و تعقیب نمایندگان حق خریداری خودرو از لابی ها را ندارند و مستقیم از نمایندگی های سطح شهر باید خریداری کنند و در جهت کنترل کیفیت وسایل حمل و نقل عمومی موظف هستند با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند و از دفترچه بیمه همگانی نصیبشان شود تا از اوضاع تحریم ها بر کل مسائل جامعه درک بهتری ارائه دهند و به دنبال رفع آن باشند نه ترفیع بخشیدن به مشکلات روزمرگی ملت!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اگه اینطور می شد که دیگه جمهوری اسلامی نداشتیم.

    • بدون نام

      باباجمع کن خودتواگرخیلی پازل پیش هم میذاشتیدونتیجه میگرفتیدحالاکه تاکنون اتفاقی برای صادرات نفت وکلااعمال تحریمهانیفتاده وضعیت اینجوری نمیشدمطمینم هرکدامتان فقط به ابن فکرمیکنیدکه ازاین اشفته بازاربارخودراببندد

    • بدون نام

      وای داریم از گشنگی میمیریم شما کجای کارین

    • بدون نام

      بروحانی بسته دیگه.... استعفا بده برو کنار یه ادم با کفایت بیاد ...

    • بدون نام

      الان خیلی ها میخوان مسکن بسازم یا آن را تعمیر کنن چرا دولت وام نمیدهد تا هم اشتغال ایجاد شود هم مردم صاحب خانه شون ۸۰ درصد کسانی که در تهران زندگی میکنن دوست دارن در روستای خود هم یک واحد مسکونی ایجاد کنن کارها پیچیده نیست فقط انسانهای پاک دست میخواهد هیچ کشوری بدون فعال بودن ساخت مسکن پیشرفت نخواهد کرد بزرگترین اشتباه دولت روحانی تعطیلی مسکن مهر به بهانه تورم زا بودن آن بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج