۷۵۲۶۶۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پُرافتخارترین تیم والیبال، قید قهرمانی را زد

تیم والیبال پیکان تهران در اقدامی عجیب و با تصمیم مدیران این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر والیبال و به دلیل مسائل اقتصادی با بازیکنان جوان راهی مسابقات می‌شود.

ایسنا: لیگ برتر والیبال در فصل ۹۸ ـ ۹۷ پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ دوباره آغاز خواهد شد اما لیگ امسال چندین نکته جالب توجه دارد که می‌تواند والیبال داخلی ایران را دچار چالش کند.

یکی از نقاط ضعف در فصل آینده مربوط به تیم‌های تهرانی است. مورد اول عدم حضور تیم بانک سرمایه است که سه دوره قهرمانی متوالی در سه سال اخیر را به همراه دو قهرمانی در آسیا در کارنامه دارد، اما با توجه به سیاست‌های مدیران این تیم و تصمیم بر عدم فعالیت در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، تیم کهکشانی‌ والیبال ایران کنار گذاشته شد.

یکی از نکات دیگر که کمتر کسی تصور آن را می‌کرد عملکرد ضعیف پیکان در فصل نقل‌ و انتقالات بوده است. پیکان که با ۱۲ قهرمانی، پنج نایب قهرمانی، چهار عنوان سومی در لیگ ایران و همچنین هفت بار قهرمانی در آسیا و یک عنوان سومی جهان، پر افتخارترین تیم باشگاهی والیبال در ایران و آسیا به شمار می‌رود این روزها با توجه به مشکلات اقتصادی بیشتر ستاره‌هایش را از دست داده است و حتی بازیکن جدیدی را نیز به خدمت نگرفته است.

پُرافتخارترین تیم والیبال، قید قهرمانی را زد

اما پس از صحبت‌های محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان از وجود مشکلات اقتصادی در این باشگاه صنعتی، این نگرانی از عدم تیم داری قدرتمند پیکان برای علاقمندان به والیبال بیشتر شد که مبادا با ضعیف‌تر شدن تیم‌ها و کوچ والیبالیست‌ها به لیگ‌های اروپایی کیفیت لیگ داخلی پایین‌تر بیاید.

اما تصمیم مدیران باشگاه پیکان جدی است و با توجه به عدم صعود به فینال در دور گذشته با وجود بازیکنانی مانند سعید معروف، نظری افشار و دو لژیونر، تصمیم گرفته‌اند تا با هزینه‌های هنگفت بازیکنان ستاره را جذب نکنند و با توجه به فعالیت‌های سالیانه در والیبال، باید از بازیکنان جوان آکادمی پیکان در فصل پیش رو بهره ببرند.

در همین خصوص محمود شیعی، اظهار کرد: ما همان روشی که در فوتبال به کار بردیم را در والیبال هم می‌خواهیم انجام بدهیم. با توجه به مسائل اقتصادی، نبود ارزش افزوده در والیبال باعث می‌شود که نتوان در این رشته هزینه هنگفتی کرد. تلاشمان را می‌کنیم که با توجه به بازیکنان جوانی که داریم یک تیم دیگری روانه مسابقات کنیم.

این صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پیکان در حالی مطرح شده است که این روزها یکی از رقبای سنتی این تیم یعنی شهرداری ارومیه با جذب بهروز عطایی به عنوان سرمربی و ستاره‌هایی همچون شهرام محمودی و عادل غلامی و وادی و تمدید قرارداد با چند بازیکن دیگرش شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید و شاید این بار سایپا در غیاب پیکان و بانک سرمایه، تیم نخست پایتخت در لیگ برتر والیبال باشد هرچند شهرداری ورامین هم تیم خوبی را جمع کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتره تیمهای باشگاهی در مهد والیبال ایران یعنی ارومیه رو تقویت کنن

    • بدون نام

      چرا هیچ خبری از تیم والیبال خاتم اردکان نیست مگه این تیم توی لیگ آسیا بازی نمیکنه یعنی اینقدر سطح این بازی ها پایین هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج