۷۵۳۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وزیر اطلاعات: ترامپ با تهدید راه به جایی نمی‌برد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، گفت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید با پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی‌ها، اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت جنگ تحمیلی را تحمل کرده‌اند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را هم تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسؤولان با قدرت در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، اظهار داشت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

علوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و صلابت، کشتی انقلاب را از امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند، مطرح کرد: ما مسؤولان نیز باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنیم.

وی، نتیجه همکاری میان مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی را امنیت بالای این استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت و مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیات و روایات معصومین، عزت را در گروی همدلی دانست و متذکر شد: وحدت مایه قدرت می‌شود و اگر بخواهیم از گردنه‌ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن باهم بودن است و در صورتی می‌توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

علوی با اشاره به نعمت امنیت، گفت: مردم ایران با مشاهده ناامنی‌های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است به خوبی درک می‌کنند.

وی، امنیت را زیرساخت همه عرصه‌ها دانست و یادآور شد: پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه‌گذاری امنیت است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به‌کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TNT2

      حالا طرف گفته بیا بشنیم صحبت کنیم اینها شاخ شدن خوب بگو اگه همینطور بگذاره بمونید که میشیم ونزوئلا حتی بدتر .

    • میلاد

      تو رو خدا فعلا چیزی نگید بزار مذاکر کنند شاید فرجی شد

    • بدون نام

      مثل اینکه خبرازبازارارز وطلا نداری،تازه هنوزتحریمهاشروع نشده جناب.

    • بی سرزمین

      هروقت ماهی دومیلیون گرفتی بااین شرایط اونوقت میتونی از اتحاد صحبت کنید من به عنوان یک جوان ایرانی اگه جنگی دربگیره من بی تفاهمم .نه به خاطر اینک ترس از مرگ نه به خاطر اینکه وطنم برا مهم نیست فقط به خاطر دزدی ودروغ گویی مسولین

    • بدون نام

      مگر الان تهدید کرده حرف تو دهنش نذارید

    • بدون نام

      سلام جناب وزیر
      قانون فصل الخطاب است و تعدی از آن جرم است.
      جناب وزیر امنیت نعمت الهی و حاصل تلاش و برنامه همه نیروها و خصوصا مردم نصیب کشور الحمدالله شده است.
      بنده بعنوان یک فردی که ۷ نوبت داوطلبانه در جبهه حضور داشته ام و مدافع اب و خاک و آرمانها بوده ام ، از شما یک سوال اساسی دارم .
      جناب وزیر مردم ایران خواستار امنیت هستند و خواهند بود و نگران مزدران نباشید بلکه نگران ، کابینه دولت و مدیران نظام در بخش اقتصادی باشید . اینها قانون را اجرا نمیکنند و حقوق ما را باظلم و تبعیض نادیده گرفته اند ودر راس آنها جناب نوبخت و..‌‌... میباشد.
      لطفا نگران کسانی باشید که با نفوذ به دولت و در حد مدیران میخواهند به نطام ضربه بزنند.
      توصیه حقیر به شما این است که از داخل ما ضربه پذیر هستیم. و جوابی برای نسل کنونی و فرزندان خود نداریم که چرا این همه به قانون دولت ها حاکم و به ارمانهای قانون اساسی پایبند نیستند.

      پاسخ ها

      • بی نام

        احسنت منم بانظرشماموافقم اقای وزیراول جواب مردم روبده که چرا وساطت کردین مفسدان اقتصادی که تنظیم بازارروبرهم زدن ازادشونداگه دست خودتان توکاسه نیست جواب بده بعددرباره ترامپ نظربدهیدمن نه امریکایی هستم نه وطن فروشم ولی وقتی میبینم چنین کارهایی ازشماسرمیزندبخداسردرگم میشویم به نظرم مردم روازفلاکت نجات دهیدوبااین کارهای اشتباهی که انجام میدین مردم روازانقلاب میرنجانید...

    • دیدبان

      ترامپ را ول کنید .دزدها را بگیرید .

    • بدون نام

      مردم شرایط اقتصادی کنونی را هم قبول میکنند وبه تن فروشی وخودفروشی رو می آورند
      ...

    • تبریز

      با تهدید دلار۱۲هزار شده در عمل ببین چی میشه

    • بدون نام

      بله،درسته با همدلی مسئولان،نه با اختلاس و دزدی آنها و آقازاده هاشون،زن و بچه های خودشون رو به خارج از کشور فرستادند که گردی بر دامن کبریایی شون نشینه،اونوقت ملت بدبخت سختیهارو تحمل کنند،انصافه؟

    • بدون نام

      دشمن بیرونی را مردم حریف هستند وهیچ دشمن خارجی نمی تواند غلطی بکند مشکل اصلی دشمن درونی است که به جان ملت وانقلاب افتاده و آن بخور بخور مسئولین و وابستگان آنها وهمچنین محدود وثابت بودن چرخه مدیران کشوراست که کاری از دست مردم برنمی آید وتهدید اصلی برای نظام و عدالت اجتماعی است

    • بدون نام

      دشمن بیرونی را مردم حریف هستند وهیچ دشمن خارجی نمی تواند غلطی بکند مشکل اصلی دشمن درونی است که به جان ملت وانقلاب افتاده و آن بخور بخور مسئولین و وابستگان آنها وهمچنین محدود وثابت بودن چرخه مدیران کشوراست که کاری از دست مردم برنمی آید وتهدید اصلی برای نظام و عدالت اجتماعی است

    • بدون نام

      آنچه را که عیان است چه حاجت به بیان است...

    • بدون نام

      بابا ول کنید این حرفها را گذشته یک بهاری بود و گذشت حال و بچسب وضعیت مردم رانگاه کنید

    • بدون نام

      فعلا که بادلار۱۲هزارتومانی قشنگ میره جلو

    • بدون نام

      اینقدر از مردم مایه نذارین ...

    • بدون نام

      ...دیگه چه بلائی باید سر مردم بیاد

    • بدون نام

      ...فکر کرده دلارش شده ۱۲۰۰۰ تومن به ما اثر میکنه!!!!! آره حاجی راه به جایی نمی بره ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت افرین اصلا اثر نکرده فقط نمیدونم چرا دیگه نون خالی هم نمیشه گرفت..بعدم یحتمل شما از اون ژنهای خوب هستی که بی دردی

    • سعید

      تو یه ماه با حقوق کارگری و کارمندی زندگی کن تا ما معنی مقاومت در تنگنای اقتصادی رو درک کنیم و بفهمیم شما هم با ملت همدل و یکرنگی شما مسئولین خودتون رو کلا از مردم جدا کردید و حالا انتظار دارین ما به تنهایی مقابل تهدیدهای خارجی سینه سپر کنیم ...

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه که همش جای مردم حرف میزنید..یه بارشد بیاید بدون سانسور از مردم نظر بخواید ببینید دردشون چیه؟؟؟بعد اینده همین بدبختها رو بدتر کنید؟..فقط وعده وعید میدید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج