۷۵۴۴۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خروجی‌های احتمالی یونایتد در تابستان

ژوزه مورینیو از عملکرد تیم در اردوی پیش‌فصل آمریکا راضی نبود، بازیکنان حاضر در جام جهانی همچنان مشغول استراحت هستند، هدف‌های یونایتد در بازار به سرانجام نمی‌رسد و این وسط احتمال جدایی چند بازیکن از جمع شیاطین سرخ نیز وجود دارد.

خبرورزشی: زمان برای منچستریونایتد به سرعت در حال گذر است و آن‌ها برای شروع لیگ برتر یک هفته بیشتر فرصت ندارند. همین وقت را باید برای نقل و انتقالات هم برایشان محاسبه کرد.

ژوزه مورینیو از عملکرد تیم در اردوی پیش‌فصل آمریکا راضی نبود، بازیکنان حاضر در جام جهانی همچنان مشغول استراحت هستند، هدف‌های یونایتد در بازار به سرانجام نمی‌رسد و این وسط احتمال جدایی چند بازیکن از جمع شیاطین سرخ نیز وجود دارد. بازیکنانی که یا خودشان دیگر از حضور در منچستر راضی به نظر نمی‌رسند و یا اینکه آقای خاص دیگر روی آن‌ها نظر مساعد ندارد.

آنتونی مارسیال

هر قدر که در تیم لوئی فان‌خال کارآمد بود و به کمک مربی هلندی می‌آمد، با آمدن ژوزه مورینیو اوضاع به کلی فرق کرده است. آنتونی مارسیال در این ۲ سال نتوانسته خودش را به عنوان بازیکن فیکس مورینیو معرفی کند و تلاش‌هایش هم بی‌فایده بوده است.

آقای خاص با خرید الکسیس سانچس و استفاده از مارکوس رشفورد و جسی لینگارد عملاً نشان داد به مارسیال در حد یک بازیکن تعویضی نگاه می‌کند، نه بیشتر.

برای آنتونی مارسیال بعد از اینکه جام جهانی را به خاطر کم بازی کردن در یونایتد از دست داد، دیگر آسان نخواهد بود که در یونایتد به عنوان بازیکن تعویضی بازی کند. اگر این مشکل را با مورینیو حل نکند به طور حتم در چند روز آتی تیم دیگری را انتخاب خواهد کرد.

مارکوس روخو

همین حالا از اورتون پیشنهاد دست به نقد دارد و ۳۰ میلیون پوند قیمتش است. مورینیو در خط دفاعی دچار مشکل است و نمی‌خواهد تا قبل از اینکه خرید هری مگوایر یا یری مینا قطعی شود دست به فروش بازیکنانش در این پست بزند.

در حال حاضر اریک بیلی، فیل جونز و کریس اسمالینگ سه ضلع اصلی خط دفاعی شیاطین سرخ به حساب می‌آیند. با آمدن یک بازیکن جدید، پرونده فروش روخوی آرژانتینی هم به جریان می‌افتد تا باشگاه بتواند از این راه درآمدزایی نیز داشته باشد.

متئو دارمیان

خیلی نباید روی ماندن متئو دارمیان در یونایتد حساب کرد. خرید جدید شیاطین سرخ به نام دیوگو دالوت در سمت راست نشان داده باشگاه برای آینده سرمایه‌گذاری کرده است. از طرفی علاقه باشگاه یوونتوس به جذب دارمیان باعث شده او بیش از پیش به در خروجی نزدیک شود. با توجه به اینکه در سمت چپ یونایتد هم لوک شاو و اشلی یانگ حضور دارند، هیچ گزینه‌ای بهتر از جدایی پیش پای متئو نمانده و قبول پیشنهاد یوونتوس می‌تواند او را دوباره به کشورش بازگرداند.

رو-شان ویلیامز

جوان است و فعلاً نباید به بازی در ترکیب اصلی منچستریونایتد فکر کند. رو-شان ویلیامز در پست دفاع وسط بازی می‌کند و می‌تواند در آینده به کمک باشگاه بیاید، اما در حال حاضر با توجه به سن و سالی که دارد حضور قرضی در یک تیم دیگر می‌تواند به تجربیاتش اضافه کند. او در حال حاضر از تیم‌های لیگ برتری و همچنین چمپیون‌شیپ پیشنهاد دارد و فعلاً با باشگاه در خصوص آینده اش صحبت نکرده است.

اکسل توانزبه

فصل موفقیت‌آمیزی را همراه با استون‌ویلا در رقابت‌های چمپیون‌شیپ سپری کرد و سپس به اردوی شیاطین سرخ ملحق شد. قدرت، سرعت و برتری هوایی از جمله خصوصیات بارز این هافبک وسط جوان است. با این حال خلأ بازی در لیگ برتر چیزی است که مورینیو را نمی‌تواند برای بازی در یونایتد راضی کند. احتمالاً اکسل توانزبه از بین کریستال‌پالاس یا برنلی یکی را انتخاب خواهد کرد و برای سال‌های آتی به اولدترافورد برخواهد گشت.

تاهیت چونگ

در اردوی پیش‌فصل یونایتد در آمریکا عملکرد خوبی داشت و توانست از فرصتی که نصیبش شده بود بهترین استفاده را ببرد. با این حال فیزیک بدنی تاهیت چونگ طوری است که مورینیو اعتقاد دارد هنوز به بازی در لیگ برتر نرسیده و باید روی آن کار شود.

برای تاهیت هم مثل سایر جوان‌های موفق یونایتد نسخه بازی در تیم‌های دیگر به طور قرضی پیچیده شده تا بتواند از این طریق تجربه‌اندوزی کند. هرچه که هست منچستری‌ها به هیچ‌وجه نمی‌خواهند چونگ را به صورت دائم از دست بدهند چراکه بر این باورند او یکی از ستاره‌های آینده باشگاه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج