جاباما
۷۵۴۴۵۳
۷ نظر
۵۴۹۵
۷ نظر
۵۴۹۵
پ

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

تولید فیلم یک پروسه پیچیده است که در آن همه چیز باید به بهترین نحو انجام شود؛ بنابراین اگر بازیگران فیلم در روند تولید آن اخلال ایجاد کنند، گاهی کارگردان و تهیه کننده بهتر می‌دانند که عامل مشکل را حذف کنند، حتی اگر آن بازیگر یک فوق ستاره باشد.

وب سایت روزیاتو - گلریز برهمند: تولید فیلم یک پروسه پیچیده است که در آن همه چیز باید به بهترین نحو انجام شود. بنابراین اگر بازیگران فیلم در روند تولید آن اخلال ایجاد کنند، گاهی کارگردان و تهیه کننده بهتر می دانند که عامل مشکل را حذف کنند، حتی اگر آن بازیگر یک فوق ستاره باشد. در ادامه به ماجرای برکناری ۱۰ بازیگر در زمان فیلمبرداری فیلم هایشان می پردازیم.

۱- ناتالی پورتمن - کلر دینز

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet) انتخاب شد و قرار بود نقش مقابل لئوناردو دیکاپریو را بازی کند. اما بعد از شروع فیلمبرداری، سازندگان فیلم متوجه شدند که چهره ی کودکانه ی پورتمن ۱۴ ساله باعث شده بود او در کنار دیکاپریوی ۲۱ ساله یک دختربچه به نظر برسد. طبق گفته های پورتمن، به همین دلیل ممکن بود بعضی سکانس های فیلم، به کودک آزاری تعبیر شود. در نهایت پورتمن برکنار شد و کلر دینز جای او را گرفت.

۲- رابرت داونی جونیور - جورج کلونی

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

رابرت داونی جونیور برای یکی از نقش های اصلی فیلم «جاذبه» (Gravity) انتخاب شده بود که به بداهه پردازی در برابر دوربین مشهور است. اما بعد از گذشت چند روز از شروع فیلمبرداری، معلوم شد که داونی برای این نقش مناسب نیست. آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم در این باره می گوید: «رابرت فوق العاده با استعداد است، اما ابعاد فنی فیلم مانع بزرگی برای استایل بازیگری او ایجاد کرده بود.» بنابراین جورج کلونی جایگزین داونی شد.

۳- مگان فاکس - رزی هانینگتون ویتلی

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

در جریان فیلمبرداری فیلم «تبدیل شوندگان: نیمه ی تاریک ماه» (Transformers: Dark of the Moon)، مگان فاکس و مایکل بی، کارگردان فیلم دچار اختلاف شدیدی شدند. مایکل بی از فاکس خواسته بود برای بازی در نقشش خود را برنزه کند و ۳ تا ۴ کیلوگرم وزنش را بالا ببرد. اما مگان فاکس در جواب، بی را به هیتلر تشبیه کرده بود و به او گفته بود «بدترین آدم برای کار کردن!» است. در نتیجه فاکس فوراً برکنار شد و نقش او به رزی هانینگتون ویتلی رسید.

۴- نیکول کیدمن - جودی فاستر

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

نیکول کیدمن هجده روز بر سر صحنه ی فیلمبرداری فیلم «اتاق وحشت» (Panic Room) در نقش مادر حاضر شد اما همکاری او با این پروژه نافرجام ماند. کیدمن به دلیل جراحت زانویش مجبور شد از نقش خود کناره گیری کند. این جراحت در زمان فیلمبرداری فیلم «مولن روژ» (Moulin Rouge) اتفاق افتاده بود. در نهایت، جودی فاستر جایگزین کیدمن شد.

۵- رایان گاسلینگ - مارک والبرگ

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

رایان گاسلینگ در زمان فیلمبرداری برکنار نشد. در واقع او مجبور شد یک روز پیش از شروع فیلمبرداری از نقش خود کناره گیری کند. گاسلینگ با تصمیم خودش وزنش را بالا برده بود چون از نظر او شخصیتی که قرار بود نقشش را در فیلم «استخوان های دوست داشتنی» (The Lovely Bones) بازی کند چنین ویژگی ای داشت. پیتر جکسون ابتکار عمل گاسلینگ را نپذیرفت و او را برکنار کرد. نقش او به مارک والبرگ رسید.

۶- سامانتا مورتون - اسکارلت جوهانسون

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

در این مورد کارگردان فیلم نه از خود بازیگر، بلکه از صدای او ناراضی بود. ابتدا قرار بود سامنتا مورتون صداپیشه ی شخصیت سیستم عامل در فیلم «او» (Her) باشد. اما در مراحل پس از تولید فیلم، اسپایک جونز، کارگردان فیلم متوجه شد صدای مورتون آن صدایی نیست که شخصیت خواکین فونیکس دلباخته ی آن شود. درنتیجه، کارگردان از اسکارلت جوهانسون برای دوبله ی مجدد سیستم عامل دعوت کرد و تنها اسم سامانتا روی سیستم عامل باقی ماند.

۷- استورات تاونسند - ویگو مورتنسن

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

چهار روز از فیلمبرداری فیلم ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) گذشته بود که پیتر جکسون، کارگردان فیلم متوجه شد استورات تاونسند برای نقش آراگورن بیش از اندازه جوان است. بنابراین تاونسند را برکنار کرد و نقش او را به ویگو مورتنسن داد. مورتنسن بعدها به لطف بازی در سه گانه ی ارباب حلقه ها به شهرت زیادی دست یافت.

۸- آن هاتوی - کاترین هایگل

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

ابتدا آن هاتوی برای نقش اصلی فیلم «باردار» (Knocked Up) انتخاب شده بود اما با شروع فیلمبرداری هاتوی متوجه شد که در فیلم یک سکانس زایمان وجود دارد. هاتوی علاقه ای به بازی در آن سکانس نداشت، در نتیجه با کارگردان دچار اختلاف شد و در نهایت نقش او به کاترین هایگل رسید.

۹- کوین اسپیسی - کریستوفر پلامر

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

کوین اسپیسی یکی از اولین سلبریتی های هالیوودی بود که متهم به سوء استفاده ی جنسی شد. این مسأله سبب شد شرکت نتفلیکس او را از بازی در نقش اصلی سریال «خانه ی پوشالی» (House of Cards) برکنار کند. ریدلی اسکات کارگردان هم تصمیم گرفت تمامی سکانس های بازی اسپیسی در فیلم خود یعنی «تمام پول های جهان» (All the Money in the World) را حذف کند و از آنجایی که قرار بود فیلم به زودی اکران شود، تمامی سکانس های حذف شده با حضور بازیگر دیگری یعنی کریستوفر پلامر به سرعت دوباره فیلمبرداری شد.

۱۰- کریستین بیل - لئوناردو دیکاپریو

۱۰ بازیگر مشهوری که حین ساخت فیلم اخراج شدند

در سال ۲۰۰۰، تهیه کنندگان فیلم «روانی امریکایی» (American Psycho) کریستین بیل را که در آن زمان شهرت چندانی نداشت برای نقش اصلی فیلم انتخاب کردند. اما ناگهان لئوناردو دیکاپریوی مشهور ابراز تمایل به حضور در این پروژه کرد، به همین دلیل هم کریستین بیل و هم مری هارون، کارگردان فیلم فوراً از پروژه برکنار شدند، چون هارون از انتخاب بیل برای آن نقش دفاع کرده بود. با این حال، طرفداران دیکاپریو او را متقاعد کردند که حضور در این فیلم تصویر عاشقانه ی او بعد از بازی در فیلم «تایتانیک» را خدشه دار می کند. بنابراین در نهایت کریستین بیل و مری هارون به پروژه بازگشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چجوری تونسسسسسسسست مگان فاکس رو اخراج کنه ، سنگ دل

    • شقایق

      اوووووف لعنتیاااااااااااا

    • بدون نام

      چرا نوشتین اخراج شدن بیشتریا ک یا کناره گیری کردن یا مشکلی واسشون پیش اومده بود

    • بدون نام

      اصلا این نویسنده های برترینها همشون ادای رونالدینیو را در میارن
      سرتیترشون یه چیزه متنشون یه چیز دیگس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا کلمه اول هر مقاله رو بخون !
        اول مقالع نوشته وبسایت روزیاتو! یعنی برترینها این مقاله رو از سایت روزیاتو برداشته و بازنشر کرده

    • الهام

      انگار این نویسنده فرق اخراج و کناره گیری را نمیدونه اینا معنای متفاوتی دارند .

    • بدون نام

      اينم ميگفتيد كه تو بتمن نولان هم براي نقش بتمن اول جيك جيلنهال انتخاب شده بود بعد بيل نقش و گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج