جاباما
۷۵۴۹۹۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پرداخت پول ۱۶ هزار سپرده‌گذار موسسات غیرمجاز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از سپرده‌های سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری پرداخت شده که ۲۰۰ میلیارد تومان از این رقم در هفته گذشته بود.

خبرگزاری خانه ملت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از سپرده‌های سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری پرداخت شده که ۲۰۰ میلیارد تومان از این رقم در هفته گذشته بود.

«مسعود پزشکیان» در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای حل سپرده گذاران افزود: حدود هزار نفر دیگر از سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد تومان برای دریافت سپرده‌های خود به بانک‌های عامل مراجعه کرده اند که تا کنون تعداد مراجعه کنندگان به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه برخی بانک‌ها در پرداخت مطالبات موسسات مالی و اعتباری تاخیر داشته اند، ادامه داد: افراد می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های مشخص شده در بانک مرکزی مشکلات خود را در پرداخت‌ها بیان کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشکلات و تاخیر‌ها بیشتر از سوی روسای موسسات متخلف ایجاد می‌شود که مقرر شد در این باره به آن‌ها تذکر داده شود تا روند پرداخت‌ها را با سرعت بیشتری عملیاتی کنند.

پزشکیان با بیان این که برخی سپرده گذاران حدود یک ماه است اطلاعات حساب خود را به بانک عامل داده اند، گفت: این اطلاعات پس از یک ماه به بانک مرکزی ارجاع داده شده که باعث نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: تغییر و تحول در بانک مرکزی تا حدود کمی موضوع پرداخت سپرده‌ها را تحت تاثیر قرار داده و سبب تاخیر در پیگیری فرآیند اجرایی شده است، بنابراین در این جلسه تاکید شد که بانک‌های عامل مدارک را از سپرده گذاران دریافت کنند تا سپرده آن‌ها پرداخت شود.

نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد افرادی که حساب مشترک دارند همانگونه که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد، سقف یک میلیارد تومان نیز پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامحسین قائدی

      از چه منبعی پرداخت شده ،این زالوصفتها دوبار ملت را سرکیسه کردند یکبار مستقیم مال گروهی از مردم خوردند ویکبارهم دولت ازجیب همه ملت بدهی انهاراپرداخت میکند .میشه یکی واضح وشفاف بگه این معنیش دقیقا چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از پول مردم دادن پول مردم به دزدها وایجاد تورم هیچ دوزدی هم مجازات نشد تاوان از جیب ملت

    • سکینه

      اگر از جیب انها که دزدیدند و بردند.پرداخت بشه درسته نه ار جیب مردم یا چاپ اسکناس بی پشتوانه یا پول صادرات کشور یا مالیات مردم این نشانگر اینه که دزدان خودی هستند

    • بدون نام

      انصافا یکی نیست اعلام کنه اصل پول سپرده مردم کجاست ..اگر کسی یا کسانی این پولها رو دزدیدند که البته بر همه آشکار است که افراد معمولی توان همچین کاری رو ندارند ..این افراد رو هر جای دنیا که باشند با پولها برگردونن و پول مردم رو تحویل بدهند.. و اینکار در توان دولت مردان میباشد ......

    • بدون نام

      قسطهای وام من را هم از بیتالمال مسلمین بدیدلطفا ده ملیون وام گرفتم بیست وپنج ملیون بادر کر پرداختم هنوز هم تسویه حساب نمیدن وام پنج ساله بوده من پنج سال ونیم پرداخت کردم ایه ای از قران پیدا کننید که پانزده ملیون سود وام ده ملیونی را حلال کنه گمونم جهود سود کمتری بگیره

    • بدون نام

      در پرداخت سپرده های مردم بدبخت اجحاف شده ومسءولین دراین خصوص سیاست کثیفی بکاربردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج