۷۵۴۱۱۷
۹۷ نظر
۵۰۱۴
۹۷ نظر
۵۰۱۴
پ

صدیقی: با ترامپ نمی‌شود مذاکره کرد؛ علم‌الهدی: مردم به صحنه بیایند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عهدشکنی آمریکا را دیدید، گفت: اگر قرار باشد با آمریکا مذاکره‌ای صورت بگیرد با رئیس‌جمهور فعلی آن مذاکره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. علم الهدی هم با بیان اینکه متاسفانه دولت و مجلس تماشاچی شده‌اند، گفت: دولت و مجلس یک اقدام سریع و قاطعی که باید انجام دهند، انجام نمی‌دهند. وقتی اینها تماشاچی شدند، شما مردم باید به صحنه بیائی.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت:‌ اولین مسئله‌‌‌ای که می‌‌‌خواهم امروز مطرح کنم، سخن روز و شب مردم ما، مشکلات اقتصادی است. مشکل اقتصادی در همه چیز اثر می‌‌‌گذارد؛ در اخلاق اثر می‌‌‌گذارد، در روحیه و آرامش جامعه تاثیر بسزایی دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: این شرایط معلول غفلت‌‌ها، سوءمدیریت‌‌ها، عدم تجربه و عدم توجه به قوانین شرع در مدیریت کشور است.

صدیقی: با ترامپ نمی‌شود مذاکره کرد؛ علم‌الهدی: مردم به صحنه بیایند

خودشیفتگان با مردم فاصله دارند

صدیقی با تاکید بر اینکه مدیر باید دلسوز باشد و از خود مردم باشد، اظهار داشت: خودشیفتگان با مردم فاصله دارند. مدیر باید از طبقات ضعیف مردم باشد؛ پیغمبر (ص) درد یتیمی را کشیده بود و درد آنها را می‌‌دانست. او درد فقر را لمس کرده بود. هیچوقت فقرا را از یاد نمی‌‌برد.

باید مسئولان ما متوجه درد مردم باشند و درد فقرا، جانبازها، از کار افتاده‌‌‌ها، ورشکسته‌‌‌ها و سرگردان‌‌ها که بوروکراسی درها را به روی آنها را بسته، لمس بکنند.

امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز اتاق جنگ آمریکا در وزارت خزانه‌داری آنها شکل گرفته است. امروز این جنگ را تهدید تلقی نکنید بلکه خودکفایی بدانید و یک فرصت برشمارید.

باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم

صدیقی اضافه کرد: برخی از مواد ما وارداتی است اما باید خودکفا شویم،‌ مگر ما موشک داشتیم؟ اما الان از این نیرو بهره‌‌مند هستیم و به داد کشورهای منطقه رسیدیم. الان وقت آن است که دست از بیرون و خارج بکشیم. باید از ظرفیت‌‌ها استفاده کنیم. از امروز باید از نیروهای جوان استفاده کنیم.

برخورد متخلفان نباید تبعیض‌آمیز باشد

صدیقی با بیان اینکه برخورد متخلفان نباید تبعیض‌آمیز باشد، ‌تصریح کرد: متخلفان در هر سمت و جایگاه و هر نسبتی که با هر فردی دارند که باشند، باید با آنها برخورد قانونی قاطعی صورت بگیرد. البته در این رابطه هم ریاست محترم قوه قضائیه و هم سخنگوی قوه قضائیه صحبت‌های جدی‌ و تذکرات مهمی را مطرح کردند.

با رئیس‌جمهور و دولت کنونی آمریکا مذاکره امکانپذیر نیست

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برجام را یکبار تجربه کردید و عهدشکنی آمریکا را دیدید، یادآور شد: آنها ایمان و عهد ندارند و نباید اعتنایی به قرارداد آنها کرد. اگر هم قرار باشد با آمریکا مذاکره‌ای صورت بگیرد با رئیس‌جمهور فعلی و دولت فعلی آن مذاکره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

علم‌الهدی: دولت و مجلس تماشاچی شده‌اند؛ مردم به صحنه بیایند

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: هرچه دشمن اعلام و عمل کنند، همه در یک جهت است. تهدید رئیس‌جمهور امریکا به تحریم‌های فوق‌العاده مستاصل کننده و تهدید به سرکوب مردم با پیشنهاد مذاکره دادن یکی است.

هر دو در خط دشمنی و عداوت است؛ هم آنجا که تهدید به سرکوب و تحریم می‌کند و هم آنجا که پیشنهاد مذاکره می‌دهد.

صدیقی: با ترامپ نمی‌شود مذاکره کرد؛ علم‌الهدی: مردم به صحنه بیایند

دشمن ما را در وضعیت اقتصادی در نطقه ضعف می‌بیند

علم‌الهدی ادامه داد: هنوز یک هفته از تهدید رئیس‌جمهور امریکا نگذشته است که او پیشنهاد مذاکره می‌دهد، چون وضعیت اقتصادی داخلی ما در شرایطی است که دشمن ما را در یک نقطه ضعف می‌بینند.

وی با بیان اینکه خرید طلا در دنیا چهار درصد کاهش یافته ولی در ایران بیست و چند درصد بالا رفته است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی، دشمن تحلیل می‌کند طلا و ارز محور سبد کالا شده است. می‌بیند این اقتصاد بیمار تضعیف شده و این کشور مورد ضعف قرار گرفته به هر چیزی تن می‌دهد و بعد هم سر وعده‌هایش دبه درمی‌آید و زیرش می‌زند.

دولت و مجلس تماشاچی شده‌اند

وی با طرح این سوال که در وضعیتی که امروز در کشور داریم باید چه کنیم؟ بیان کرد: وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی یک واقعیت انکارپذیر است. مردم ما هرچه آسیب‌پذیرتر و فقیرتر باشند، این واضعیت را بیشتر درک می کنند.

یک عده قلیل به جان ارز و طلا افتاده‌اند و می‌خواهند این ثروت را به خارج از کشور بیرون ببرند. اینها پیاده نظام امریکا و غرب بوده و عامل امریکا هستند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه متاسفانه دولت و مجلس تماشاچی شده‌اند، یادآور شد: دولت و مجلس یک اقدام سریع و قاطعی که باید انجام دهند، انجام نمی‌دهند. البته این آقایان سه طرح چند فوریتی برای حل مشکلات دارند ولی طرحی که در درازمدت مشکلات را برطرف کند به غیر از اینی است که مردم گرفتار شام و ناهار خود هستند.

مردم به صحنه بیایند

علم‌الهدی با بیان اینکه ما حرکت انقلابی از مجلس و دولت می‌خواهیم، عنوان کرد: آنها نباید تماشاچی وضع مردم باشند که مردم شب بخوابند و صبح ببینند آب خوردن‌شان دو برابر شده است. مردم را در برابر یک عده زالوصفت که سبد کالا را بر محور طلا قرار داده‌اند، پر پر می‌شوند.

وی اضافه کرد: وقتی اینها تماشاچی شدند، شما مردم باید به صحنه بیائید؛ نه آنجور که جاسوس‌های امریکایی با فراخوان می‌خواهند تا از این فرصت استفاده کرده و شما را در برابر نظام قرار دهند. این نظام بر خون بچه‌های شما بنیان شده است.

امریکا می‌‌‌خواهد مردم به معیشت خود مشغول شوند

علم‌الهدی ادامه داد: امریکا می‌‌‌خواهد مردم به معیشت خود مشغول شوند. مشکل ما در فقرای دست به دهان، در قشر کارگر و آسیب‌‌‌پذیر است که با ماهی یک میلیون می‌‌‌‌خواهند، عائله پنج نفره را مدیریت کنند.

امیدواریم ان‌شاالله همانطوری که چهل سال توطئه‌های دشمن را لگدمال کردیم، مقتدرانه امریکایی که امروز زبون‌تر و ضعیف‌تر خارتر در دنیا است، پاسخ دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه میشه؟ آقایون مجلس گرفتن تو سالن دانیال بعد خانمشون با حزن واندوه میگه، مراسم خیلی معمولی بوده. کمربند ۳۵ میلیون تومنی به کمرش می بنده بعد میگه خونه مون اجاره ایه و نتونستیم خونه بخریم و اجاره نشین هستیم. بعد چجوری امثال اینا میخوان درک کنن با بیکاری و بدون حقوق و دستمزد و بیمه ، میشه خرج خانواده داد، مریض درمان کرد؟

    • بدون نام

      شما چی تا حالا لمس کردی؟

      پاسخ ها

      • مصطفی

        چی رو ؟

      • بدون نام

        الان علم الهدی لمس کرده باشه تغییری تو زندگی ما بوجود میاد ؟دست از تعصب بردارید.حرف حق و هر کی زد قبول کنید.

    • بدون نام

      مسولین حتی درراس زمانی درد فقر راحس میکنند حقوشان رادر حد قشر محروم پایین بیاورند ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا درباره مذاکره با آمریکا یه رفراندوم بذارید اگر اکثریت مردم موافق نبودن تسلیم نظر مردم باشیم.

    • بدون نام

      حاج آقا ازین حرفا گذشته
      دیگه با این سیستم مدیریتی و مدیران ناکارامد و غیرمتخصص و پرمدعا محاله که بشه امور مملکت اصلاح بشه و رو به بهبود بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک، لایک، لایک،

    • بدون نام

      باشه.چشم.حتما ولی درد مردم رامامردش نیستیم ببینیم چشامون کورشده

    • بدون نام

      با سوریه میشه کرد

    • بدون نام

      اگر روزی مذاکره کردید چی؟ چه خوبه آدمها کمی آینده‌نگر بودند داستان ایران و عراق است : سانسورچی کجائی سریع سانسور کن !!!

    • رضا

      .... پس با روسیه که همیشه به این ملت و سرزمین خیانت کرده میشه حرف زد. ... چرا بفکر مردم نیستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان تو بفکر مردمی ایا الان روسیه ما رو تحریم اقتصادی کرده هسته ایمونو تعطیل کرده پولامونو بلوکه کرده چرا دست از سیاست بازی بر نمیدارید

    • بهروز اباذری

      از بچگی برای ما سیمای پیامبر را اینگونه تعریف میکردند: خوشرو خنده رو بشاش مهربان و چهره ای ملایم و پرعطوفت و .... تو رو خدا بزرگوار یک خورده سیمای پیامبرگونه به خودتان بگیرید !!! به خدا با اخم و چهره در هم کشیده و غضب گونه که امامان جمعه تهران و مشهد و ....به خود میگیرند نه نشانه اقتدار است و نه کسی به سمت دین و دنیای شما جذب می شود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه، میدانیم که شما هم به خاطر مردم ، ناراحتید، اما کمی لبخند بزنید و به مردم مظلوم و دلشکسته و غمگین و ناامید، روحیه بدهید.

      • بدون نام

        علم الهدی خوب می خنده عکاس دنبال خنده نیست

      • بدون نام

        الان تو این شرایط بخندند که میگین واویلا مسخرمون کردند بعدم دلت میاد به صدیقی این حرف و بگی نگاه بچهرش میکنی گریه ات میگیره

    • بدون نام

      احسنتم ماشاءالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اش که شد تقصیر آ آمریکا پس شما چه کاره اید چهل سال است

      • آ زاد

        مردم بخاطر درد خودشون به خیابان می آ یند نه حرف مسئولین ...

      • بدون نام

        میشه خوبم میشه خدایا یه مهندس بازرگان برسون

    • میرحسین موسوی

      دروووود بر ترامپ. ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر ترامپ مرگ بر ترامپ

      • مهرین

        بی نام
        فعلا برو با مثبتا حال کن
        مرگ بر خودت

      • بدون نام

        مرگ بر کسی که ترامپ لعنتی حمایت می کند

    • بدون نام

      ماشالله هرکسی واسه خودش یه پا سخنگوی نظام شده.

    • بدون نام

      تو هم یک سانسور کننده هستی سانسور نظرات مردم

    • بدون نام

      مردم توصحنه ان شماخبرنداری جناب

    • غلامحسین قائدی

      اقایان یکباردر مشهدفراخوان دادید یادتان نرفته که انشالله .حالا دوباره چی شده یادفراخوان افتاده اید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به صحنه آمدن مردم اینه که برای خرید طلا و ارز صف نکشند نقش مثبت خودشونو اجرا کنن نه اینکه بریزن تو خیابونو و اغتشاش کنند

    • بدون نام

      احسنت بر سخنان دقیق علم الهدا

    • بدون نام

      خسته نباشی حاجی

    • ارین

      همه سکوت مرگ باری کرده اند مجلس ودولت غرب زده یا بگم دستشون با امریکا تو یه کاست مخوان مردمو تحت فشار بزارن اصلاح طلب ها بایین از مردم معذرت خواهی کنن ... اصلاح طلب ها اعتدال گراها که هرچه هست زیر سر این هاست

    • irmotor

      کدوم مردم مردم دیگه نمونده ازبس دروغ گرسنگی بیکاری بدبختی کشیدیم دیگه دل خوش برای زندگی نداریم ما بدبختی بیچارگی بکشیم ی مشت اختلاسگر دزد دروغگو تو ناز نعمت بمونن اخه به چه قیمتی

    • بدون نام

      مردم به صحنه بیان؟؟!!!
      جالبه
      فرار رو به جلو..

    • مهدی نوری زاده

      سلام؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      علم الهداچه فکری درسرت است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از فکرای تو و هم فکرانت بهتره

    • بدون نام

      مردم رو صحنه هستن ولی اسم اغتشاشگر بهشون چسبوندن

    • وحیپد

      مردم به خیابان بیاید چکار کنند چی رو محکوم کنند هر اعتراضی بکنند سرکوب میشن

    • ایرانی

      حاج آقا علم الهدی خودت راهکاربده به دولت ومردم
      چرا فقط شعارمیدی؟

    • ش پوراحمدی

      دشمنان بدنبال دلسردکردن مردم هستند ؟ ...

    • بدون نام

      دشمن سبب خیر شود گر خدا خواهد

      پاسخ ها

      • لیلی

        خیلیییییییییی خوب بود.آفرین

    • محمد

      سلام
      تا زمانی که مردم ایران اسلامی در فکر سودجویی از اوضاع نابسامان کشورشان باشند و از بی تدبیری حکام خود به دنبال نمدی برای کلاه خود باشند مسئولان کاری نخواهند کرد . متاسفانه مردم ایران هنگامی که کالایی رو به گرانی می گذارد بجای دوری کردن از آن برای تهیه آن سر و دست می شکنند افراد سودجو نیز بر ظلم خود بر مردم افزوده و به مال اندوزی خود ادامه می دهند . با نخریدن کالای گران ، گرانفروش مجبور به ارزان کردن است . این را باید فرهنگ سازی کرد ... فرهنگ سازی ...!

    • بدون نام

      این مدیران درست بشو نیستند

    • بدون نام

      با سلام
      نکته های قشنگی از سوی واعظین مطرح می‌شود ودرست هم هست ولی علت عدم تاثیر گذاری صحبت‌های آنها وجود مسولینی است که بی بصیرت هستند ودربدنه نظام وجود دارند و گاها یا به سبک حزبی عمل می‌کنند و یا خیلی تند رو هستند و و سط این اشخاص مسولینی هم هستند که کف شهرو اقتصاد کشور را با صحنه جنگ اشتباه گرفته اند و به جای مردم تصمیم میگیرند __ای کاش آنها هم یک هفته بامردم دست به گریبان فقر زندگی کنند

    • بی نام

      زمانی بودکه همه کشورهادرحسرت ایران ومردمانش بودن.ولی الان مادرحسرت موندیدم.از همه چیز دورشدیم.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول همسايه ها و سوريه بعد اگه تهش چيزى موند ايران

    • بدون نام

      شما چی میدانید فقر چیست فقط حرف میزنین به خدا قسم شش ساله ازدواج کردم به خاطر مخارج و فقر از قید بچه گذشتم نمیخوام بچه دار بشم با این فقر و گرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بچه دارها بپرس تا بهت بگن روزی بچه با خودش میاد

      • بدون نام

        از بی اعتقادیت میکشی من بعد بچه دار شدن روزیم افزایش پیدا کرد

      • مهرین

        من بچه دار
        روزیش میاد واسه ایران رباخوار و نزول خور نیست
        واسه کشورایی هست که انسانیت دارن و مسعولینش دزد نیستن
        تو ایران با بچه روزیت میره چون باید از خودت و لباست و خوراکت بزنی تا بچت بخوره و بپوشه
        دکتر بردن بچه هم که نور اعلا نور

    • آرش

      به هیچ وجه نباید با دولت ترامپ مذاکره و توافق انجام بشه کسی که برجامی که اتحادیه اروپا و پنج به علاوه یک و کنگره امریکا تائید و تصویبش کردن برای خشنودی عربستان و اسرائیل به راحتی یک تنه لغو میکنه و خلیج فارس رو تحریف میکنه هیچ اعتمادی بهش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی زدی مهندس؟!!

      • بدون نام

        آرش : باز آب و روغن قاطی کردی که !!! خخخخخخخ

    • بدون نام

      فقط می شود گفت متاسفیم!!!

    • بدون نام

      گرانی دست مسولین بی تفاوت است نه دست آمریکا ما انقلاب را موفت بدست نیاوردیم خون دادیم اما مسولین خودشان بی تفاوت هستند میخواهند مردم را ذلیل کنند

    • ...

      افرین

    • حسین

      جناب صدیقی بزرگوار
      روسا ومدام ما هم درد فقیری را کشیده اند ولی حالا که به تاج وتخت رسیده اند خدایی می کنند

    • بدون نام

      با سخرانی و تذکر اگر قرار بود کارا درست بشه از چهل سال پیش میشدیم سوئیس

    • بی نام

      مردم دیگر به مسولین اعتماد ندارن ...چی چی به صحنه بیان ؟؟؟؟ الا اینکه علیه فساد مسولین بیان ...مسخره کردین مارو

    • بی نام

      همه مسولین حرف خوب میزنن .ولی کی خوبه این وسط ؟؟؟ همه ادعای امام علی رو میکنین ...ولی در برابر فساد مسولین سکوت میکنین....ترامپ دیوانه نیست ..از مسولین کشور ما عاقل و با هوش تر هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ دشمن نابغست.بذجورم هوای مردمشو داره.

    • لیوب حیدری

      متاسفانه دولت شده تماشاچی وازطرفی مردم ایران هم هروقت جنسی گران میشوندبیشترهجوم می برند وخرید می کنند

    • بی نام

      ما دیگر به حرف هیچ مسولی گوش نمیدیدم...فقط حرف .. خسته شدیم .

    • بدون نام

      امریکا هیچ غلطی نمیکند، این جنگ داخلی را کسانی به راه انداخته اند که اجناس انبار شده خود را به دها برابر بالاتر به مردم بفروشند واین یعنی نداشتن نظارت بر بازار، ما همه منابع رادر داخل کشور داریم واحتیاجی به واردات نداریم فقط یه کم تلاش میخواد.

      پاسخ ها

      • بينام

        داداش چرا چرند ميگى ،احتياج به واردات نداريم يعنى چى ؟
        سوزن ته گرد نميتونيم درست كنيم بعد ميگى احتياج نداريم ؟
        خدا يه عقلى بتو بده يه پول درست و حسابى به ما

    • بدون نام

      فرشته بزرگ امریکا جانم فدای ترامپ عزیز

    • مرتضی

      عجب شلم شوربایی شده!!!!!!

    • بدون نام

      واقعا؟؟؟؟؟؟
      ....

    • بدون نام

      چه اوضاع مسخره ای داره این مملکت

    • sh

      ... ما نداریم نون شب بخوریم چطوری بیایم بگیم مرگ بر امذیکا خسته شدیم دیگه. 26 سالمه نه پول دارم نه کار دارم بیکار دارم میچرخم رو چ حساب بچه اهوازم رو نفت داریم غلط میزنیم

    • یک اریایی

      مردم به گرانی عادت خواهند کرد نگران نباشند اینها هم میگزرد مهم این است که مرگ بر امریکا فراموش نشود

    • بدون نام

      خب مذاکره نکنید فقط ی فتوا بدید خود کوشی حلاله ما خودمونو راحت کنیم دیگه تحمل بدبختیو ندارم فقط امیدمون به اسنپه اونم میخواید بنزینو گرون کنید دیگه از کجا بیاریم بخوریم

    • ند

      ...خودتون در رفاه اسایش هستیدمردم بیچاره در فقر زندگی میکنند

    • بدون نام

      تمام تحلیل‌هایی که اینا می کنند متاسفانه اشتباهه چون خودشون نه فقیر هستند و نه به نون شبشون محتاج هستند!
      میری ماست میخری گرون شده
      میری تخم مرغ می خوری گرون شده
      میری پنیر میخری گرون شده!!!
      حتی نمی تونیم بیایم بگیم مرگ بر گرونی!!!! میگن اینها رو خارجی ها اجیر کردن و دست نشانده اجنبی ها و دشمن هستن!!!
      بدبختی ما یکی دو تا نیست!
      باید سرمون توی لاک خودمون باشه و به درد و رنج و بدبختی خودمون بمیریم
      نه آب هست نه برق و نه هوای درست و حسابی!
      محاله توی ایران کسی پیدا بشه که یکبار آرزوی مرگ نکرده باشه!
      یکبار برای ما در طول روز هزاران باره
      می ترسم وقتی هم مردیم جایی بریم که بدتر از اینجا باشه
      اگه به شانسه ناف ما رو با بدبختی و فلاکت بریدند

    • دیوانه خونه

      کدام مردم بیایند صحنه اقای علم الهدی!؟؟ .....

    • بدون نام

      حالا چکار کنیم

    • سعید

      ما احمق ها تا هر مشکلی که برایمان پیش می اید میگوییم مرگ بر امریکا. نمیگوییم که مسعولان بسیار نالایقی داریم

    • بدون نام

      مردم دارن از گرسنگی میمیرن بیان تو صحنه ؟چهل ساله تو صحنه هستیم چکار کردید برای مردم ؟میا تو بازار خرید که درد مردم رو بفهمند

    • بدون نام

      اقا جان اقا هم اوکی رو داد بیایین بیرون دیگه

    • بدون نام

      مردم فقط پای صندوق رای اعلام میکنند که با امریکا مذاکره بشود یا نشود.
      ....

    • بدون نام

      مردم به میدان بیایند که چه بکنند تظاهرات کنند جبهه است مردم بجنگند ....

    • بدون نام

      آنهایی که میگویند نداشتن رابطه با آمریکا علت مشکلات نیست.یک رابطه تمام عیار برقرار کنید که لازم نباشد الکی حرف بزنید. بعضی ها از این طریق درآمد دارند بعضی تحت تلقین هستند. باید شجاعت داشته باشیم.برخی از این رابطه وحشت دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چجوری برقرار کنیم چجوری طرف نمیخوادمون ما که خودمونو چند باری چسبوندیم

    • ماااااااهههههاااااااااننننننننننن

      ماشاالله به دولت مردان غیور ایران احسنتم نباید به آمریکایی های بدصفت راه آمد خخخخخ میدونم به این پستم کلی منفی میدین.........

    • بدون نام

      اقاي علم الهدا يادت رفته مردم به ميدان امدند و به شما و دامادت نه گفتند

    • بدون نام

      والا من الان سی و هفت سالمه از ریس جمهور ها ک هیچ .از نمایندگان نامحترم شهر ستان خودمم تا الان خیری ندیدیم فقط تو فکر حفظ صندلی و قدرت و جیب مبارک خودشون هستن ب والله ب خود خدا من ب زور تونستم امشب واسه بچه هام ماست بخرم بهشون بدم خودم شرمنده و درمنده بودم خیلی .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول اینترنتتو از کجا میاری داداش کاگرا که محتاج نون شبند درب در دنبالشن شما ها هم نمیخواد نقششونو بازی کنید دور بر هممون زیادند با هم خوب باشیم الان که دولت بیادمون نیست انفاق کنیم خدا زیادش میکنه

    • بدون نام

      چرا نمایندگان مجلس که اکثرشان اصلاحطلب هستند نسبت به وضعیت اقتصادی دولت بی تفاوت هستند ؟ تعامل با دولت تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ملانصرالدین

      ما را به رندی افسانه کردند....

    • غلامرضا خوشی

      ما همیشه در صحنه بودیم ولی این سری دیگه تروخشک باهم میسوزند

    • قلی

      حاج آقا مردم در صحنه هستند ...شما کجایی؟؟

    • بدون نام

      فردا تلگرام و یوتیوب رو از فیلتر درمیارن مردم خوشحال میشن و گرانی از یاد می ره تاز ه تشویق هم میشن مسولین !!!! (مردم اندر حسرت فهم درست) .

    • بدون نام

      چشم مردم کی هستن. قشر ضعیف .کارگر و کارمند. چرا آقازاده ها تو هیچ صحنه ای از این مملکت حضور ندارن.همشون اون ور آب در حال عشق حال هستن. چشم میایم...بعد که کارتون تمام شد. مردم مرگ بر امریکا رو سر دادن.دلار بکنید 25000 هزار تومان و.....

    • اسد

      تا زمانی که مرگ مرگ باشد و ضع بهتر نمیشه چرا به مرگ دیگران ما شعار میدهیم چرا ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج