۷۵۴۳۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سریال «گیله‌وا» سینمایی می‌شود

مراحل فنی و پس از تولید سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان مدتی است به پایان رسیده است و این سریال در نوبت پخش قرار دارد.

فارس: مراحل فنی و پس از تولید سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان مدتی است به پایان رسیده است و این سریال در نوبت پخش قرار دارد.

سریال «گیله‌وا» سینمایی می‌شود

زمان پخش این سریال از تلویزیون بعد از اکران نسخه سینمایی آن در جشنواره فیلم کودک همدان است.

بنابر این گزارش داستان اصلی قصه «گیله‌وا» عاشقانه‌ای بین دختر ارمنی و پسر شمالی است که در بستر وقایع آن دوران و قحطی می‌گذرد و چون میرزا کوچک خان هم جبهه اصلی مقابله با انگلیس‌ها در شمال کشور را داشته است، برای جلوگیری از ایجاد قحطی در شمال کشور، برای همین در مقطعی به قصه ورود پیدا می‌کند و کاراکترهای اصلی قصه با او همراه می‌شوند.

بهروز شعیبی که نقش میرزا کوچک خان جنگلی را در این سریال بازی می‌کند، در هفت سکانس بازی دارد. اما این سکانس‌ها، سکانس‌های مهمی است، چراکه عملا رهبریت این موضوع در شمال کشور با میرزا کوچک خان بوده و کاراکترهای سریال زیر پرچم میرزا مقابل انگلیسی‌ها ایستاده و مقابله می‌کنند.

تصویربرداری این سریال که سال‌های 1297 را به تصویر می‌کشد، نیمه مهرماه به پایان رسید. «گیله‌وا» به تهیه کنندگی امیر بنان زندگی مردم و دلبستگی یک جوان را نمایش می‌دهد که این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می‌دهد، اما قرار نیست بستر اصلی سریال این مسائل تاریخی باشد.

در این داستان عاشقانه که در شمال کشور و در کیاشهر و سیاهکل مقابل دوربین رفت، امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند که هر دو پیش از این در فیلم های محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی و امیرحسین صدیق تاکنون به نقش‌آفرینی در این سریال پرداخته‌اند. بهروز شعیبی نیز در سریال «گیله‌وا» نقش میرزاکوچک‌خان را بازی می کند اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج