جاباما
۷۵۴۴۸۹
۲۳ نظر
۵۰۲۳
۲۳ نظر
۵۰۲۳
پ

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

در ماههای اخیر خبرهای متفاوتی از رابطه کیم کارداشیان و کانیه وست منتشر شده و بسیاری از مجلات از جدایی احتمالی این دو ستاره مشهور آمریکایی در آینده ای نزدیک خبر داده اند. در حال حاضر، این دو ستاره از هم جدا زندگی می کنند اما برای این کارشان دلایل خاصی دارند. اگر دوست دارید در مورد مشکلات زندگی مشترک آنها و دلایل این که چرا جدا از هم زندگی می کنند بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: در ماههای اخیر خبرهای متفاوتی از رابطه کیم کارداشیان و کانیه وست منتشر شده و بسیاری از مجلات از جدایی احتمالی این دو ستاره مشهور آمریکایی در آینده ای نزدیک خبر داده اند. در حال حاضر، این دو ستاره از هم جدا زندگی می کنند اما برای این کارشان دلایل خاصی دارند. اگر دوست دارید در مورد مشکلات زندگی مشترک آنها و دلایل این که چرا جدا از هم زندگی می کنند بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آنها همیشه از وضعیت خود ناراضی اند

کیم کارداشیان و کانیه وست در سال ۲۰۱۳ یک قصر ۱۰۰۰۰ متر مربعی به قیمت ۱۱ میلیون دلار خریدند اما گویا برایشان کافی نبود زیرا تصمیم گرفتند که آن را بازسازی و بزرگ تر کنند. آنها کاخ دیگری به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع را با سلیقه خود جای آن ساختند. بازسازی خانه ۳ سال طول کشید اما پس از اتمام، این زوج هالیوودی دیگر علاقه ای به زندگی در آن را نداشتند. اگر چه کیم در سال ۲۰۱۶ به مدت چند ماه به آنجا نقل مکان کرد اما به سرعت آن را به قیمت ۲۰ میلیون دلار برای فروش گذاشت.

کیم و کانیه برای محل زندگی شان تصمیم دیگری گرفتند. آنها به فکر خرید خانه ای در همسایگی مادر کیم، کریس جنر، در منطقه هیدن هلیز افتادند. آنها دوست داشتند که قبل از ورود به خانه، آن را به سلیقه خود بازسازی کنند. قصر آنها ۲ زمین بازی، یک سالن ماساژ، استودیو ضبط صدا، سالن تئاتر، زمین بسکتبال و... داشت، اما باز هم همان داستان قدیمی تکرار شد! پس از اتمام بازسازی، کیم و کانیه شور و اشتیاق شان را برای نقل مکان به آن خانه از دست دادند. شاید یکی از دلایلی که آنها نتوانستند به تنهایی در یک جا زندگی کنند، نداشتن خانه دلخواه شان بود.

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

آنها در مورد خانه به تفاهم نمی رسند

گزارشات حاکی از آن است که کیم و کانیه در مورد خانه ای که می خواهند در آن زندگی کنند، به تفاهم نمی رسند. کیم همیشه در مورد این که هزینه بازسازی خانه هایش سر به فلک می کشد، با کانیه جر و بحث می کند. او می گوید: «ما تاکنون 8 میلیون دلار را برای خانه ای که هنوز بازسازی اش تمام نشده، خرج کرده ایم.»

او معتقد است که مقصر تمام هزینه های بی مورد خانه، کانیه می باشد: «کانیه نمی تواند در مورد خانه یک تصمیم درست بگیرد. مثلا او دستور می دهد که فلان تغییرات را در خانه ایجاد کنند، پس از این که تغییرات اعمال شد، نظرش تغییر می کند و می گوید که تمام آنچه ساخته شده را ویران کنند و از نو بسازند.»

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

آنها با کریس جنر زندگی می کنند

در زمان هایی که خانه کیم و کانیه در حال بازسازی بود، این زوج در خانه مادر کیم، کریس جنر، زندگی می کردند. البته اینطور به نظر می رسد که آنها خیلی هم از وضعیت شان ناراضی نیستند. کیم در این باره می گوید: «من آمادگی نقل مکان از خانه مادرم را دارم اما کانیه هیچ نظری در این باره نمی دهد. اگرچه زندگی در کنار مادرم خوب است اما این برای دورانی خوب بود که ما بچه ای نداشتیم. حالا که من مادر شده ام، احساس می کنم که باید فضای خودم را داشته باشم. زندگی در شهرهای شلوغ برای من خسته کننده شده است، من زندگی متفاوت دیگری را می خواهم. دوست دارم از همه چیز و همه کس دور باشم و به حریم شخصی خودم بازگردم.»

در واقع کاداشیان و دخترانش، از سپتامبر ۲۰۱۵ تا مارس ۲۰۱۶ با کریس جنر زندگی می کردند. آنها به مدت چند ماه به خانه شخصی خودشان نقل مکان کردند اما در نهایت در نوامبر ۲۰۱۶، به دلیل بیماری کانیه بار دیگر مجبور شدند که نزد مادرشان بازگردند.

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

آنها حریم شخصی ندارند

از آنجا که کیم و کانیه در خانه کریس زندگی می کنند، هیچ حریم شخصی ای ندارد. خانه کارداشیان ها همیشه پر از خبرنگاران و عکاسان است و این موضوع کانیه را آزار می دهد.

کانیه مبتلا به بیماری پارانویا ست، او مدام احساس می‌ کند که همه او را می‌ شناسند و برایش نقشه‌ هایی خصمانه می ‌کشند. از این رو، کانیه ترجیح می دهد که تنها به دور از کیم و خانواده اش زندگی کند. او در این باره می گوید: «زمانی که کیم از من دور است، احساس آرامش می کنم چون می دانم که دیگر زیر ذره بین پاپاراتزی ها نیستم. کیم دوست دارد برنامه هایش را به همه اعلام کند. او قبل از این که وارد مکانی شود، در شبکه های اجتماعی موقعیت اش را با هوادارانش به اشتراک می گذارد، از این رو مردم و پاپاراتزی ها قبل از کیم در آنجا جمع می شوند که البته این کار برای او خطراتی هم به همراه دارد. در واقع کیم مجبور است که بادیگاردهای بیشتری استخدام کند و بیشتر از همیشه مراقب خودش باشد.»

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

امنیت آنها در خطر است

در اکتبر ۲۰۱۶، زمانی که کیم کارداشیان در پاریس مورد حمله سارقین قرار گرفت، همه فکر می کردند که او به طور موقت در هتلی ساکن بود، در حالی که آنها چندین سال در آن هتل اقامت داشتند و به نوعی خانه دوم شان محسوب می شد. به همین دلیل بود که سارقین اتاق کیم و محل دقیق جواهرات او را می دانستند.

یکی از خدمه های هتل در این باره می گوید: «امنیت کیم و کانیه همیشه در خطر است چون که آنها بادیگارد دائم ندارند. در واقع آنها از روی خساست و این که مجبور نباشند پول اضافی به بادیگاردهای حرفه ای و آموزش دیده بدهند، امنیت خود را به سادگی به خطر می اندازند.» اصلا شاید یکی از دلایلی که آنها در خانه کریس جنر زندگی می کنند، همین باشد!

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

آنها جدا از هم زندگی می کنند

در نوامبر 2016، کانیه وست مبتلا به نوعی بیماری روانی شد. از همان زمان بود که کیم و فرزندانش از او جدا شدند. کیم در این باره می گوید: «من به خاطر فرزندانم مجبور شدم که از کانیه جدا زندگی کنم. در زمان هایی که کانیه حال خوشی ندارد، ما به خانه مادرم می رویم و من می بینم که فرزندانم چقدر در آنجا خوشحال اند و احساس راحتی می کنند.» در واقع کیم این کار را تنها برای حفاظت از فرزندانش انجام می دهد و تمام تلاشش را می کند تا آنها را شاد ببیند. البته او فعلا برنامه ای هم برای زندگی مشترک با کانیه ندارد.

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه با دکترها محاصره شده است

در حال حاضر کانیه به علت بیماری اش جدا از کیم زندگی می کند اما حتی زمان هایی که آنها با هم هستند، تیمی از حرفه ای ترین پزشکان، آنها را محاصره کرده اند.

کانیه باید تا مدت ها تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرد تا نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر روحی نیز به ثبات برسد. اگر چه کیم از او دور است اما از حمایت هایش دست نمی کشد. پزشکان نمی دانند که حال کانیه چه زمانی رو به بهبودی می رود اما تا آن زمان مجبور است که از خانواده اش دور باشد.

دلایل جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • helen

      یه فصل کتک به سبک ایرانی اصیل همه جروبحث ها روتمام میکنه!خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دو تا موجود چندش حال بهم زن .هر دوشون روانی ان پولهای خانواده کارداشیان وجنر هم که میدونید چه جوری به دست اومده.آدم افسوس میخوره اینا رو با سلبریتیهایی مثل جرج کلونی یا ادل یا نیکول کیدمن مقایسه میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیم کارداشیان الکی معروفه ولی کانیه وست کسیه که مثل امینم توی موسیقی هیپ هاپ و رپ انقلاب کرد. 3 تا از البوماش پشت سر هم بهترین البومهای رپ سال شدن و کلی هم گرمی برده. فقط از رو ظاهر قضاوت نکنید

      • بدون نام

        توی متن گفته که کانیه وست بیماری روانی داره وبه همین خاطر تحت نظر پزشکه وجدا از خونواده نگهش میدارن،اگر چه کیم کارداشیان هم دست کمی از اون نداره و برا بدست آوردن پول خودشو میفروشه.دو تا آدم جلف

    • sana

      چه لوس بازیهایی. از شدت پولداری خوشی زده زیر دلشون. عهههه

    • بدون نام

      جدا شدن؟هوراااااااااااااا

    • امیر

      مردان به بدن کیم زیادی نگاه می کنند و این موضون کانیه را آزرده می کند

      پاسخ ها

      • شیما

        پووووف ... اینوع:)

    • بدون نام

      چرا چرت میگید؟ کانیه تازه تو البومش از کیم به خاطر موندن کنارش و تحمل سختیها تشکر کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوشته جدا نشدن، از هم جدا زندگی می کنن

    • بدون نام

      ازدواج نکردن که جدا بشن! مگه دوس دختر و دوس پسر نبودن؟؟

      پاسخ ها

      • Shqayq

        باو بچه هم دارن /:

      • بدون نام

        چند ساله ازدواج کردن و مراسمشون هم خیلی پر سر و صدا بود

    • ویکی

      این متن کاملا درست نیست کیم دو تا دختر و یک پسر دارد نه دخترانش
      اون ها ها جدا دارن نمیشند و تیتر اشتباه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادبیااااااتو...جدا دارن نمیشند؟؟؟؟؟؟

    • شیما

      وااا جدا شدن؟ نچ نچ نچ چه اسون جدا میشن انگار ک اصن بچه ای در کار نیس اما کانیه واقعاااا خیلی تلخ گوشتع ازش بدم میاد

    • بدون نام

      دوتا تازه به دوران رسیده که پول زیاد کسخلشون کرده.از این دست آدمها کم نداریم تو تهران

    • پریسا(همون پری)

      باو جدا نشدن شمام کاسه داغتر از آشیدا

    • شقایق

      کیم کارداشیان اونجاهایی که خودشو برنزه نکرده خوشمل تره

    • نسترن

      من آخرش نفهمیدم هنر کیم چیه که سلبریتی شده

      پاسخ ها

      • رها

        خخخخخ نمی دونی برهنگی هنرش هست عزیزم

      • بدون نام

        تا حالا متوجه نشدی ایشون بدنام هست.به خاطر تن فروشی.

      • بدون نام

        هرزگی عزیزم.همون چیزی که بازیگرای ماهم جدیدا دارن ازش استفاده میکنند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج