۷۵۳۳۹۱
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹؛ فیس لیفت به سبک ایرانی!

تقریبا حدود ۴ سال از معرفی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه خودرویی پاریس ۲۰۱۴ می‌گذرد و اینک سوزوکی از تغییر چهره ملایم این خودرو در نسل چهارم آن خبر می‌دهد.

وبسایت کارتور: کمپانی ژاپنی سوزوکی، پرفروش ترین کراس اوور خود را مورد بروزرسانی جزئی قرار داده است. طراحی ویتارای جدید تفاوت چشمگیری با نسخه قبلی ندارد اما از امکانات ایمنی بیشتری برخوردار است.کمپانی ژاپنی سوزوکی، پرفروش ترین کراس اور خود را مورد بروزرسانی جزئی قرار داده است. طراحی ویتارای جدید تفاوت چشمگیری با نسخه قبلی ندارد اما از امکانات ایمنی بیشتری برخوردار است.

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹؛ فیس لیفت به سبک ایرانی!

در نمای جلو، تنها طراحی جلوپنجره و بخش پایینی سپر دست خوش تغییر قرار گرفته است. در نمای عقب نیز تغییرات به همین میزان جزئی بوده و تنها به تغییر گرافیک چراغ های عقب برای جای دادن نوارهای LED و تغییر محل چراغ دنده عقب به بخش مرکزی سپر اکتفا شده است.

در داخل کابین، تغییرات پشت آمپر که اکنون به صفحه نمایش رنگی مجهز شده است می تواند توجه خریداران این خودرو را به خود جلب کند. علاوه بر این‌ جنس پلاستیک به کار رفته درون خودرو تغییر کرده و از نوع نرم و با کیفیت‌تری است. جزئیات مربوط به تکنولوژی‌های این خودرو نیز در در ماه شهریور و در زمان رونمایی رسمی از سوی کمپانی اعلام خواهند شد.

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹؛ فیس لیفت به سبک ایرانی!

سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای خودکار اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای خودکار اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.

همچنین در قسمت پیشرانه نیز سوزوکی موتورهای ۱٫۰ لیتری و ۱٫۴ لیتری بنزینی را جایگزین موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی قبلی کرده است. نسخه مجهز به موتور ۱٫۰ لیتری ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۲۵ نیوتون متر گشتاور، و نسخه مجهز به موتور ۱٫۴ لیتری ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند.

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹؛ فیس لیفت به سبک ایرانی!

سوزوکی تاکنون قیمت دقیق مدل ۲۰۱۹ این خودرو را اعلام نکرده است و آن را به قبل از آغاز فروش این خودرو موکول کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج