کد خبر: ۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۹۴۹۰۱
تعداد نظرات: ۱۳۴ نظر
لباس امروز؛ خاص مردمان امروز
امروزه لباس‌ها برای هماهنگی با وضعیت زندگی باید برتن راحت باشند، سریع پوشیده شوند، از پارچه‌های قابل شست‌وشو دوخته شوند، دست و پاگیر نباشند و در کنار همه این‌ها جنبه‌های زیبایی و هنر در آنها رعایت شود.
برترین مجله اینترنتی ایران


انسان همیشه در پی کشف حقایق و در حال تلاش برای پیشرفت بوده است. انسان نخستین بعد از کار با ابزارهای طبیعی و ابتدایی، جامعه نخستین بشری را شکل داد، به شکار حیوانات پرداخت، از گوشت آنها خوراک و از  پوست‌شان پوشاک تهیه کرد.

پدید آمدن پوشاک در ابتدا تنها با هدف پوشاندن بدن و حفظ آن از سرما و گرما بود اما تغییر آن در طول زمان بر مبنای تفکرات و نیازهای اقلیمی هر قوم به وجود آمد و رسید به جایی که امروز پوشاک آینه‌ای از تاریخ زندگی بشر است و تغییرات آن در طی قرون و اعصار در سرزمین‌های گوناگون قابل بررسی و تحقیق است. لباس بازتابی است از توان اقتصادی، نگرش سیاسی، قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی، باورهای مذهبی و فلسفی و پای‌بندی های رسمی و سنتی که با توجه به گوناگونی سلیقه‌های ساکنان زمین،  همیشه در حال تغییر بوده و روند تکامل خود را طی کرده است.

دیگر کمتر ملتی را می‌توان یافت که در حیطه تمدن امروز قرار گرفته باشد و باز بتواند پوشاک سنتی خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار دهد. شیوه زندگی تغییر یافته ، پوشاک سنتی دست و پاگیر شده و با زندگی‌های امروز هماهنگ نیستند. اما علاقه به سنت همه ما را بر این می‌دارد که به دنبال لباس‌هایی امروزی با حس و حالی سنتی باشیم.

لباس امروز خاص مردمان امروز است، مردمانی که زمان در زندگی اجتماعی شان عنصری است تعیین‌کننده و این نکته‌ای است که طراحان لباس نیز به آن توجه دارند. امروزه لباس‌ها برای هماهنگی با وضعیت زندگی باید برتن راحت باشند، سریع پوشیده شوند، از پارچه‌های قابل شست‌وشو دوخته شوند، دست و پاگیر نباشند و در کنار همه این‌ها جنبه‌های زیبایی و هنر در آنها رعایت شود.





مانتوشلوار همرنگ

چیزی که می‌تواند حس خوبی به ما بدهد رنگ‌های شاد است. استفاده از رنگ‌های شاد ما را خوشحال می‌کنند. در طراحی اصلی شلواری همرنگ مانتو برای آن دوخته شده است . البته دست شما باز است هم می توانید مانتوی تنها را تهیه کنید و هم مانتو شلوار ست را.
  •  قیمت مانتوی تک 280هزار تومان مانتو شلوار ست 360 هزار تومان



همان‌طور که می‌دانید تولیدات انبوه پوشاک در ایران دست گروه دیگری است و در این میان طراحان لباس مشغول تولیدات محدودتری هستند. صرف وقت و انرژی زیاد برای هر طرح باعث بالا رفتن قیمت می‌شود که چندان هم رضایت بخش نیست. از میان طراحان لباسی که مشغول فعالیت هستند، به معرفی برترین‌های آنها پرداخته‌ایم، اما انتخاب با شماست که دوست‌شان داشته باشید یا نه!





مانتــو طـرح کیمــونو

گشادی و راحتی مانتو کیمونو آن را مناسب هوای این روزها می‌کند و همچنین با سایزهای متفاوت می‌توان از آن استفاده کرد و با گشاد و یا تنگ کردن کمربند آن را مناسب برای سایزهای مختلف کرد. در این مدل برای ایجاد طرح روی پارچه سبز رنگ از چاپ دستی استفاده شده است.
  •   قیمت: 190 هزار تومان





مانتو 40تکه

تکه‌دوزی از جمله هنرهای قدیم ایرانی است. به کارگیری این هنر در تزئینات پوشش بسیار زیباست و ایده مناسبی برای وارد کردن هنرسنتی ایران در پوشاک امروزی است.گشادی این مانتو هم آن را مناسب برای چند سایز مختلف می‌سازد. در تزئینات آن از دکمه و کمربند استفاده نشده است و تنها یک گل سینه کوچک است که باعث بسته‌شدن جلو مانتو خواهد شد.
  •   قیمت: 220 هزار تومان
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۴
نظر ایسان
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
پاسخ
6
95
طرح های بدی نیست.اما خیلی خیلی جای کار داره!
وقیمت هاشون هم خیلی مزخرفه.واقعا چی فکر کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودتون باشین این چیزهارو با این قیمت میخرین؟؟؟؟جدی میگم بهش فکر کنید.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
افتضاح
نظر donya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
واقعا قیمتش خیلی بالاست. پارچه هاش هم معلومه به درد نخوره. اصلا نمی ارزه.
نظر برف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اگه قیمت ها به ریال بود باز یه چیزی...
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
aslan nemiarze vagean motasefam!!!
نظر kami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه از طلا بافتند؟؟؟؟
دو متر پارچه که این حرفا رو نداره
هر کدوم به ریال می ارزه نه بیشتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
پاسخ
1
89
خودتون از قیمتهاش خنده تون نمی گیره؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
مطمئنی قیمتهای درسته
نظر zahra
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
منم مانتوهایی دیدم و خریدم که هم شیکتر و قشنگتر بوده و هم خیلی ارزونتر
نظر منیر
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
UNITED STATES
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
پاسخ
0
79
چه گرون!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
9
70
من حاضر نيستم حتي 1000 تومن به اين اشغالا پول بدم چه برسه به 300000تومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
5
40
in cherto pert cie?
ki inaro miposhe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر مریم
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
5
63
واقعا زشت ومسخره ن آخه کی حاضره 300هزار توامان بابت اینا بده ؟اه ه ه ه ه
نظر بیتا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
5
28
baratun motasefam ke fek mikonin mardom in lebasaye mozakhrafe shomaro mikharan
ina moftam gerunan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
2
44
هم کلا زیاد جالب نیستن و هم این که خیلی خیلی گرونن.مانتوهایی زیباتر و با قیمت بسیار مناسب هست.تازه من که مامانم هم خیاطند.دیگه چی از این بهتر.
نظر زهره
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
6
39
زياد بد نيستن ولي چرا اينقد گرونن؟؟؟؟ مگه از طلان!!!1!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
1
32
efffffffffffffftttttttttttttttezzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeee
mage melato chi farz kardid????????????????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
0
42
خیلی گرونهههههههههههههههههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
پاسخ
0
55
بابا قیمتو برم به نظر من کسی که سه برابر حقوق بابا کارمند من هم که بگیره حاضر نیست اینا رو با این قیمت بخره.


مردمو مسخره میکنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
پاسخ
2
39
نمیدونم سایت شما چقدر بابت این تبلیغات پول گرفته یعنی فکر کردید مردم .......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
پاسخ
1
19
kheyli gerunan. taze kare iranam hast. adam b in mantohaye tork k kheyli ham ghashange pul mide kamtar az in gheymataye shoma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hadeaghalesh ine k dary mark tanet mikony o koly ham rikht dare.
پاسخ ها
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
مارک بودن واقعا اینقدر ها هم ارزش نیست . اون هم وقتی بهترین جنس رو اتفاقا میشه تو تولیدی های ایران پیدا کرد . بسیاری از تولید کننده های ایرانی متاسفانه بخاطر چنین دیدگاهی یک برچسب خارجی می زنند به کارهاشون و مردم ذوق زده اونها رو می خرند . بیایم دیدمون رو کمی تغییر بدیم .
نظر pani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
khanume elham irani bashe ok ...vali ba in gheymat shoma khodet mikhari? na vaghan mikham bedunam inaro ba in gheymat mikhari?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پاسخ
6
37
فقط میتونم بگم افتضاح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
پاسخ
8
29
طراحی خوبی داره
اما خیلی......
گرونه!!!!!!!!!
به نظرتون این طور نیست؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
پاسخ
1
32
مانتو های قشنگ تر و ارزانتر هم هست .تاره مگه از چی دوخته شدن پارچه اس دیگه مگه چند متر پارچه برده که اینقدر گرونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه طرح هاشم همچین قشنگ نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
پاسخ
1
30
سلام من به فکر و زحماتتان احترام میگذارم ولی حق با دوستان هست لطفا قیمتها را پایین بیارید تا کسانی مثل من که عاشق کارها و طرحهای سنتی هستند بتونن بخرند
نظر هانیه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
73
4
خیلی خوب و قشنگن قیمتشم خوبه
پاسخ ها
نظر لیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
مثل اینکه نفست از جای گرم در میاد تو این گرونی بازار و وضع خراب جیبا
نظر مهسا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
JAPAN
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
پاسخ
59
9
بابا مفته به خدا پول پارچه هم در نمیاد با این قیمت ها!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر pani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
shoma biya iran kar kon pul dar biyar bad bebinam bazam migi mofte va mikharishun!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
پاسخ
8
39
کجاش مفته مانتو ترک هست هم خوش دوخت هم جنس عالی با نصف این قیمت . خوب دیدن مردم ایران راحت میشه سرشون رو کلاه گذاشت اینا هم یه چیزی پروندن دیگه شما بچه ها به دل نگیرین
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
بچه ها این کامنت رو من نذاشتم.
این یه رهای دیگه است.
نظر شادی
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
UNITED STATES
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
پاسخ
1
28
خیلی خوبه آدم بتونه مانتویی رو بپوشه که دوختی داشته باشه برپایه طرحهای ایرانی خودمون .اما متاسفانه در بیشتر این مانتوهای از پارچه هیا ترمه یا ابریشم استفاده میشه .پارچه هایی که هم باعث گرون تموم شدن دوخت مانتو میشه هم قابلیت شستشو رازاآنها میگیرد .چرا مانتوهایی را طراحی نمی کنن که براحتی بشه همه جا پوشید حتی در محل کار با پارچه های ارازنتر که خریدارهای بیشتری هم داشته باشد
نظر ترمه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
UNITED STATES
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
پاسخ
14
14
سلام ...من خودم یه هنرمنده طراحم و میدونم طراحیه این لباس ها چه زحمتی داره.. تو جامعه ما اون هم در زمان حال حتی فکر. نظر و طرحت رو هم باید بفروشی.. چون این چیزه با ارزشیه که هر کسی قدرشو نمی دونه..این لباس ها که خیلی از دوستان مسخره می کنند سلایقه بعضی از مردمه و باید احترام گذاشت..پس لطفا اگه مشکلی با قیمت و هر چیزه دیگیه دارید خواهشن بی احترامی نکنید... با تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
پاسخ
3
29
اه اه اه اه اه حالمونوبهم زدين جان من اينا چي بود آخه ايناهم شدمانتو واخ واخ واخ قيمتونيگا300هزارتومان اه.جمع كن. نبينماااااااااااااااااااااااااااااا.
نظر میترا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
KUWAIT
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
2
23
خیلی زشت بودن ! خب یه چیز خوشگل با قیمت مناسب طراحی کنین دیگه، ما که از خدامونه جنس ایرونی بخریم، اینم از طرح های ایرونی! چه وضعشه !!!
نظر محیا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
3
32
من یک طراح لباس هستم که تمرکزم بیشتر روی مانتو و و کلا لباسی است که داخل جامعه و در بیرون از محیط منزل و مهمانی و مکان های خصوصی میشه استفاده کرد! یعنی در واقع پوششی که در مکان های عمومی باید داشت...
اما متاسفانه باید بگم که این طرح ها بسیاااااااار خام و بدون طراحی حرفی ایست!!!! این کارها ایتدایی ترین طرحهایست که یک طراح یا هر انسان ممکنه به فکرش برسه! و همونطور که می بینید تمام مغازه ها هم از این نوع طراحی های ابتدایی پر شده!!! بهتره اسم طراح رو روی هر کسی نذاریم!
نظر محیا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
1
19
به طراح محترم عرض کنید که حداقل اندیشه در باب طراحیش این بود که این مانتو رو با چنین رنگی با شلوار جین ست نکنه!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
2
12
خیلی افتضاح بود واقعا هاسم اینارو میزارید طرح
نظر ماندانا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
10
6
کاش دوستانی که نظراتشون رو توی سایت گذاشتن بدونن ارزش کار دیگران رو نباید به این شکل از بین برد. ضمن اینکه تا ما به کار ایرانی بها ندیم هیچ وقت ایران به جایی که ما دوست داریم نمی رسه. لطفا برای کار و هنر بومی خودمون احترام بیشتری قائل باشید
پاسخ ها
نظر بانو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این ها سلیقه شخصی یک شخص هستند،نه هنر بومی ما؟؟؟؟!!!! هیچ ربطی هم به هیچ نوع پوشش سنتی و محلی ما ندارند، جز شباهت طرح پارچه ها
یکی به من بگه اصلاً چرا اسم سنتی رو روی اینا گذاشتن؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
0
20
من خودم خیاطم.بنظر من ادمابایدبه اندازه زحمتی که میکشند پول بگیرن که حلال باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
35
3
خیای زیبا بودن،
واقعا شماها چقدر بی سلیقه و بی فرهنگین که به این مانتوا میگید مزخرف....واقعا که متأسفم..........!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
1
14
ترمه جان من خودم دارم طراحی و دوخت لباس می خونم کی گفته اینا زحمت داره اتفاقا از هر دوخت دیگه ای راحت تر و ساده تره بچه ها راست میگن طرحا افتضاحه کسیم که دوختتشون نمی دونم چه فکری کرده ما خودمون مزون گذاشتیم پارچه متری 85 تومن رو مانتوشو فروختیم 250 تومن اونوقت اینا 220 واقعا مزحکه
نظر سمانه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ
4
8
دز خونه اینجاست نه هنر فکر میکونند شاکار زدن
پاسخ ها
نظر امير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
قرون وستايي نوشتي. متنت رو ترجمه كن بتونيم بخونيم
نظر رویا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
4
11
مدل هاتون خیلی معمولی هستن . فقط اون آخریه یکم تکه که هیچکدومشون اینقدر که قیمت زدین ارزش ندارن. حتی نصف این قیمت. کی میاد اینقدر پول بده پای همچین لباسایی !!!!!
نظر مونا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
2
17
چقدر آدم باید رو داشته باشه که مدل یک لباس را از تو مجله های خارجی کپی کنه و چند تا نقشه سنتی خام را با سلیقگی تمام و بدون رعایت هر گونه تناسبی به زور درش بگنجونه. اونوقت با اعتماد به نفس تمام اسم خودش را بگذاره طراح و واسه اینکه کسی هم شک نکنه قیمت های نجومی روی کپی کاری بی سلیقه خودش بگذاره!!!!! واقعا که مسخره ست!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
10
che khabare enghad geroooooooooooooooone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پاسخ
0
5
hala hame fekr kardan dige harchi tarh bedan fashion hesab mishe??baba 4ta jornal dorost o hesabi bebinid
نظر م ر ی م
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
پاسخ
2
8
سلام طرح های سنتی خاص و زیباست...اما تنها مشکلی که داره قیمت خیییییلییی بالایِ این مانتوهاست...
پاسخ ها
نظر بانو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
این طرح ها سنتی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
پاسخ
0
10
طرحاش بدک نیست اما به طراح محترمشون بفرماییدبا این استقبالی که بازدید کننده ها کردن!!!!!!!! فکر نمیکنید باید قیمت ها رو کمتر میگفتید؟؟؟؟؟؟
نظر افسانه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
پاسخ
1
9
از زحماتتون ممنون ولی قیمتها واقعا ماوراییست .
نظر جلال
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
1
13
بنگر که چرخ زمانه کمر شکن است .مناز به زیبای لباس که آخر کفن است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
0
3
خبرها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
0
18
خجالت آوره آخه آدم می تونه با 360هزارتومن سرتا پاشو شیک کنه طرحاتون خوب اما عقلاتون خرابه
UNITED STATES
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
0
9
chi???200 300 toman???akhe koodoom adame agheli hazere 200 300 toman paye chenin mantohayi bede...mishe haminaro b jense khoob ta 30000 toman peida kard...!!!! :0
پاسخ ها
نظر شاهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
ناشناس جون من با قشنگ تر از این رو با 20 تومن پیدا می کنم
نظر آناهیتا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
1
13
بذار در کوزه آبشو بخور
نظر رومینا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
0
16
یه نگاه به جیب ملت کن، بعد اظهار هنرمندی کن!
10 تومن پارچه خریدم، 30 تومن هم دادم دوختنش، از تمام این مانتو هایی که نشون دادید هم قشنگ تره!
نظر سمانه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
پاسخ
0
10
سیصد هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه 300 هزار تومن،همچین نوشتین 300 هزارتومن انگار 1000 تومنه
نظر سهیلا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
0
14
مگه سر گردنه است یا فکر کردین مردم قحطی زده ایران سر گنج نشستن؟
نظر ساینا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
1
5
منم چند باری سربه این مزونهای مانتو زدم قیمتش همین حدوداست ولی خوووب جیب من به این حرفا نمیخوره مجبورم به همین مانتو گشادای ساده بسنده کنم D:
پاسخ ها
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اين مانتوها همون مانتوهاي تكراري توي مغازه هاست فقط چندتا تيكه پارچه گل گلي بهش اضافه كردن
مگه پته دوزي كرمانه يا سوزن دوزي هاي بلوچه كه اين قيمتشه
مخصوصا وقتي توليد انبوه ميشه قيمت طراحيش تقسيم بر تعدادش مي شه و كمتر ميشه
فقط بايد بگم خجالت آوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
0
10
فقط به درد این میخوره بندازی زیره بچه تا غذا میخوره زمین نریزه با 300000 تومان 3 تا مانتو توپ میخرم
پاسخ ها
نظر آرزو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اینطوری نگو سمیرا اما قیمتش واقعا عجیبه ؟
پول چی رو میکیرن؟ طراحی تکراری یا پارچه ابریشمی؟!!!
نظر شاهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
سمیرا جون! 1-دیگه نگو اینجوری یه ذره قشنگن
2-من با 300000تومن 10 تا مانتوی خیلی سر تر از این می خرم
نظر هیلین
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
0
8
همین شهرکوچولوی خودمون هشتاد تومن میدم مانتو میخرم اینا دیگه چیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
1
9
خرید این لباس بااین قیمت خریت محضههه
کی میخره آخه
وا جمع کنین بساطتون رو
نظر ارمیتا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
7
این هایی که نشون میدین شبیه هرچیزی میده الا مانتو
نظر ناديا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
11
واقاكه دو سه تا گل منگولي زدين به اين مانتو قيمت خون باباتون ميدين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
0
11
خیلی گرونه.هزارتا مانتوی خوشگلتر از اینا هست با قیمت مناسب
نظر زهرا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
0
12
من با سيصد تومن مانتو، شلوار، كيف، كفش، و شال ميخرم تازه پولم اضافه ميارم :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
0
9
تنها یک آدم ناقص العقل سیصدهزار تومان میده برای همچین مانتویی .تو بازار ازاین مدلهازیاده فقط اینهارو گلگلیشون کردن
نظر سپیده
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
0
12
توجه؟!!! توجه؟!!! تمام قیمت ها به ریال می باشد نویسنده فرق ریال و تومان را مثل تشخیص زیبایی از زشتی نمی فهمد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
0
3
AGAR MANTO TAMAM CHARM BOOD ENGHADR NABOOD
نظر MORVARID
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
2
ina rooooooooooo BASHHHHHHH:D
vaghean che fkri kardan in gheymata ro zireshon nevishtan??shayad vase khandeye ma bod bia inam khande:D:D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
9
بروبابا بازارای سنتی این مانتوهارومیدن 10یا15 تومن!!!خودم چندمدل خریدم!!
نظر نسترن
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
9
یعنی اینا از وضع اقتصادی مردم خبر ندارن؟!!!
نظر کیانا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
11
من با این 300 تومن 2 تا مانتوی خوشگلو یک جفت کیف و کفش ست و یه شال و چن تا هم از این النگوهای جلینگ ویلینگی ست یا رنگ کیف و کفش و شال میخرم با همین تیپ هم تو مسابقه شیک پوش ترین دختر ایرانی شرکت میکنم.
نظر sepideh massah
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
4
che gheymathaye maskhareee!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
پاسخ
0
6
آخه ایناچین؟ 4تاتیکه پارچه روبه هم چسبوندن به اسم سنتی 40 برابر قیمتش میفروشن - اگه یذره خوشگل بودن دلم نمیسوخت
نظر reyhane
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
پاسخ
0
3
vaghan khandedare...ma irannia manto mipushim ounvaght khodemuno tikepare mikonim in modelaye maskhararo tarahi mikonim...ounvaght turka manto tarahi mikonnan adam mimune tu zibaish
نظر sharareh
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
0
7
خیلی گرونه نمی ارزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
پاسخ
0
11
عزیزم اگه "گوچی" هم مانتو میزد قیمتش از اینا کمتر در میومد!
نظر یاسمین
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
پاسخ
0
2
اوه اوه .......قیمتو ......اونوقت میگن نرید سراغ کالاهای چینی.تازه قربونش برم همه چیشم سنتیه که.
نظر سوین
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
0
4
خیلی گرونه.... واقعا که متأسفم واسه کسی که این قیمت رو روش گذاشته... من کلاس خیاطی رو با 200 هزار تومن تموم کردم مانتو های عالی و قشنگی هم میدوزم با این قیمت میشه 2 نفر خیاطی رو یاد بگیره....
نظر گندم
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
0
2
اولیه خوب بود ولی خیلی قیمتش بالاست . با جیب مردم جور نیست
ALGERIA
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
3
3
طرح ها جالب ولی قیمتها بالاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
5
من خواهرم دقیقا همین مانتو وسطی رو خریده بود 25 تومن دقیقا همین بود ما کلی غر زدیم چیه اینقدر گرون خریدی اونوقت اینجا زده.....
خوبه خودش میگه طرح کیمونو و نمیگه خودش کیمونو رو ابداع کرده.افتضاحه بعدم با این گشت ارشاد محترم خوبه اینارو بپوشی بری بیرون 250 تومنم به دولت تقدیم کنی.مانتو سیاشم با ترس ادم تنش میکنه چه برسه به رنگی. اونم چهل تیکه.
نظر ناشناس
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
0
2
بسیاربد
نظر مهسا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
0
3
اه اه اه حالم بهم خرد این دیگه چ مدل مانتوهاییه آدم مگه مغز خر خرده 200تومن پول بده ب این چرتوپرتا با 200تومن میشه بهترین مانتورو خرید اگه ب من این مانتوهارو مفتی ام بدن من قبول نمیکنم..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
1
berid jordan pasazh asia manto bekharin 38hezar toman kheyli ham ghashangtar az in mantohas
نظر پانیذ222
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
1
این بازیگره قهوه تلخه مدل شده اصلا قیمتی تو کار نیست الکی قیمت زدن
نظر mahsima
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
2
عجب. من اگه خودم چهار تیکه پارچه رو بردارم به هم بدوزم والا از اینا قشنگ تر میشه. قیمتاشونم که فضاییه واسه مانتویی به این شکل و شمایل. مسخره کردن دیگه؟کلا توهم زده بوده طراح . امیدوارم خدا کمکش کنه
نظر مهسیما
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
3
راستی ؛ اگه از یه مدل می خوان عکس بگیرن مثل این نباشه که پس زمینه شلوغ باشه ،تازه شلوغیشو کار نداریم دیگه این خیلی افتضاحه که مدلو انگاری گذاشتن تویه مشت شاخ و برگ آدم نمی فهمه مانتو رو نگاه کنه یا شاخ و برگارو بشماره ، یعنی می خوام بگم پس زمینه مدلاشون خیلی زشته و شاید اگه طرحها قشنگ باشن از قشنگیشون کاسته بشه و یا کسی متوجه اون نشه وحتی اونوخیلی آماتوری بکنه که کسی استقبال نکنه
نظر مريم
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
2
اين قيمتها گذاستين كه بگيد برنده اصلآ باكلاس نيست .افتضاحه هم قيمت هم مدلش.
نظر مریم
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
4
به نظرمن شاید قشنگ باشه اما خیلی گرونه.واقعا تواین وضعیت اقتصادی مردم آیامیشه بااین قیمتهای بالاآدم برای خودش چنین مانتویی بااین قیمت بخره وقتی فقط یک حقوق کارمندی داری و2تابچه که باید به فکرآینده شون باشی؟به جای اینکه با این قیمتهای الکی ارزش کارهاتونوببریدبالا یه کاری کنیدکه همه مردم بتونن از هنرهاتون استفاده کنن وخودشون به ارزش کارهاتون پی ببرن.من خودم هم خیاطم هم گلدوزی وتکه دوزی بلدم ومیتونم این مانتوهارو خودم هم بدوزم ومیدونم که قیمتشون خیلی پایینترمیشه.بیخودنیست که مردم سراغ جنسهای چینی میرن.چون اجناس ایرانی هم خیلی گرونه وهم خیلی جنس بیخودی دارن.الان مانتوهای ترک هم جوابشونو پس دادن هم اینکه خیلی قیمتهاشون بهترازاین مانتوهای سنتی ایرانی الاصله.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
4
این مانتو ها ممکنه از نظر بعضی ها خوب باشه ولی خیلی ها از این جور چیزا خوششون نمیاد! خدایی اگه به جای تذکر دادن به خانوما تو خیابونا چند تا طراح که میدونن نسل جوون چی میخوادو استخدام کنن خیلی نتیجه بهتر میشه و دیگه نیازی به تذکر دادن نیست. در ضمن قیمت ها هم خیلی بالاست
نظر مهدیه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
2
چه خبره بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیه مه پوله مفتو بده برای مانتوهای به این سادگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر sonboli
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
FRANCE
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
0
1
افتضاحن اه اه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
پاسخ
0
1
من به ظاهر مانتو کاری ندارم اما اگه حقوقا رو باقیمت مانتو یه مقایسه کنید بدنیست .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
پاسخ
3
0
خوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
2
حبف پول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
3
به نظرم باید سفارش مانتو سنتی ایرانی رو هم به چین بدیم
نظر jhgjhgj
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
1
0
من همين الان مي خرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
2
khali geroone aslanam nemiyarze
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پاسخ
0
1
چه خبره؟اصلا اینقد نمی ارزن
من به این مانتو60هزار بیشتر نمیدم
نظر پریدخت
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
پاسخ
0
1
ینی چی؟؟؟؟؟چرا اینقده گرونس؟؟؟؟؟؟من با این پولا چنتا مانتوی خوشگل وچنتا کیف وشال وکلی چیز دیگه میتونم بخرم.
وا؟؟؟؟این قیمتا چی چیس؟؟؟؟؟
نظر شکیبا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
UNITED STATES
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پاسخ
0
1
بلانسبت مردما خر حساب نکردید؟چه خبره اینقدر قیمتا بالاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
0
1
مانتو قحطی هم باشه اینا رو نمیگیرم... یعنی مانتو با شلوارشو روسریشو کل چیزا دیگه اش انقدر نمی ارزه......... نه دیخت و قیافه داره نه معلومه جنسش چطوره...
عجبااااااااااااااااااااااااااااااااا
نظر رویا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
0
مانتو قحطی که !!!!!!!!!!!!! خوشگل تر از اینها هم پیدا میشه اینقدر به این چیزا بسنده نکن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
0
ham zesht ham geron.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
1
0
چقدر ارزوووون!!!
نظر ليلا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
AUSTRALIA
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
1
همه نظر دادند گفتند گران است لطفا شما هم جواب بديد .به نظر شما هركي پول به اين مانتوها بده ارزش داره فقيرها گرسنه بخابند؟منتظر جواب هستيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
0
بشینید تا بیابیم بخریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
0
خیلی زشتن .... تازه اگه خوشکل هم بود گرون بود .... واقعاً طراحش چه فکری کرده ؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
0
درسته که وقتشان هدر رفته ولی بایدقشنگ تر جذابتر و ارزونتر حساب می کردن
نظر ایمان
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
0
این مانتو های زشت به درد فقط گله چروندن میخورن
نظر نازدونه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
پاسخ
0
0
بشین تا بخرن، شتر در خوا بیند پنبه دانه!
خوش اشتها
نظر مه لقا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
پاسخ
0
0
قشنگه ولی پولشم قشنگه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
پاسخ
0
0
درسته طرحهاش خوبه و روش فكر شده و سنتي ولي ايكاش قيمتهاشم مناسب باشه تا اين همه جونا به دنبال كارهاي كه در حد پوشش اسلامي نيست نرن و همين كارهاي سنتي كشور خودمونو بپوشند.
نظر پريسا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
2
شاييييييييييييييييييييييد قشنگ باشه ولي مطمئنم كه پولش قشنگتر و عزيز تر از اونه كه خرج اينا بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
پاسخ
0
0
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bedard tamiz kardan otagham vase khone tekoniye eyd nemikhoreeeeeeeeee!!!
نظر مینا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
پاسخ
0
0
من به عنوان یک طراح دوخت این مملکت باید بگم که کاملا این طرح ها کپی شده است و خیییییییلیییییی هم قدیمی و محال ممکنه که در این بحران گرونی این مانتو اگر به قیمت هفت تیر بخوایم حساب کنیم که نه گرونه نه ارزون بین ۹۰ تا ۱۲۰ بیشتر از این اصلا .
نظر مژگان
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
پاسخ
0
1
چه خبره باباااااااااااا؟؟؟؟ یعنی کسایی هستن که از این پولا بدن واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟/
نظر فاطمه
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
پاسخ
0
1
عالی خانم یا آقای پول دار خودت بودی می خریدی خدایی می خریدی یا خیلی فقیری که قیمت را بالا بردی با این مانتو مسخره یا خیلی پولدار و بد صلیقه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
پاسخ
0
1
خونه پُرش 30 تومن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
پاسخ
0
1
فکر کردین ملت از مخ ازادن که تو این وضع خراب بیان پول بدن به این مدلهای عهد بوغ شما یه کم سلیقه بخرج بدید و صد البته حساب جیبای خالی ملتم بکنید
نظر بیتا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
اینا رو از اشغالی در اوردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر زهراناز
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
پاسخ
0
1
من اینا رو مجانی هم نمیپوشمp:
نظر زهرا
| درباره برترین مانتوهای طرح سنتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
پاسخ