جاباما
۷۵۲۲
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

دقایقی با ستارگان آینده سینما

شهرت به خاطر طلاق به سبک ایرونی

تینا آخوندتبار آرام و شمرده صحبت می‏کند و هیچ عجله‏ ای هم ندارد: «خیلی بلند پروازم. اصلا به هدف‏های کوچک فکر نمی‏کنم. همیشه بزرگترین چیزها را خواسته‏ام که اگر به کمترش هم رسیدم باز برای آدم‏های دیگر دست نیافتنی باشد.»

شهرت به خاطر طلاق به سبک ایرونی


شهرت به خاطر طلاق به سبک ایرونی

  • تینا آخوندتبار
  • شغل: بازیگر
  • سن: ۲۴ سال
  • کاری که از او خواهید دید: سریال گیوتین ساخته علیرضا امینی

متولد خرداد 1366 است. یک سالی می‏شود که با فیلم طلاق به سبک ایرونی فرید کلهر وارد سینما شده است. قبل از آن در کلاس‏های بازیگری حمید سمندریان استارت ورود به بازیگری را زده و بعد از آن در فیلم سینمایی «هر چی خدا بخواد» خود را محک زده. آخرین کار سینمایی‏اش هم «آزاد راه» عباس رافعی بوده که هنوز اکران نشده. « امروز برای تست گریم سریال جدید علیرضا امینی به نام «گیوتین» رفته بودم که قرار است از اول مهر پخش شود.» این‏ها را مو به مو توضیح می‏دهد و حواسش هست که چیزی از قلم نیفتد و آخر از همه هم تاکید می‏کند که الان هم دو تا قرار داد برای بازی دارد. چون با نقش اول وارد سینما شده این جو برایش به وجود آمده بود که حتما باید نقش اول را بازی کند اما وقتی با چند کارگردان خوب صحبت می‏کند ترجیح می‏دهد یکی دوتا سریال خوب تلویزیونی هم بازی کند.

آرام و شمرده صحبت می‏کند و هیچ عجله‏ ای هم ندارد: «خیلی بلند پروازم. اصلا به هدف‏های کوچک فکر نمی‏کنم. همیشه بزرگترین چیزها را خواسته‏ام که اگر به کمترش هم رسیدم باز برای آدم‏های دیگر دست نیافتنی باشد.»

حین مصاحبه آرام است و هیچ حالتی در چهره‏اش مشخص نیست خودش اما نظر دیگری دارد: «یک دوره خیلی آرام بودم. اگر در یک جمع بودم ساکت می‏نشستم و اصلا معاشرت نمی‏کردم اما الان حدود دو سه سال است دقیقا بر عکس آن شده‏ام. هر جا که بروم همه از دستم فرار می‏کنند.» می‏خندد و می‏گوید: «کودک درونم تازه زنده شده.»

ازش می‏پرسیم پنج سال دیگر هم به همین شکل با خبرنگارها با صبر و حوصله و نرمش برخورد می‏کنی؟ «چرا پنج سال دیگر! یعنی فکر می‏کنید پنج سال طول می‏کشد من به جایی ‏برسم؟ این اتفاق باید حداکثر تاچهار پنج ماه دیگر برایم بیفتد. احتمالا پنج سال دیگر موقعیتم با الان فرق می‏کند و فکر می‏کنم قطعا باید روی جلد باشم. ممکن است آن زمان مثلا اگر ازم بخواهید که عکسم را خیلی کوچک در ته مجله چاپ کنید، قبول نکنم.» می‏خندد و می‏گوید: «پنج سال دیگر نه و چهار پنج ماه دیگر، خیلی زیادش نکن.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadegh

      i love she it is pretty girl

    • elahe

      خودمونیم ها اینم دلش خوشه،یه کمی هم از خود راضیه.لوسسسسسسسسس

    • بی نام

      بدک نیس ولی خیلی لوسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج